I fratelli Meladze franchemente cuntonu di e so experienti amicizia

Aieri u primu video cumuni di Valery è Konstantin Meladze appareru in Internet. A cumpusizioni "Mio Fratellu" hè digià cunnisciutu da i fanni di a creatività di i fratelli, ma a secùnea di video chì accumpagna a canzona issa fa a cosa assulutamente diversa à guardà u so cuntenutu.

Hè statu aspettu un sicretu chì duie anni fà Valery Meladze, è dopu u so frateddu maiò, Custantinu, divurziau e so esposii cù quali anu vicinu à vint'anni. A ragiò di a siparazione di i frateddi fratelli era un novu hobby. E so miglii, è ancu i sentimenti di e donne chì l'abbandunà, i fratelli Meladze eranu franchi in u video. U videò "U me fratellu" hè filmatu in a forma di una film di cunfissione. Dopu quarchi minutu, un dramma vera hè ghjucatu davanti à l'auditu: da una banda, un omu chì vole esse ghjucatu, invece, a tragédie di una donna chì hè stata rimessa ... Trè attrici prisenti à u clippone trè relazioni distinti di e donne à i circustanze propii. In junie cù i fratelli Meladze, Yulia Snigir, Elizaveta Boyarskaya è Victoria Isakova fôru in u video.

Fans di l'opari di Constantine è Valeria Meladze fôle diventate in i cumenti nantu à dui campi: qualchi anu veneratu da u talentu di l'artisti, altri crèdenu chì un clip è una canzone sò a cruelità versu esse anziani, citando e parolle di u coru:
U mo fratellu hà dettu:
"Se ùn avete micca dumandatu, ùn aghju aspettu".
Aghju aghjuntu à a mezza vita,
E avete a sorte.