I cunsiglii di u psicologu: cumu fà stabilimentu di cumprintà cumunione cù un adulescente

Ogni parente hà aspessu cun l'ansietà chì u so zitellu scena in a transizione. È sempre crescente u vostru propiu ughjettu vene in una manera imprevisible. À i prublemi chì emergenu in a relazione trà i genitori è i so zitelli maturità, pudete scrive tratti sani. Ma vi farà centru sola nantu à i prublemi più fundamintali chì pudete sperienze quandu intende di stabilisce rapportu cù u vostru zitellu.


Pruvate d'amparà più nantu à i interessi, amichi di l'adulescente. Capisci a so impurtanza per ellu. S'è pruvate di circà à l'esternu à cumu si cumunicava a cumunicazione trà adulescenti è adulti, pare chì unna d'elli parle una lingua diferenta, ùn pò micca o ancu ùn vole micca di vede a situazione à l'ochji di l'altru. Pruvate d'accettà a ricerca per una criatura, chì hè spressione in cambiamenti impurtante di l'umore, inusualmente in l'opinione di i genitori di l'hobbies di un ghjuvanu o una donna, u cumpurtamentu sfida è espressioni strammi.

Hè bisognu di vede cumu si u zitellu ha maturatu, quantu ellu hà cambiatu, a so persunità ha maturatu. Forsi aduprate ancu u vostru zitellu adultu, finu à quattru anni fà, dà per trattà è cuntrullà. In l'adulescente, in u cursu di questi cinqui anni, ci sò cambiamenti chì l'adultu hà pigliatu in decennii. Ùn circate di mantene l'antichi metudi di l'educazione - questu ferite u voi è ellu. Ricurdà sempre chì un adulescente pò pruvà, averebbe sfarenti manere di tratta di voi. Avete bisognu à dì tuttu ciò chì si permettenu, è chì cunfini ùn pudere micca croce. Un adulescente hè sempre listessu per capiscenu sè si senti chì rispettu u so interessi.

Cumpènniri e prublemi cun avvienziatu di una adulescente, perchè ellu stessu in l'adultu. Appoghju. Sò un adulescente ùn hè micca cusì simplice. Nervulente di energia, sviluppata per un criatu attivu, famatu per l'indipendenza, stenni assai successu in a vita più tardi, l'amore è a felicità, un adulescente trova a so strada in questu munnu, passendu per i spine. È se vi cuntà chì e risposte e solu stati pruvati di vita ùn sò micca esse faciale, hè faciule per entendre l'ansietà chì si sviluppa in u core di a to mamma chì pensanu à u vostru figliolu o figliolu d'altru rapidu. Hè mpurtunatu di spressione per creà e cundizioni per u sviluppu di a pirsunalità di u vostru zitellu culore. Hè necessariu di rispittà cù ellu, hà sviluppatu u so sensu di dignità in ellu, cun gentilezza è micca persistente per promptallu in l'difficult selection of life guides - tuttu chistu cuntribuisce à u sviluppu di a so persunità.

Dà un istereotipu periculuariu: "Un ziteddu bè hè u zitellu chì sempre è sempre l'hà bisognu". Puderia perchè per perchè u cumprintà cù u vostru figliolu o figliola. I studi di i siclioti anu revelatu tali stampa di cunflitti trà i parenti è i zitelli di l'adulescenza. L'instigatore di a disputa è sempre "nominatu" un adulescente - questa alive hè spartuta da i genitori di u "ribellu", è i so maestri, è, strana cum'è putissi pari, i zitelli innicati. Ughjettini sintinu chì si sò ubbligati à l'umilità - in ogni modu, duvemu esse sempre "obedient". Quandu un zitellu hè stracatu da esse culpèvule è ubbidienti, circonda di cambià a so pusizioni, diventendu un "ribellu". Adulti solitu in queste casi giurizianu à un psicologu, sononu una alarma. Eppuru u periculu culperu quandu avete bisognu di u zitellu principalamenti ubbidenza, quandu internamente si pò esse culpabili in cunflitti emergienti, è l'adulti adopranu a pusizzioni di i prosecuti.

