Cumu parlà cù i zitelli è i adolescenti nantu à a sessione di pubertazione sessuale


Parlendu di u sessu cù i zitelli per qualsiasi parente hè u passu più difficultu. Ma hè assai impurtante per u zitellu, cum'è l'unica oppurtunità di ottene infurmazioni adegwati è ongiuti nantu à i rilazioni umani, l'amore è u sacramentu di procreazione da i più di "auturitariu" per ellu. Circate da cumu parlà cù i zitelli è i adolescenti nantu à u sessu, a pubertazza è seranu discuttu sottu.

Ogni parente ricorda u mumentu chì u zitellu hà dumandatu prima: "Mamma, Dad, cumu si truvatu?" Questa domanda ùn pò esse micca evitata. Hè inùtule per brush off - u zitellu ùn stà micca firmatu. Hè megliu di pensà à u tempu di parlà di l'abbii è l'abi, o più di a pubertia. Nuvembre o dopu u zitellu criscinu, accuminzanu una vita sessuale, è avete a primura à sapè infurmatu. Se ùn avete micca dì à u zitellu annantu à u sessu - vi farà per voi. Hà averà infurmatu nantu à a pelle, di l'amici, in pràtica. Hè ciò chì vulete? Eppuru ùn hè micca. Dunque, serà megliu se u zitellu riceviu a so prima lezziò nantu à u tema di u sessu da i so genitori. Questu permette ch'ellu deve esse sicurità chì hà fattu a decisione valente o sbagliata in cunfurmità cù i valori è i principii murali chì vi vulete implementà.

Parlendu à i zitelli è à l'adulescenza di u sessu hè in spessu un difficult task. A maiò parte di i genitori ùn sapìanu cumu accumincià una conversazione. A maiò parte di tuttu, dubbiunu o so ziteddi anu bastatu per cumprenderà a natura di questu tema. In fatti, discussioni nantu à u sessu è a pubertazione pudete cumenciu à una età di u zitellu. Circa 3 anni i zitelli anu saputu di e differenzi fisichi trà i zitelli è e donne. Venere a vostra timidez è spiecanu à u zitellu chì, in più di e mani è i pedi, a ghjente avete ancu altri orgne. Menzione chì mutivi sò sfarenti di i zitelli. Ùn aduprate micca cuncetti sutile chì si cunfundarà solu u zitellu è fessite à pensà chì quessa hè male. Pudete spiegà à u vostru zitellu, però, chì certi sentimenti sò intimi intimamenti è ùn ùn manifestamente quandu a ghjente hà in vista.

Circa 7-8 anni, i zitelli spessu dicenu un conte di fata nantu à una cicogna. Questu ùn hè micca un chjuchettu innesu. Questu hè sensu, chì i genitori ripiglianu, teme à assumis esposta per una seria di cunversazione cù u zitellu. Ma questu puderà ferisce un figliolu amargatu in un futuru vicinu. À questa età, i zitelli sò capaci di capiscenu assai. Utilizà e so quistione per inizià una conversazione di u sessu è di a pubertà, cunzidendu l'età di u zitellu. Sì ci sò curiusi chì parechji oghji sò stomachi grossi, pudete facilmente spiegà chì anu un zitillùcciu in u so bocca, chì nasci da 9 mesi. Pruvate per parler cù u vostru zitellu cumu si u babbu si mette in l'abdomen di a mamma, senza avè studiatu in intimi. Pudete dì, per esempiu, chì ogni zia in l'abdomen ha una simile magic. È un zitellu poni crede da ellu, ma solu s'e mamma è dadù veramente a vera. Chì u zitellu ùn hà cunnosamente sapendu chì per u nàscita di un zitellu, bisognu di una mamma è un papa. Quant'è u restu, dicerete più tardi.

Quandu si parla cù i zitelli è i figlioli nantu à u sessu, avete averà tranquillità è cunfidenza, ùn blush, ùn hè micca u panicu. Inutili, u zitellu a perceive com'è quarchi terribili o displegate. Hè impurtante di avè una oportunità adatta per acquistà in u tempu ghjustu da toccu in u tema di u sessu. Quandu u so zitellu hè digià in aduranza, pudete piglià di parlà più diretta è esse in forma durante una discussione nantu à a relazione trà un omu è una donna.

In ogni modu, quandu discendenu u tema di u sessu cù i zitelli, hè necessariu di esse diretta, è micca ghjucà à i scorci. I figlioli capiscenu assai e cose assai in letteratura, è s'ellu ùn parleranu solu di l'abbii è di l'abi, ùn solu li riferenu à elli, micca à e persone. Quandu si tratta di parlà cù i zitelli è i adulescenti, u sessu, a pubertazione ùn deve esse furnitu da qualcosa vaghjime, diferenze di tuttu u vostru modu. Quandu si parlà di u sessu, spieganu à u vostru zitellu chì questu ùn hè micca solu un modu per fà i zitelli, ma ancu un modu per esse l'amuri d'una di l'altri. Quandu un zitellu hè familiaratu cù l'aspettu emotivo di u sessu, in u futuru, serarà più faciule per ellu a decisione ragiunate è ravelu in relazione cù cumpurtamentu sessuale.

In a cunversazione riguardu à u sessu, spiecanu à u zitellu chì un omu è una donna sò amparati à cumprènnii cumprà prima, per sentu micca l'altri, è solu à prucede à a scena siguenti in a relazione - à u sessu. Una parte impurtante di parlà di u sessu hè precisamente l'esplicazione di a natura di l'intimità.

Hè megliu di fà cumercià realità cù u sessu prima chì u zitellu hà da esse sessu. Chistu pò causallu à aspittà per esse attuali sessualmente in una etapa più sana di a vita, quandu ellu hè già abbastanti. Sicondu u studiu, i zitelli chì ùn hanu esitatu micca par parlà tranquillamente cù i so parenti nantu à u sessu eranu esposti à un risque mucho menor di gravidenza indivisita, di malati di trasmissione sessuale è di adulescente. Parlendu di u sessu deve cuntene l'infurmazioni nantu à i periculi è i cunsiquenzi di u sessu, è quale sò i modi di prevenzione di e malatie è a gravidanza.

Parlate cù u zitellu annantu à u sessu da una età primura, da esse adupratu à a discussione cumuni cun voi di prublemi intimi, cunfondà di più. Tandu, cum'è i genitori deve esse cunnisciutu di a vita di u to figliolu, è ùn sapete sempre ciò chì succidia cun ellu, ciò chì preoccupatu, chì piace à ellu. E serà tranquillu è sapemu chì sempre ci hè qualcosa chì pò esse dumandatu nantu à e cose chì interessanu. À u tempu, u zitellu averà senza tantu di vrollà annudà nantu à questu tema.

Se tu, cum'è i genitori, parlanu di u sessu cù u vostru zitellu ùn ùn dà un riposu, hè appruvatu dumandassi un psicologu, un medico, un amicu o leghjite alcuni literatura di questa tema. Qualchi parenti sò vargogna di parlà à u zitellu annantu à u sessu, se ellu hè u sessu oppostu. Cusì hè più difficiue per i mariti discussi discussioni chjamate cù u so figliolu, è i babbi cù a so figliola. In questi casi, hè impurtante trasfurmà u vostru viulenza è cunfusioni è pruvate micca di fà u sessu in tabùs. Questu serà u più grande sbagghiu, chì puderà custà più bellu per u zitellu è sè stessu.