Rispunsabilità interpersonale in i cullezzione di i zitelli


Ancu i zitelli sò paragunati à l'angeli. A veces dici chì sò i fiori di vita. Ma micca pocu veru sò l'affirmazione chì i zitelli sò cruel. Se ùn avete micca mette linji gwida morale, u so cumpurtamentu diferenziate pocu da u cumpurtamentu di l'animali, è a classa di a scola s'assumiglia à un pezzu di lupu ...

Questu hè megliu scrittu da u scrittore britannicu William Gerald Golding in a so famosa famosa Signore di i mosche, chì ci conta a manera chì i figlioli si vultonu à una insula disabbitata è cuminciaru a campà allora sicondu i leggingsi di u so figliolu (per esse exacte, micca in tuttu infantil). Ma questu hè fiction è grotesque: in a vita verita tuttu, di sicuru, hè micca cusì drammaticu. Ma in fattu, assai simili. Nuvembre o dopu u zitellu hè trà eteri, cusì hà da spirimintassi apprentimente rilations interpersonali in un squadra di i zitelli è hà amparate cumu guadagnà a so auturità. Certi figlioli si sò adattate in una nova sucetà: ùn importa ciò ch'elli sò trasferiti da a scola à a scola, senza mancu quantu mandate à i campi di i zitelli, in ogni locu duvemu affullanze di amichi è amichi. Ma, sfurtunatamenti, micca tutti i zucchii sò datu un rigalu di cumunicazione da a natura. Parechji zitelli soffrendu micca in u prucessu di l'adattazione, è quarchi sò in a rollu di un mira per l'emergenza di l'aggressioni da i peeri (un kind of "whipping boy").

U BABY ùn scrive in i culleculi

Hè abbastanza per cumincià una classa in una, dicemu, un zitillu nimu - è un ambienti pocu di persecuzione hè assicurata. Ddi i zitelli sentenu a bisognu di affruntà à a spesa di l'altri: una persona per offend e umiliate, crianu parechji zitelli contru à l'altri (per esempiu "Contra quale serè amici?"), Etc. Com a u risultatu, i so cumpagnie vulnerabbli averebbenu: benevolenti, ùn abituatu à direcionale contra a viulenza. Frà quì ellu pudete esse u so figliolu, per quandu entra à prima classe (o dopu trasfirimentu à una nova scola), a prima volta hè devessu per l'alerta.

Se sente chì à a scola u zitellu puderanu avè prublemi cù i pari, hè megliu di travaglià cun ellu in anticipu è cuntate di tecniche simplici di "aikido psicologicu". Ciò chì deve esse spiegatu à u zitellu per chì ellu si face situazioni cumplessi è armati armati è da elli cù dignità?

1. U cunflitti sò inevitabbili

In a vita, l'interessi di i ghjente inevitabbilamenti chjorteanu, avemu bisognu di calmà è di trattamentu filosoficamenti i disputi chì si sorgienu entre elli, aiutavanu à cuncensu (chistu, accordu cumerciu). Per a so parte, hè necessariu, se possu micca, per fallu in un cunflittu (per ùn esse intrusivo, per ùn esse tutticatu è per ùn esse greedy, per ùn presumirè micca è ùn dumandà micca).

2. Ùn pò micca piace à tuttu

L'Ostap Bender hà dettu: "Ùn sò micca un chervonetz, chì tutti li piace". Instruiu u zitellu chì ùn hà micca bisognu à esse amatu di tutti è ùn avete micca pruvà à fà cume tutti. Inoltre, hè inammissibbli di curriri favuri incù i più maiori autoritati è pruvate à guadagnà u so rispettu cù rigali, cuncessioni è "podlizyvaniya".

3. Sempre vi rispose!

U zitellu sanu a sapiri chì l'agressione ùn pò micca esse dimissioni dimissioni: si era chjamatu o banged, hè necessariu di fà cambià. A postu cristiana di non resistenza "se ti hit on the cheek - substitute another" in u squadra di i zitelli inevitabbilamenti condemna à u zitellu à a persecuzione.

4. Mantene a nuvitàità

L'opzione ideale hè di avè una relazione equalizia cù tutti. Per quessa, hè megliu micca di sustene u boicotru è di ùn mancassi partie in disputi. Ùn hè bisognu di fà questu dimostrativu: pudete truvà una scusa plausible ("Ne necessite studiu", "Ùn aghju micca drittu à interferiscenu in l'affari di l'altri).

CASA DI CASA DI PASSUM

Comu regula, se u zitellu ùn si cumpone micca bè cù l'ugguali, unu chì parlani ùn duverà micca. I parechji sò in l'urfacei iniziali piglià ogni mizunu pussibuli per fà u zitellu sceta in a sucità. Parlate à i prufessori per i prublemi di u vostru zitellu è facenu i vostri alleati.

* Assicuratevi chì u to figliolu ùn pare micca stallà assai di l'altri.

* Pruvate furnisce u zitellu cù a cumunicazione cù i cumpagni di classe (invita à visità, dà u zitellu à u gruppu di ghjornu estendizzu, etc.).

* Se u zitellu hà un apparechju micca standard, hè necessariu di preparalli moralmenti per "attaccallu" da parte di i zitelli: i psicologi cunsiglienu in anticipu per vultà cun teasers è riri di elli.

