Cusì cun pacificu

Hè cusì chì l'anu da diventate funu di i pianosi cumuni per u finale oghje ... o cinquanta anni, è oghje u pilone cù l'acqua chjina. In verità di a disputa belluali ùn ci hè nè prughjezzione chì pari suit? Infatti, ci sò tecniche chì aiutanu à fà disarmà facilmente l'"ghjuvatu" è truvà un cumprumissu per a cunvivenza pacifica cù u vostru omu.

I so azzioni: hè silente.
Finu finu à questu, pensate chì u boicotottu era quarchi chì hè stata perseverante in una zitella di i zitelli? Hè addivintatu pussibule di assicurà chì tutti i piacè di i metudi adulescenti ùn sò micca sappiutu in u passatu cum'è pare? Ùn dispunia micca. Ùn hè bisognu di inventà noti maliziusi è l'aghju cù una porta di a frigoristica o un monitor, per esse l'accordu pò esse ritardate.
Pruvate a circà a situazione da parte. Ùn importa micca quantu un offense, ciò chì passa entre voi hè ridiculu. Un compite in silence cù u pesciu, è u sicondu prumetti i so capricci. Se si hà fattu u sughjettu, fate "penetrà". Scrivite un nota divertente in lignu di offensiva, disculuzza o dite à voce à i vostri penseri à u pesciu è l'ovinu, chì sindividuale in u vostru appartamentu.
Ùn si sdegnate di ricunquistà a scunfitta, sapete chì u vincitore hè quellu chì riceve u so vulete. E avete u vostru omu!
Sì a capitulazione ùn hè micca inclusa in i vostri piani, è l'argumenti quantu u zoologia ùn fate micca riri, chiuì. Pò dassi chì u silenziu serà datu à voi un pocu di più difficultu cà à ellu, ma, crede à mè, ellu avà un silencio inusual prima. In fine, avete cunghjuntatu.

I so azzioni: ellu parla troppu.
Ùn avete micca espertu, ma ellu pudia riesce un scandalu? Esprimi tuttu ciò chì pensava è ciò chì avia avutu solu? Avete i vostri fili anu alluntanatu per vultà in accusazioni aperti è pretensjonijiet? Hè u tempu per chì qualchissia pare.
Se ùn pò micca calmu a vostra amata, abbandono a stanza è abbanduneghja solu cù i vostri emozioni. Fate chiancì in u frettu, micca à voi. S'ellu ùn avete micca aiutu, è curria in a stanza vicinu per purtà à voi tuttu ciò ch'ellu ùn era micca spressione, andate in la via. Ùn andate da casa. Appena spessu cammina. Ùn vi scurdate di piglià un telefuni mobili - forsi in pocu minuti, chjamà à scusà.
Se ùn avete micca aiutu, vai in casa è pruvate di dorme - a matina hè più prudente ca a notte. In l'eventu chì un amatu ùn vi permette di dorme è cuntinueghja à esse di a relazione, ùn porta micca à a so pruvucazione. Admite a culpabilita duv'è site culpèvule, pardunate è dite chì l'avete amatu. Sì ùn avete micca risposta à parolle di sti paroli, vale a pena pensà - hè a vostra rilazione forte forte è sincere s'ellu hè più interessatu in causà u dolore di l'altru?
In casu chì u cunflittu si trova intesa cù a vostra cuscenza, ùn portanu micca a situazione à u scandalu è u vostru omu à u statu di l'affettu, andemu à a cunciliatò davanti à i flares di passione.

A so azzioni: i simi.
Vulete dumannarlu di piglià u spartitu, ma ellu dimòniu vai a lettu? Diciarete una cosa, ma ùn hà fattu qualcosa di manera diversa? I so ticuzzioni sò l'accionamentu da u cuntrariu, per voi, per spite. Eccu quantu i picciutteddi è l'omini si cumportanu, strana chì pò esse.
Ùn hè micca piacevule per esse da stu cunflittu, perchè ci hè una gran tentazione per fà u stessu. Ma quarcunu duverà necessàricamente u più sanu, altri chì a distruzzioni serà cusì grande chì in a cunciliazioni ùn esiste micca significatu.
Ùn esigene micca qualcosa di u vostru omu in questu mumentu. Ùn dumandate micca à fà qualcosa, ùn micca micca à vituperà. Per un pezzu, scumpressate è viaghjate a vostra vita - una ora o parechji ghjorni, ùn importa micca. Informàtu per tempu perchè chì site prestu per a cunciliatori è aspetta da passi da u so latu.
Quandu u ghjocu hè assicuratu, avete a pussibilità di spiegà tuttu ciò chì pensate. Hè impurtante ùn pruvucalli à aggravate a so azzione, altru per l'effetti negligente, cumenzarà a vagnari u fugliale nantu à u lettu o oghje in casa di a matina.

I so azzioni: una rupture.
Sugumamente, senza mutivu, ellu dichjarà chì avete bisognu di u pagamentu è caghjula a vostra rilazione per una re-conta. Cù quantu longa durà, è chì serà a cunsequenze di stu passu hè difficiulmente predichendu. Normalmente, un timeout in una relazione ùn significheghja nunda, salvu ch'eddu vole a parte. Ma ùn ci sò situazione chì quandu si va à a so mamma o amicu in u so core.
Ùn pruvate di vultà in u stessu ghjornu. Call the next one, scusemu è pruvate à persuade mi di scuntrà è di parlà. Suggest to begin all over again, accunsente per dà à ciò chì hè impurtante per ellu, promesa è ancu navri cù trè boxti. Sì avete bisognu di sta rilazione è di questu omu, se sè prestu per rinvià cù qualsiasi costu - attu.
Se a vostra rotta si pateva, pruvate à ghjucà cù i celosi.
Se l'omu si n'andò è ùn hà micca da vultà, avete da esse ubligatoriu, tristemente. A settimana hè diversa - ùn importa d'unni vai, ma se ùn hè micca già un mesi, significa chì avete fallutu.

Tutti issi cunsiglii sò vàlidi sò sè stessu veru di a vostra rilazione. Sì sè dispostu per cresce in l'attache à a prima opportunità, se u prufiziante di tutti i scandali hè di voi, da stu benefiziu vale à leghje à u vostru omu. Ma u cunsigliu più impurtante hè di pudè micca a purtalla cunflitti à operazioni militari scala. Quarchi cosa hè megliu esse silenziu chì tràppule u fruttu amare di u vostru orgogliu. È importa di tutti - l'omi è a donne.