Alimentazione è cura per i pivoine ondulati


In ogni famiglia ci hè una petite, l'umanità ùn pò micca fà senza u destinu di i rapprisentanti di u mondu animali in a so vita. I volti ondulati occupanu un certu locu in a vita di a gente, ma ciò chì attrae persone à l'abbiati. Certu, u so plumaggiu è l'abilità di onomatopei. I pappagalli sedutti sò assai sociables, sò diventate famiglie.

Alimentazione è cura per i pivoine ondulati. I pappagalli chì avianu truvatu una famiglia, pò cumportanu d'altri manera distinta. Hanu bisognu di cura è alimentu propiu à u principiu. Cum'è l'animali di l'urganisimi d'animali ci vole in u dietu: proteini, grassi è carbuidrati. Per un megliu di sviluppu, vitamini, traccia, minerali sò nicissati. Tuttu stu cuntenenu in parechji alimenti, frutti è greens.


U millet Senegalese hè adattatu per i piojosi chjudi grazzi à i so cascarilli stichi. A causa di u so valor nutricionale, l'avena hè una nutizie valura, cuntene vitamini B e C.


U trigliu per a so durazza di u granu ùn hè micca cunsigliatu per manghjà in poveri.


L'Arghjola ùn hà micca qualità valuosa per l'alimenta di i pappagallo, ma per rinfurzà a forza quan u malatu, in una forma fogera, dà un effettu pusitivu.


I pappagni vintello di corn cornu piace di manghjà in una forma immadura.


A manca di mannana si mancia cù piacè di i pappagallo, ma da chì ci sò sustinenzi vintuali in questu, hè necessariu di dà à a vostra robba cun piacè.


U granellu verdu in a forma di oleori è di granu inserisci cù piacè assorbate totti tippi di pappagallo.


U granulaghju hè un alimentu particulare bè per giovani pappagallo. Per manghjà i prugrammi nantu à e manufatti, averebbe guariscenza tutta di curaghja per ùn avè addiventatu fussu.


Frutta è forra verde . Per un megliu di sviluppu di u pappagaddu, avete da fà una dieta di u fruttu è u pappaddu verre. Uva, pira, oranges, banane sò dati in vasti piezzii. Baia pruducenu sanu. Parechje lorci ancu amori pianu. Cum'è un alimenti verdi, vinaranu da sfarenti sfondi verdi di u giardinu.


A furmazione animali. Un alimentu cumuni di l'animali hè l'ovu dura, quandu si nutria in un alimentatore d'u vituperiu.


Alimentazione umana. Pudete puru furnisce u pasticceria da pappagallo è a salsiccia, ma in quantità limitati.


Alimentazione mista. In l'abitazione di l'attrezzu oghje, l'esilii sò rivenutu cù una varietà di e nutizie per l'uccelli. Ma ùn sò micca sempre sti cumursi komovymi cum'è i pappagni stessu. Tandu deve sceglie un alimentu adattatu per u to gustu è nutrimentu, in particulari pà a vostra mascu.


Cura di ogni ghjornu. Per guardà i pugliesi ondulati in a casa, hè bisognu di determinà a temperatura mitica di l'abitazione in quale ponete a cage cù u pappagaddu. Mentre chì u loro hè acclimatatu in a casa, ùn deve micca permessu drafts. Un scrusciu pò sopraghjetta un pappagaddu, perch'ellu pò esse riffrìviri. Se ùn pudete micca prutezzione di u pappagaddu ​​da un scrive, cù a ventilazione, cogliu a cage cun quarchima calda.


Piglia l'acqua da u pappaddu, si deve esse cambiatu di ghjornu, ùn permettenu micca l'acqua currente in l'acqua. Inoltre, ogni ghjornu avete bisognu à purificà l'alimentatore da i capelli di granu, solu dopu chì dorme oghje u frescu.


Bathing . A maiò parte di i pappagalli splash cù piacè in l'acqua. Ma a maiò parte di spugliati ti piaci à bagnate in grassu di dewy. Per fà questu, avete bisognu à pusà un bagnu chinu di grass grassonu, è ghjornu in paese. Ancu parechji pezziunati sò assai piacevule à a bacinu di a regula da una potaglie, in u tempu d'estiu da una potabili di acqua cù l'acqua calda, ci dessi un gran piaciri.


A pulitica di a catia. Cells di i pappagalli astratta debbenu esse puliti annantu, anu lavatu tutta a vitella è cambia a sita.


Scurciate di guglielje. À parcheghja, hà bisognu di cumprà pinzellati privati, chì sò adatti à prune claws in animali. Quandu i prunenti ani prisentanu, avè bisognu d'avè micca dannighjà i vapuri in l'anghetti. Eppuru chì i parucelli ondulati sò chjaramente visibili. Sì di brusgiate, avete sempre minatu u vinu sanguiu, da quandu ci vole à esse firmatu da u linu di cuttuni mannatu in a ferita di clorur.