* Se u zitellu ùn hè micca divicutu è ùn sapi micca cumu fà risponda nant'à situazione difficili, ponu scrizziate in casa in forma di ghjocu di rollu ("pigliate a caccia", "tease", etc.) è sviluppà tic- ticazzioni di cumpurtamentu.

"IGNACIO NATU hà travagliatu"

Ci hè una parolla chì l'adulti ùn devenu micca interferiscenu in l'affari di i zitelli: suppostite chì u zitellu deve esse imparale per risolviri i so prublemi. Questu hè veru di ogni situazione. Prima, u zitellu devenu sempre u vostru supportu moralu. Siconda, vi sarà più calmatu se ellu abbia accumpulatu cù e so sperimentazioni cun voi. Ancu s'ellu ùn manca interferiscenu in qualchì situazione difficili, pudete dì à u zitellu cumu fà esse attu.

"Ùn fate micca DIDU IN TONU NAUGHTU in un alimentanu"

Cosa da fà chì u zitellu hè offentivatu da i peeri è sapete quale hà fattu? Pare chì u modu più sèmplice per andà à restituurà a ghjustizia: per punisce i currutti. U zitellu aprende nantu à questu quì è riceve a satisfazione morale. "Sò bonu, sò male." Avà solu esse tassi uttessi? Ùn hè megliu di pruvà di risolve u prublema à a ràdica: per spiegà à u zitellu u mo pudemu fà per impediscenu sta situazione di ripetiri stessu. Allora a prossima ora serà assudatu di trattà cun l'abusanti in modu indipendenti.

"LA N principalità questa hè stavene à ricizioni"

I parechji di i picciotti sempre volenu i so voirete per esse "picciotti reale" è puderanu stà à fà stessi cun l'aiutu di u kulaks. Hè pussibule è necessariu di darà u zitellu à a sezzioni di u sport, perchè ellu apre studia tecniche di cummattimentu, ma duvemu spiegà cun ellu: ùn l'hà studiatu à tutti per avà l'utilizanu ogni volta. I tecnichi di autore di difendizzioni pò dà a u zitellu in l'autoconfianza, ma in parallelu cun questu avete da insegni à risolve cunflitti cunstruttivamenti, affinchendu argumentu pugilisticu per un casu estremu.

LISTA D'APPLICANTS FOR THE ROLE OF "GOAT OF RELEASE"

I zitelli incù un apparenza insolitica

• troppu grossu (o troppu fino)

• crescita o crescita

• U figliolu cun viste (speciaramente currettivi - cun un ochji chjusu)

• redheads

• Caccia ricca

U figliolu chì anu prumessu per l'abbitanti

• oliu sempre (o cuglieru à u nasu)

• untidy dressed, cun pilatu brutta

• i zitelli chì sminuzzanu à e nutizie parlanu cù bocca chjesa, etc.

I figlioli chì ùn sò micca boni in cumunicazione

• troppu intrusibule è parlante

• troppu timintu è timintu

• facilmente vulnerable è sensitivu

• whiners

• braggart

• chjinata

I paisani chì si sò di parte di u cullettivu

• i zitelli vestiti sò sottuponutu megliu chì l'altri

• i prufessori di i prufessori (ancu di i zitelli chì ùn sò micca amati da u maestru)

• Sneaks è crybaby

• i figlioli di mamma

• massa abstrusa ("micca di stu mondu")

TIPO di aggressioni è modi di riazzioni

Ci sò parechji modi basi di relazione interpersonal in u squadra di i zitelli:

Ignoring

U zitellu ùn cura micca, cum'è chì ùn hè micca. Ùn si hè micca cunsideratu cù qualsiasi distribuzione di rolli, u zitellu ùn hè micca interessatu à alcuna persona. U zitellu ùn cunnosci micca i telefoni di i cumpagni di a classa, nimu ci chjama à visita. Ùn li dice micca qualcosa di a scola.

Chì avìanu deveru i genitori?

Parlà à u maestru di a classa, pruvate à stabilitu u cuntattu cù i zitelli (dimitite cù u zitellu)

Rifutu passiu

U zitellu ùn hè micca accettatu in u ghjocu, ùn si rifirisce à sente cun ellu per un desk, ùn vulete micca esse cun ellu in un squadra sportiva. U zitellu locu risponde à a scola, venenu da a scola in un dolore malu.

Chì avìanu deveru i genitori?

Analise ragiune (perchè u zitellu ùn hè micca accettatu) è pruvate l'eliminalli. Attenu à i maestri è i educatori.

Rifucativu attivu

I teatru dimustrendu ùn vulete micca cumunicà cù u zitellu, ùn devi micca in contu di e so opinioni, ùn esci micca, ùn viaghjeranu micca una actitudine disprezzu. À spessu un zitellu spiegà subbitu di vultà à a scola, spessu chianci senza ragione.

Chì avìanu deveru i genitori?

Trasferitu u zitellu à una altre classe (o à una altre scola). Parlate à i maestri. Per indirizzà à u psicologu.

Assicurà

Cun burricu constantu, u zitellu hè battèsimu è chjamatu, impastu è sbattianu, robbeu e cose, intimurendu. U picciottu hè un magicu è l'abrazzioni, spessu "sparisce" e cose è soldi.

Chì avìanu deveru i genitori?

Urganizazione tramite u zitellu à una altre scola! Dàtene à un cercolu, induve hà da esse capace per maximizà e so capacità è esse in cima. Per indirizzà à u psicologu.