Grandi paesi di i ricordi affarianti russi

U più soldi - i più prublemi. Questa ci hè una certa verità. Ma per qualchissimi di u "mondu supraniunale" u prublema principali hè quì per allora u so soldi guadagnatu. Qualchissia hè passata a capitale per espansione di l'affari, è parechji sò circundati da u lussu, per vede l'altri u so statu. E sta gente esistenu trà i cumpraturi russo. Ma ci sò ancu trà e nostre ricca ghjente, per quale a chjave "enterprise" in a so vita hè figliola. Avemu prisentatu à a vostra attenzione una lista di i più impiegati impiegati russo.

Andrey Skoch

Questu diputatu di u Duma, di 46 anni, cun una capitale stima di quattru mila biliona di dolari hà ottu figli. A so capitale hè stata creata in u fruttuururgu metallurgicu. Per assai russi, sò ricurdatu da u fattu chì in u 2007 accattò 3000 vehicule per i fondi privati ​​per i veterani viventi in a regione Belgorod, da quale curriu per a Duma. Ancu s'ellu ùn hè statu reluctante di parlà di a so vita persunale, Skoch hè cunnisciutu di divurziu. À u listessu tempu, l'affari tutoratu attivu in l'educazione di i so figlioli, trà elli quattru cammelli (un zitellu è trè nuvelli) chì èranu nati per ellu in u 1994.

Roman Abramovich

U famosu oligarchu russu è britànnicu sò assai soldi, hè ancu u babbu di sei figlioli. U l'ultimu picciottu nascit à a so sposa è di a designer Daria Zhukova in u 2009. I primi cinque figghi anu un secondu matrimoniu, a dissuluzione di quale in u 2007 hè parlatu da u mondu sanu.

Yevgeny Yuryev

U direttore generale di a cumpagnie d'investimentu "Aton" hà ancu sei figlioli. L'accadimentu è a ricchezza accumpagna u grande babbu. Yuryev hè presidente di l'associazione "Delovaya Rossiya", cum'è u presidente di l'urganizazione di u principiu non primariu. Oghje cum'è cunsigliu di u presidente Russiu Dmitry Medvedev. Inoltre, Yevgeny Yuryev hè una grande iglesia. Dopu avè una sperienza di l'educazione di sei zitelli, hè unu di i sviluppatori di u prugettu di un prugramma statali per sustene famigliale numerosa.

Sergey Shmakov

Questu l'affari di 44 anni hà digià diventatu un papa sei volte. Da listessa. Duve volte ugliu. Sicondu l'ellu, hè a famiglia chì hè quale hè a vita. Shmakov hà accumpulatu u so capitale in u cummerciale di a splutazioni, chì era u fundatore è u pruprietariu di a cumpagnia Sapsan, chì ghjè accettata à a custruzione di cumunità di casa. A maiò parte di i soldi guadagnatu hè cumpagnia di carità in diversi sferi.

Igor Altushkin

Igor Altushkin, chi hè chjamatu "Copper King" di Russia, è di Sergei Shmakov, hà 6 figli di un u matrimoniu. À 42 anni, possa u Cumpagnu di u Cumpagnu di u Cumpagnu di u Cumpagnu di u Cumpagnu di u Cumpagnia, cum'è una di e più stesgii in a Federazione Russa, a Coghja di Zimbabwe. Altushkin hè u fundatore di u Fund Creativo di RMK, chì attivamente trata di aiutà l'orfani, i zitelli cù malatie maiò è di i zitelli di famiglie poviri.

Nikolay è Sergey Sarkisov

Nikolay di 44 anni è Sergey Sarkisov, di 53 anni, palesa 6 e 5 figghjoli rispettivament. I fratelli sò copropietti di u SC "RESO-Garantiya". L'affare di i circumani chì puderanu cumprà i so squadra di football da i so figlioli, i picciotti avianu un gran numaru di picciotti in a so famiglia.

Alexander Dzhaparidze

Un cumpagnu di 57 anni di cummattante è direttore esecutivu di a cumpagnia di perforazione Eurasia hà cinque figghjolei-trè zitelli è dui nichi. Hà capisce una vita micca publica. Hè cunnisciutu solu chì ellu riceve u vinu, ama a preferenza di tennis.

Ziyad Manasir

Un impresa d'affari russu cù e razzi giurdani sustene a cinque zitelli. Ziyad hè u pruprietariu di Stroygazconsulting. Viiu in un manicò situatu à a spiaggia di u reservorio di Istra, chì si trova in a regione Mosca, è cumporta una zona di 16 ettari. Engaged in a cullizzioni di opere di i pittorii russi è nustrali.

Roman Avdeev

Bankier Roman Avdeev, senza cumpurtamentu, pudete chjamà u babbu di una piccula lettera. Imagine, ellu riceve 23 figliolu - 4 di i so figlioli adopti è 19. A causa di u crescita di a so famiglia in u 2008, hè ghjuntu à una decisione di rinunce da a participazione attiva à a vita di u Bancu di Crostazione di Mosca chì creò, allughjarà una pusizioni nantu à u cunsigliu di u patronu. Avdeev hà sempri fattu a carità è aiutau i orfanati. Ma un ghjornu s'hè ripresa chì l'assistenza finanziaria destinata à l'orfanati pocu puteva risolviri tutti i prublemi di l'orfani, è da decide di piglià i zitelli à a so famiglia, facendu perchè qualchì figliolu felice.