Eserciti per un u collu longu

Eserciti per u collu hè utili a mantene in front del mirror 1 o 2 volte à settimana, voltu chì avete bisognu di purificà a pelle. Ùn avete bisognu di lubricate cù crema in modu chì u segretu di i glànduli sebacies palesanu fora liberamente. Quelli posti chì sò propensi à a furmazione di armi, avete bisognu di riparà cù i vostri ditte. Pudete cuntrollà quandu a ginnastica hè fatta bè, perchè in i musculi chì sò furmatu sì stanu una fatica piacevule. Dopu a ghjinnastica chè vo vulete applicà una maschera alimentaria. Avemu da cunsiglie ciò chì esercii per fà per un bonu ghjuvellu longu.

Eserciti.
1. Pulsate u nostru ore à i spalle è turnate a nostra testa versu l'abbandunatu à u puntu di rigezione, turnate a nostra capità versu a dritta, bassa à u pettu, spende, rilassate i musculi.

2. Trimate a nostra volta à u puntu di rifiutu. U labbra superi hè coperto cù u labellu più basso, poi avemu a punta di u capu è avè tuccatu a chjera di u pettu. Ripetemu 4 o 6 volte.

3. Aghjustu a pocu di a nostra testa versu a dritta è a left. Dopu à 4 o 6 such such giacche ciumi di a testa, vultemu à turni partichi di 8 à 10 volte.

4. Mettite a soffra à u cantu è a sullivazione, avemu da fà quattru volte in ogni direzzione.

5. Turn your head to the side and touch the chin of your shoulder without taking your head. Avemu da fà quattru volte in ogni direzzione.

6. Dumbemu a nostra testa versu a left, toccu l'ore di l'spalla, da quì à a diritta. Ripetemu 4 o 6 volte.

7. Rotate u capu in u dizziunariu, è dopu in u antiurariu. In ogni direzione, repetite 6 o 10 volte.

8 U collu hè stesu versatu, è u mandibule se stende. Cumpite a testa, pressu a to quattru. Ripetemu 4 o 6 volte.

9. Avemu intricciate i dete e pusendu i nostri mani nantu à a volta di a testa. Cumpiglià a nostra capanna. Tinaremu u nostru capu in i scherzosi, cumu si vultà a resistenza di e mani. Ripetemu 4 o 6 volte.

10 Pute u coddu nantu à a tavula, pusonu e mani nantu à l'altri è ci chjappà. Allora e mani facenu u to capu, suprana a resistenza di a testa. Prisenta a varchera cù e to mani, mettite i vostri mani. Ripetemu 4 o 6 volte. Dopu à 10 o 12 ghjorni, avete bisognu di aumentà u nùmeru di repetizione da 2 volte, è purtà turnà da 30 à 40 ripitenzii.

Fitoterapia per un fermu ghjuvellu.
Mascara di latti crudu è zùccheru.
Suggerimenti 50 ml di latti crudu è zùccheru. In un tali liquidu, purtammemu a lana di cuttuni è aghjunghja nantu à u collu, da quì sopra i coperchio cù una terrasse. Elimine a mascara dopu à 20 minuti, seccu a pelle un poco è appliice a crema. Una mascara hè necessariu per un collu arrugatu.

Infuzione di scorcia di calce è di carvini.
Emu mischje una colazione di calce, una cullizzioni di casca di quaratula picchina. Emu pour pour un mità o duie vetrichi di acqua furiosa, insistemu à dui ore, da avemu da filtrà. Dopu a gimnastica, hè cunsigliu per a limpinga a peddi di u collu.

Infusion di nettles.
Pigliate una culloca di stufa piccata è secca di l'ortizzione cù un vetru d'acqua fussina, infuse durante a meza ora, è pozzu sughjate. Hè ricunnumintatu aduprà per frettu u collu è a faccia per un compress o dopu a classa. Allora piglià una napkin di gaza in dui o trè tasse, l'aghjunzenu in l'infuzione, mette per 5 o 10 minuti in u quistu, i pieni è in a testa. Ripetemu questa prucedura 3 o 4 volte.

