Hair care, ricetti in casa

A genti ha sempri pruvatu à decurà i so capelli è i cura. Ancu in l'antichità, i pezzi, u furchetta è l'altre accessori capiddi sò stati assai apprezzati. I archeologi anu truvamu sti prudutti in locu di scavu. In seguitu, a ghjente hà cridutu sinceramente chì u capeddu hè una tipu di cunnessione cù i dii è u più grossu è più longu u capelli, u più forte sta rilazione.

Di sicuru, ora hè più faciule per a cura di i capelli, perchè assai prudutti, scumparite, capelli di cura di i capelli. Per i nostri servizii ci sò i prufessiunali chì sò pronti per fà u travagliu di haircut, l'aiutu per aiutà à marchjà. In seguitu, a ghjente ùn puderà tandu cura di i so capelli. Ricurdamu tutte ciò chì tocca à i capelli, ricetti in casa, usati in i tempi antichi è sopravviventi à u ghjornu oghje.

Prima, un gran numaru di credi varietichi è tradiziunali assuciati cù u capeddu ghjunse finu à i nostri ghjorni. Per esempiu, avà parechji parenti tene u primu bloccolo di u zitellu, tagliate u zitellu in un annu, "per chì u capeddu creci più bellu", ancu s'ellu hè longu cunnisciutu chì u crescenu di capelli ùn hè micca dipende à u fattu chì u zitellu hè nudu.

Dapoi u tempu anticu, i ricetti di cura di i capelli hè statu trasmissu da generazione nantu à generazione. Por desgracia, pocu hè stata ottata à questu ghjornu, perchè avemu tanti avemu qualchì problema. E i nostri antenati sapìanu cumu utilizatu sàviu ciò chì a Mother Nature ddi. Solu solu rimedii naturali sò stati utilizati da e persone per u capelli, lavatu è stylishli. È e ricette era spessu secreta è manteneva solu in a famiglia.

È cusì, aghju piglià una vista più apprezzata à a manera chì a cura di capelli hè stata cun l'aiutu di ricetti in casa. Una di e ricetti più poplidi per lavà a testa era argilla bianca, chì hè sempre usata in cosmetologia. Clay hè stata rapida in una quantità d'acqua finu à a furmazione di gruel è lavò a testa in a stessa manera di shampoo. E in a antichità a capu hè stata lavata cù una decocultura di parechji grassi cù l'aghjunzione di una decocultura di savonu. Ogni fubbera hè a so propria attività, per esempiu, bardola o nettie pò rinfurzà i capelli. U caldu ci vole à strufinassi in a pelle di i capelli dopu à a chjappia. Questu significa chì veramente pruvate è quelli ghjorni, solu per recicà u grassu hè megliu induve ùn ci hè micca autore è e strade, o pudete cumprà micca in a so farma di farmacia.

Pone a chjudarà di prima cù u meli, appricatu à i capelli è u tinghje in un tourniquet. Inoltre, per u so capelli, ci hè a decocção di u linu di zucchero, per questa 1 cullarina di e pezze hè stata rapida in un vetru di acqua per un minutu è, dopu molti oghji è sfurzati, utilizzatu com un vernice mudernu.

U capicatura di capelli hè una cosa interessanti, ciò chì e zitelli ùn avè micca usu di fà u so capelli brillanti è belli. In Russia, usò scorchera di quarantina, chamomile, in Roma antica, u cunchju di u walnut. A grande pupulazione hè sempre alluminata, ùn hè micca solu un tintu naturali, ma dinò rinfriscana è guarisce u capelli. Ma, per a strada, in u Medievu Era era cunsideratu mala forma di culore di u capeddu in u culore rossu, è cusì accede a donna di u compulzione faciule.

Molte parechji ricetti sò sminticati è persi, è quarchi sò ancu usati com'è u mezzu per l'assistenza di capelli in casa.

Strain l'avena è aghjunghje una cuchita di meli è u gutturalu d'ova di un ovu. Applica durante 15 minuti è poi arringe cù l'acqua.

Un modu assai populari per lavà i capelli hè un shampoo fattu da u panicu di centesimu. Avete ancu pudete fà un tali shampoo. Per fà questu, piglia u pane cun acqua fervente è lasciate durante un certu tempu per a fermentazioni. Dopu avè pressu, aghjunghje u lactosu è staghjone, appieghjanu à i capelli, cum'è u shampoo.

Dapoi u tempu anticu, un medio excelente per a cura di i capelli era un ovu di puddastra. Ci hè appiicatu solu à i capelli molluski è spuma, cunfruite à a pelle durante 10 minuti.

Vulete chì i vostri capelli sò bè! Ùn hè bisognu à ghjallà in un salonu cusivante o di fà capisce un modu caru. Forsi hè megliu dumandà à a to mamma, cumu piace u capeddu? O simu fighjenu intorno è veramente sicuru, truvate qualcosa chì pò aiutà à i capelli.