Ombre nantu à i capelli: u circhificatu in casa

Ombre nantu à i capelli - una di i tendenzi coloristi più frescuti. Chì ùn hè micca surprised, perchè hè a transizione di u culu in u novu chì vantaghja sottumessa a bellezza naturale è brilla di i ricchi. Per ghjunghje cusì un colour stendi ùn hè micca un travagliu faciule, ma viaghja abbastante. Avemu suggerimentu chì avete sapendu à cumu fà u prucessu di tagliu ombre nantu à a vostra in casa.

Chì ghjè un ombre?

A tecnica di sta pittura hè una culurizazione specìfica cun un frontiunale sfumato horizontalmente. L'ombre di luce classicu nantu à u pilu scuru pare com'è questu: da e razzii à u mezzu ci hè un tonu naturali nuvellu, dopu una transizione bellu in un pianu più chjaru, è nantu à i cunsiglii u culore torna cusì alluminatu è brillanti. Questu ombre hè ancu chjamatu "culore" solidu, perchè s'assumiglia à u risultatu di a cattura naturale di u capeddu in u sole. Puderà nantu à i capelli bionda, russa è chjara.

Tècnica di tumbera ombre in casa

Hè pussibule di maestà a tecnica di un ombre ancu à una persona non preparata. Suggeremu avete usatu a nostra struzzione urientale per ottene una transizione spettacula di ombre à u pilu scuru in a casa.

Componenti necessarii:

E stati naturali:

  1. Per principià, dividanu visualmente u teddu di u capeddu in trè partijiet da igualità. A vostra tarea hè di ralegrarà u terzu fundale, chì deve esse u più divinu.

  2. Preparate un compostu di decolorizzazione: mischjà u puzzilante è cun un oxidante di tres o sei percent. Per pudè alleate i cunsiglii à sta stampa, hè megliu preparà a formula fatta una ricetta standard: piglià dui parti di l'oliu di crema per una parte di u pollu.

    A nota! A scelta di l'oxidu dipende nantu à i scopi chì puderete stabilisce. A più altu u so percentuale, u più intensiu, a riazione chimica pigliarà, è cusì, u capiddi perderà u pigmentu scuru più veloce di i capelli. Ma ricordate chì alt percentages potanu dannu a struttura è dà i chjusi un linu ughjettu oxidatu chì hè difficiule di neutralizà. L'ottima scelta hè di utilizà un tresificatu di crema-òxidu.
  3. A cunfortità di u liquidu di a pintura finita vi permette di appricà u prodottu. I travagliu da u principiu di u bassu di u segmentu occipitale. Puterennu a cumpusizioni di ogni filu, chì ombreghjanu u cunfini à a transizione à a parte di u palme.
    Attenzione! Sempre tenite guanti! Ùn chjude u capelli cù una film chì impede u accessu di l'ossigenu è impedisce a retazione chimica.
  4. U tempu ricanusciutu di a crescita di a cumpusizioni di leiazzu nantu à i ricuzzelli depune di a marca di u pruduttu, ma, in regula, ùn hè micca solu di 40 minuti. Dopu chì u tempu di a crescenza hà ghjornu, rinfriscati i pittura cun un shampoo di purificazione profunda è sece i filamenti.

  5. Partinzato verticale, dividite a massa di capelli in dui parti simetriichi, quelli chì sò stallati in segmenti chjassi - a listessa baga, fissati cù bande elastii.


  6. Dopu preparanu un compostu decoloranti. In una cuntazione, mischjà u puzzicheghja cun un oxidante di 3%, in l'altru - cun 1,5-2%.

  7. Uttenite da u locu di unimentu à a catena à a cuda 1-2 cm. Cù l'aiutu di un pezzu o palma, comenza l'applicazione di a cumpensazione ottinia à a misurazione di u prugu cù un oxidante più altu, passendu pocu à un percentinu pocu. U cunfini di a transizione trà i diversi formulazioni sò dettu cun u pezzu secondu o dito.
  8. Cumu cuntrollu cuntinuu cuntinuu, u clarificante pò stariutu nantu à i capelli per micca più di 40 minuti, da quale hà da esse chjappie cù un ghjuvellu alcalinariu.
  9. Per neutralizà l'tintu grouu o vermiculu sfittatu dopu à a decolorazione, hè cunsigliatu di fà un prucessu tonificanti o lavate i capelli cù un toninu shampoo.