U Sacramentu màchju di u Casanu

U sposu hè un avvenimentu impurtante in a vita di tutti i criunu, avè un sensu profundo; Questu hè un passu seriu è rispettuosu chì si passa una volta in a vostra vita. Molti sustene chì u matrimoniu hè statu creatu da Diu in paradisu. Ghjesù Cristu cunsacrattu è cunfirmatu u prucessu di u matrimoniu, quandu era in un vutu in Cana di Galilea. Solu da u principiu di u seculu decimu u rangulu specialu di a festa principiatu à appena gradualmente.

A stu mumentu, a tola s'hè addivintatu assai moda. A l'ora di u casu, a coppula in amore diventa in eternu sposu cù u Signore, benedette per una vita longa è felice cungiuna è per u nascita di zitelli. Ma certi voti i sposi sò stati maritatu è dopu qualchì anni di vita di famiglia.

Per fà sta bella ceremonia, i figlioli di novu averebbe esse preparatu cura. A meni nè pare, nè aisunità è aviani avianu avutu cunsigliatu. In u so tempu, ùn era micca accettatu di maritaru, perchè puderete pagà per una carriera o un bigliu di partitu.

Sicondu i reguli di a chjesa, a sposa è u sposu devi esse almenu trè ghjorni di sirvitivi, è da quellu ci vole à cunfèssinu è piglià a cumunione. Fasting for a believer hè l'astinenza micca solu in manghjà, ma ancu in relazioni sessuale. Hè ricivutu chì durante un rapidu, una persona cunducta un stasu di vita solitaria, distrutta da e tempesta è i spartuzzi, passanu a maiò parte di u so tempu allughjenu preghje.

À a so dumanda, u coppiu maritatu à una cunversazione cù u prete per dumandà dettu nantu à u sensu è di u significatu di u ritu di a iglesia futura, per riceve una benedizzione per fotografà a casale, è per esse quelli chì cose si deve esse pigliati à a chjesa.

Chì avete bisognu à piglià à u casanu
Memo à i novu
Un vestitutu di vestitori è un vestitutu di vestiti, cum'è si diciunu in Odessa, sò dui grandi differenzi. Cumu si ùn avissi vulutu visu modellu, u vestitu per a nuvola ùn deve esse pruvucanti è francu francu - culori viventi (per esempiu, rossi), decocuulu siveru, longu duru è incisioni in alta à a chjesa sò inaccettibbli. U megliu hè di seguità u stil classicu è u culore biancu. Questa hè una guarantiscia chì u prete si piglià à a festa è u fattu chì i parrocchieri di a chjesa ùn a cunnanna micca. Si qualchissia parte di l'ind'a cumpagnia micca cumpletu règuli di a chjesa, hè megliu cundiscenu cù un bufanu chjaru per fassi cù u culore di u vestitu o di tuccherà bolero.

À i capelli di a sposa, ci sò ancu parechji cumpetenze: hè megliu di avè un stile clàssicu senza "frontiere" è d'ornamenti. À a listessa ora, hè dispunibule per aghjustà u velu più altu. Sì i capelli ùn furnisce micca un velu, duvete bisognu à piglià cun voi à a tola un prugettu tutale, chì pudete copre a testa in a ceremma.

Hè u solitu à avè tistimoni à a casale, sò dinò chjamati un amicu è un amicu, è hè necessariu chì u zitellu hè unicu è a zitella hè unmindia. Quandu, duverebbe realizatu u ritu di a festa di i teste, ci sò duie duie, sò cunvinde nantu à i capi di i novu à mantene e corone. Sessu, età, u statu maritalu in questa situazione ùn anu micca un rolu.

Naturmente, vi vulete una festa per piglià l'impresa è u video. U scaricamentu in i tempii sò spessu permessi. Ma hè megliu di discussione di tutte e cose cun u capiziu per anticipà per evitari ei sorpassati. In u tèmpiu, l'iluminazione specifiche è e fotografici d'alta qualità è i video anu deve esse còmici à i praticati persone.

U prucessu di casate
A festa di a matrimoniu duverà in duie tappe - a partenza è a matrimoniu. U prete si cumpone l 'aringi in a rachetta. Si avvicinavanu, prende candele, dà à e mani di i novu. Dopu chì a sposa u sposu cuntene un triplu exchange of anings. I novelli poveranu l'arghjuli in triplette nantu à una guise à l'altri è poi pusonu a so vistimenti. Questu significa chì i figlioli di novu si stà à l'altru di a vita.

Durante a matrimoniu, u prete overse cù corone è benedite. Allora leia l 'Evangelichi, poi hè purtatu un fagottu di vinu, da ellu u sposu è a sposa necessariu di bevi 3 sipes. U vinu hè un sherry church o Cahors. Dopu quellu, u ghjovanu turnu diventenu unu.

U prete cumpurteghja ancu e mani u dirittu di i novu, cù a so manu è impunia à l'analogu trè volte. Hè un simbulu chì u matrimoniu di a ghjovana diventerà a unione eterna di l'ànima è di i cori.

Dopu fattu quessa, i figlioli di novu sò purtati à e porte ralte. L'imaghjina di u Salvadore basta à u sposu, è l'imaghjini di a mamma di Diu vi bunissate a sposa. Allora cambienu i lugares. À avà, u sacrificu cù a Cradata li dete u basgiallu. Doppu a matrimoniu, queste l'icone sarani colpi da i novi in ​​a so casa in u so cambra nantu à u lettu.

Signs associated with the wedding process
Prima di u matrimoniu in a matina, deve circundà u lock under the threshold, finu à quandu i passeglie u crucianu u limitu, avete bisognu di chjave cù una chjave, spurtate a chjave, è salvà a chjelu per una longa vita di famiglia felice!

Si i candileri cumincianu boni è suavanu durante u mariutu, significa chì una vita felice è felice aspetta à i ghjovani, ma si i candele crackle, a vita sia ristretta.

I Candele di castagneto dopu a ceremma ci vole à mantene in casa per a vita.

Pettinedhi bianchi nantu à quelli chì i figlioli di novu stanu, nimu ùn deve esse in manu è hè necessariu di guardà case per a felicità.

Durante a matrimoniu, i novu in l'ochji di l'altri ùn deve micca vede, chistu pò conduci à u tradimentu.

À a fine di u casu per u sacramentu perfetta, i ghjovani à ringraziate à a chjesa cun pane fresco, chì devenu esse imbruttatu in una toalla.