Mask di San Giovanni.
Per a caccia di u collu hè valighe per fà una mascara di secca di San Giovanni in seguitu di e classi. Per fà questu, aghjunghjemu l'erba, fate l'acqua fervente, finu à ottene una ghiaia, apparenza à una temperatura di 60 o 70 gradi. Allora fate chjudarà. Emu ponu una mascara in un colpu neu è dopu à 20 minuti, lavamu l'acqua calda. A maiò face à 2 o 3 per a simana, u cursu hè 15-20 maschi.

Mask made from avocale cù zucchini.
Natur nantu à u rossu 2 zuppi di zucchini, misciate una colazione di steamed, strufinata di ciaccolato è aghju nantu à u collu è a faccia. Dopu à 20 minuti, un rinfrisu chì avemu stimulava prima in u latte staghjunatu, rinfriscà a griglia.

Lozione di limonu.
Natrède cù pomi di limone, gruel, pour 100 ml di vodka, putate in un locu fridolu durante 5 o 7 ghjorni, è poi struisce, aghjunghje una tintura di una cullizzioni di glicerina è una cullizzioni d'acqua.

Cumplicatu per a riprisentazione.
Per a faccia è cù u massaggio di a testa, sò trè dite utilizati - anonimu, u mezu è l'indici. Pudete ancu aduprà un polgarice. Ùn avete bisognu di "stick" in u corpu di i vostri ditte. Avete bisognu di u pane di i vostri ditte, l'effettu di quale anu deve esse diretta direttamente stretchamente, senza mancu di movimenti tearing.

L'impattu di a forza di i diti duverà esse cusì chì ci hè quarchi cosa trà u dulore è piacevule è. Tali involucenza attiva di e mani à l'etei stimula a circulazione sangue è impedisce a stasi di sangue in parte di u corpu. E postu chì i finimi nervi di i dete sò cunnette cù u core, u travagliu di e mani crea un reste mentale è impedisce un fenomenu tali cum'è esclerosis cerebrale.

Quandu ci sò esposti à i punti principali, u flussu di u linfonulu da u capu aumenta, pereghjendu sempre a circulazione sangue di u cori, a regulazione di a prissioni sanguinale, attivendu l'strutture di e formazioni sottorumitica, tuttu ciò chì succideu in u corpu umanu, cumpresu l'estatus emotivu è u cumpurtamentu, dependa da a so cundizione.

Ogni accultura di massaggi sò deve fà 20 o 25 volte. Ma prima hà bisognu di sapè induve sò questi i punti principali di l'appiecu, è cumu per truvà nantu à a faccia.

1 puntu. Hè trà i celli in u front. Pudete nome u so «tercu ochju» cù u situatu.

2 point. O megliu dicenu dui punti simetri, sò situati à l'arghjintedda di u nasu, u masaje chì un paru cunsigliu restaura a sapidez di u sensu d'oliu, chì hè deformatu nantu à l'anni, o hè persa.

3 punti. Hè situatu nantu à a linea mediana di a faccia nantu à a vulgarisa più fina trà u bassu bassu è a cima superba di u mandru.

4. Stu puntu hè ancu un paru, situatu in u fossa timida.

5. Un tali puntu hè un pezzu più altu chì u crescenu di a linea di u filu di u pit, induve una diprissioni hè definita.

6. Stu puntu hè nantu à l'arechja
Avemu amparatu à fà esercizii per un bonu cù ghjuvellu longu, sapemu ciò chì maskerze per fà, è chì megliu per utilizà infuzzioni. Cuvirnate dinò in u collu, pudete amparà à mantene a bellezza di u collu, affinchendu chì ferma beddu, bè pruduttu è pruvate à rimbursà u prucessu di l'anzianu di a peddi di u collu.