Ùn àbbia paura di sincerà cun un adulescente. Pudete ancu esse un sustegnu, cumprende è sustene. Averete u so sustegnu, permettenu chì ghjè bè, forte. L'gran sbagghiu di l'adulti hè chì ancu pruvate d'esse cumpurtà i genitori, anu prenu a pusizione di "annantu" un zitellu. Ma vale di ricurdà chì ùn avè mai perderà credibilità in l'ochji di i vostri figlioli in casu di dì chì ùn cunnosci micca qualcosa o si avete amparate chì ti capisci e cumparisci cun elli. Per esempiu: "Aghju aghju fattu assai scantatu" o "Sò quantu bisognu mi sentu sì di dì una minzogna". Specialista in psiculugia di i zitelli anu truvatu chì i genitori, videndu chì i so figlioli crescenu, prestu prestu assai attenzione à l'aspettu negativu: u zitellu era aggressivu, si firmò senza scantu, qualchì cosa hà amparatu da i genitori, ecc. aspetti di u sviluppu di u so zitellu. Per esempiu, in l'adulescenza, i zitelli anu a capacità di capiscenu l'adulti, circannu di aiutà, aiutanu in una situazione difficili. Ma assai spessu l'adulti ùn sò micca pronti à accettà una nova attitudine per elli da u partitu di u zitellu. Dopu tuttu, per vultà à questu, devi esse cun un adulescente "nantu à ugguali termini". Per u so figliolu adultu divintà amori, intende, avete bisognu per aiutà à manifestazione sè stessu. Tù, troppu, hà da sapè qualcosa. Prima di tuttu, ùn solu ùn dà, ma ancu vulemu è pò esse tene.

Quandu si rivolve cunflitti, disputa è altre situazione difficili in a vostra rilazioni, a prima cosa chì vi aiutà hè a cunfianza è u rispettu mutuale. I Adolescenti riageranu sensibbilamenti à l'esperimenti di l'altri. Perchè sì, sì qualcettu per u cumpurtamentu di una adulescente, dopu à aduprà in cumunicazione cun ellu, ùn avete micca bisognu di parechji trucelli spiciali, ma una conversazione franca. Per esempiu, se pensate chì quarchi cosa va sbagliata cù u zitellu, preoccupa, u megliu modu di aiutà è di sè stessu serà una conversazione chì pudete avè principiatu in espresu i vostri sentimenti, per esempiu, cusì chistu: "Pensu chì qualcunu avè succedutu à voi, Emu preoccupatu di voi, sì benedicatu per mè, è vò piace à aiutà. Quellu chì pudemu solu u prublema si nant'à noi chì dicenu ciò chì hè successu. Hè sta trattamentu cù l'esurtazione di i vostri esperimenti hè cunsideratu a più bona manera di parlà cun adulescente. Perchè à questa difficult age, compulsioni ùn aiutanu micca.

Sò prontu per u fattu chì un figliolu hà avutu a so vita, chì ùn devi micca dettu. Ùn pruvate micca di sapè tutti i dati chì ùn finisce. Ùn ùn viaghjeranu micca cusì degradante è zitellu è a vostra manera di vedere, cum'è e spedizione in u telefunu o leghje un diari di l'adulescente. Cù l'aiutu di sti metudi, pudete ghjustificà solu dui cose: o cunfundite micca o fugliassi bè in u vostru fiducia di u zitellu in le voi è fighjulu un esempiu di un attu iniquità chì pò ancu seguità: ùn vi maravigghiate da quì si l'adulescente si chjina à voi. A megghiu modu per cumprènniri un adulescente hè di cunfondenu in una cunversione cunfidenziale, chì si parlà cun ellu cum'è un paru di sè stessu. Rispetate i so sentimenti è i pinsamenti, ma à u stessu tempu necessariu bisognu di sapè chì i vostri interessi è a vita persunale anu bisognu di rispettu. Ellu vi fiducia solu sè siu hè sincertu è onestu cun ellu.