Propizziu curatori di u funghi di tè

U funnu di u tè era cunnisciutu in a medicina di l'Oriente ancu prima di a nostra era. Siccome crede ch'ella aiuta à movimentu chi l'energia in u direzzione di direzzione, è rinforza ancu i prucessi digestivi, i medicina chinesa chjamà l'elettu di l'immortalità è di a salute. Hè cunnisciutu ancu da i tempi antichi in Giappone sottu u nomu "kombucha". Chì ci sò e prugetti curativi di u fungus di tè, pudete amparà da sta pubblicazione.

Descrizzione.

U funu in u funnu hè u risultatu di l'attività vitale di dui microorganisimi in simbusii (esistenti joint venture benefibiliali): bacteria di l'acìticu è fungi di levaditi. Hè una sustanza mucosa capiculata chì si trova nantu à a superficia di u nutrijentu mediu è si sviluppa. In u caprettu un foglie pò piglià una forma ronda, in apparizione s'assumiglia di sentite. A superficia di u funghjetta hè liscia, densosa, in u reversu di u fungo, filamenti similari à algae hang - hè una zona di creazione, perchè u fungiri crisci.

Per u fungus di tè, una varietà di solu solu (per esempiu, tè) pò esse un nutrijentu mediu. In un dulce funziunamentu di u mediastru creanu un prucessu di fermentazione (a cerveza hè una ghjuvata aerientale), cum'è a cunseguenza chì l'acidu carbonicu è l'alcohol di ethyl sò liberati. Doppu chì l'acidu carbonicu entra in u prucessu, chì diventa u spiritu in l'acidu acìticu - a suluzione hà un gustu acide. Comu u risultatu, apparissi una buccia d'aria fina, agrì è dolce, affissibile. In Russia, sta zucca hè stata aduprata da quasi cint'anni com'è kvass.

Propizziu curatori.

Cientra germanista R. Sklener in a fine di u seculu passatu studiau e pruprietà terapètique di u fungi. Questu hà purtatu à a popularisazione in Auropa. Hè stata determinata chì a zucca, fatta nantu à u funziunale, hà propietate antibacterial, aiuta à migliurà a digestioni. Contene àcitu organici necessariu per u corpu (apple, lactic, limone, acetic, etc.), cafeina, vitamini B, enzymes, acidus ascorbic.

Per lavoriscenu a bocca cù parechje infizzioni, i capacità antibacterial di l'infuzione da u fungus (inflammazione di a mucosa da a bocca, i fungi) sò usati. U cursu di trattamentu cun questa infuzione (circa un mesi) porta à un pressu sanguinicu, è u so usu frekwenti da e persone anu mellte a so cundizione generale.

U vìddu face u cuntenutu intestinali di u acidu è, cù dysbrateriosi, crea un ambient favore per u sviluppu di a microflora nurmale, nurmalizà u fugliale per u stimpia. Una edrata basta à mushroom pò restaurà i prucessi metabolichi in u corpu senza effetti secundari.

A ricetta per fà un bevanda da un fundu di tè.

A zuccaru hè prestu cumu seguenu: purche u te fugliale (un litru d'acqua fogera - una cullizzioni), aghjunghje u zuccheru - duie zuppi, fucure, filtre, fate in un vetru, cun piendu lavatu è frescu à a temperatura di l'ambienti.

U funziunamentu, sipatu da a manca di u funghjetu maternu, circa 1 cm in grossu, hè bè lavatu è immersa in un cane di tè. Comu regula, u fungus prima lavoru à u fondu, da quessa si sviluppa è si sviluppa. Per prevene u polu da entra u cane, ùn deve micca esse chjusu cù una cupèrta; hè megliu per doblegà a gasa in varias cape è copre u burcu. Dopu qualchì una settimana, a zuccaru hè prestu.

Indicatore di a preparazione di u bè da u so carbonatatu: quandu u vintu in un vetru, l'acquistu s'era spuma cum'è ordinariu carbonate. Bei, filtrà, versate u casgiu. Hè bisogna cullettivu in un locu friddu, cambiante a ghjuvendu ogni ghjornu.

Hè bisognu à vìviri beviu trè volte à u ghjornu per una vittura, megliu dopu à manghjà - favurisce a digestioni senza irritazione di a mucosa galizziana.

Pò vintu un fugliale periculu di e medicina si pò esse preparatu solu nantu à a basa di tè tè in tè, per questu, altri infuzzioni sò usati, per esempiu, da ete ete. Un pruduttu sugettu hè ottinutu com'è u risultatu di l'usu di tedescu di camomile, mint, balsamara di limone, tè verde (cuntene assai cafeina, serà megliu di tone). In u bè da aghjunghje l'oliu inveci di u zuccheru.

Curingu per u funziunamentu curativu.

U mushroom hà bisognu di cura. Almenu una settimana à u mescu avete bisognu da u cane, rinfrescenu à bè, se u gruixu di u fungi hè di più di 4 cm - rinfriscà i capiglii più minimi. A causa di l'infuzione di tè cun azucarera, l'uccasioni di u liquidu hè sempre ristrutturata (ricurdativi: prima di una badia in un canna, u tè si deve esse cooled!). Quandu l'acqua non-soiu hè aghjuntu, i salini insolubuli sò furmati, chì si stallanu nantu à u fondu di u cane, perchè ùn pudete micca aduprà l'acqua inutilità. U zuccaru direttamentu in a vittura ùn hè aghjuntu - hè pre-dissolutu in tè. Cù borsa di culleghju troppu cunsunanti, u crescita di u funghju serà ingannatu da una quantità maiò di tannini.

Se ùn pudete micca aduprà a suluzione è micca lavavvi u funghjettu, da eventuali u fluidu se evapora, è u funghje da a parti suprana torna o marroni. Eccu un avvirtimentu chì u funziunonu pronta moriri. Se l'avete, separate i strati extra, lavenu, pò esse ricuperate.

Contraindications.

Certamente, a zucchera nantu à u fungus hà un effettu pusitivi nantu à a digestioni, ma ùn deve esse micca pigliati à e persone cun e malatie di rino e livanti, cù a funzione disturbata di queste l'organi, cù l'ulcere peptica di u duodenu è di l'stomacu, cù alta acidezza di u zuccu gastru.

Sì a bèvula di u funu curativu di u tè hè presa cù moderu, è hè ancu correctu è puntuale à cura di u fungus, hè sensu utile per a salute.