À l'estiu, e donne son più sexier

A volte, e donne tendenu à spavintite chì ùn anu micca piace. Ma vogliu u soli per calà un pocu calore, è u calendariu di u murou per apre a pagine cù i mesi di l'estate, è e donne ùn anu micca saputu. In a so ànima, ùn ci hè più una musica di u blariu di l'inviu chjamatu SAD (disorder affittuali staggerale), chì significa "disorder affluttivo affittuale staggerale", quandu una persona hè menu energètica è depressata. Per a vostra ricerca - in u nostru, cun noi, a crescita di produzzione di melatonina cuntribuisci à u fattu chì i movimenti rallentiscenu, a nostra attività demucra in ogni locu, per restitughji chì piglia più tempu, pò assicurà a depressione. Comparare i flegmatic northerners-Balts e zhivans-southerners. Ma u sole chjode ... Quelli chì vulianu sapè di tuttu, i psiculoghi europei ùn hesitulà micca di dumandà più di duie dumila à l'autoestima duranti l'estiu, è dìssenu senza una sombra di vrollà chì si sentenu assai più sessualmenti in l'estiu (59%).

U so ànimu si hè migliuratu per u sole sundenti da u celu (induve esiste una lumera di quartz nel solarium di prima), una varietà di ligere vistimenti è l'opportunità semplice sviluppatu per a cumunicazione. Quelli in u sole nirvana, u 54% di quiddi chjassi chì ùn anu micca cumplicatu i so pedi cù kilogrammi eccessivi in ​​a figura, u mesi di l'estate è sebastian, u 83% in u veranu in u VII celu di felicità. In modu, u rilanċu sessuale di l'omi ùn hè micca osservatu. Fà chì questu hè duvuta à u fattu chì hè più difficiule per elli à sente l'immensamentu di u tempu bellu tempu sole di causa di a necessità di piglià assai tempu per fà u vkostyumah.

È parechji di e particularità di u travagliu portanu un uniformu in ogni mumentu di l'annu. I psicologiani nota chì a reabsorzione di l'estensione di e donne hè un cuntrastu attivu cù l'effettu chjamatu, chì in l'invierno afecta più di e donne l'omi. U 92% di e donne anu encorescita cum'è l'estiu, unu di i ragiuni citatu hè a pussibilità di una cumunicazione creata di a casa, chì valuta assai. L'omi ùn capìanu micca cusì, si cunnuscientanu sempre cunnannati "stranieri" chì anu chjappu in a strada in bonu clima. E u 88% di e donne, senza circonda di a so natura, sò stati inveterate "moles", sughjenu più in i ghjorni sole. U 52% ammettini chì regularmente travagliate a strada, solu per esse in a parti assoluta di a strada.

Casi la meza (39%) di e signori europei accumincianu a sentu a "fucure di sangue" in a primavera à a vigilia di l'impiccante incensu è scuntatu ansiosu i so toilette chì, per l'inviu, sò diventate accustomed. In my impatience to wear some summer, e femine sò clarificate davanti à l'avvene è ignoranu dispertu l'atmosfera cálida quandu i chicchi si corse à a pelle. Quandu a so settima donna (15%) salta fora di u modu, ancu s'ellu ùn hè assulanatu è ghjovani calchi (età di 18 a 24 anni di età) facenu più spessu (21% di elli).

Men like beauties undressed, 36% di i rispondenti dì chì unu di i beneficii di l'estiu, cum'è a ora di l'annu, hè una donna in una biulogica. Sfortunatamente, no tutti ùn anu manifestamenti culturalmente l'appruvazioni à a vista di un corpu bonu. Anelli entusiasimi dopu o à una reunione di u 12% di i ghjovani donne culle e spoiler l'ànima in tuttu l'estiu. L'estiu hè un tempu sacru per i picnics. Parechji numeri pubblichebbe crede chì "sviate" à natura di rinfurzà l'spiritu di a nazione di ogni paese, chì hè necessariu di sustegnu è incitassi incantevule chì anu prestu in qualchi tempu per passà l'òmini ghjurnati in u summu attornu a so cità. A vulintà di vede bè in l'estiu in fasgiati stinchi è brusche fa un 46% di e femine in anticipazione aghjusta a so figura in i palluni sportivi è i clubs di fitness, chì ùn si pò micca dettu nantu à l'omi. O ùn anu micca tempu, o vogliu, ma solu u 27% di l'omi facenu qualchì sforzi per vede com'è l'estiu. Tali furmazioni sò justificati: finu à quandu i ghjornu di u mumentu ghjornu, u 25% di e donne abbandunate tutti i cummoglie è a ghjallinore à e piani. Vogliu veru un maritu naturali, un terzu di e donne sunate di bagnu à una temperatura di 16 gradi Celsius. Per ogni vuocu (12%) a donna europea, micca sughjenu cum'è parechji cumuni, si trova in soli à 13 gradi. È a più dispirata (più di 15%) sunnera ancu in u clima nuvole. Cridenu chì e cose chì, a piccula scorchendu a so pelle, seranu assai più attrattivi.