I manere per vede bè cù una bufanda è u tippet

A Favourite per tutte e donne hè una sciarpa, sia per additùdine è calda, per a prutezzione di u clima dolore, hè nata no tantu longa, in u XIX sèculu, trà i rapprisintanti di bohèmia. Artisti è artisti per a prima volta sontenu chì un fasciu pò facci un fav di favuritu in qualchi tempu. I ballarini foru assai piacevuli cù longu scarfate nantu à a muvimentu di sguillà a dinamica di u muvimentu.

In i 1880. u pittore francese Toulouse-Lautrec, un frequenter di prostbii, ristorante è a società di bohèmia, rimpatriamente repose scarves in pittura. È dopu à u cinema scrittu à a vita di i persone, u sciarile hà guadagnatu tutti i strati di a società. E donne anu imitatu l'eroine eranu per fighjà ascianti cum'è Marilyn Monroe o Brigitte Bordeaux. Oghje, l'arti è e manere di fà unipochi di una bufanda è di tippet o drape in un pareo hè ancu impurtante. E elegance negligente - accumpagnatori femini cù gustu.

Per guardà i nostri biddizzi, avemu ancu vistutu in seda è gasu, in culori è dispusizione. È per fà falla bella, avemu da amparà un paru di lezioni.

I manere di fà una bella bufanda.

U numeru di mètuu 1.

U filu ùn disciughe micca, u prugettu tutte ogni ghjornu in altru luxuu.

Fate u cèfle à longu à a cinta, in u mezzu avemu u corpu abbastanza. Gira u collu da u davanti à u rinviu per chì u nuddu hè sottu à u mandru. I finali liberi sò attravuti è purtatu. Quì tutti i ghjusti sò passate da u filu. A vostra decorazione hè pronta, pudete aduprà!

Metu nummiru 2.

Pigliemu a bufanda cum'è in una variante à una cinta, circa 5 cm in spaziu. Fate un finu annantu à una lunga di 12 cm in lunga. Teguemu sta fini cun un nuddu, affinchendu un petit ciclo in fine. In ghjiru à u collu avarate u pezzu cù u filu, è fate u finale finitu in u ciclu una volta o duie volte. A punta pò esse liberata.

Metu nummiru 3.

Ci hè cunsigliu per vendarà una bufanda cù una durata di almenu 170 cm. Buve per rivoluzioni in u V in forma.

A bufanda recicla i pleitini. Avemu un end in un ringlet. Puderete pudete attule cù u so dettu, o pudete aduprà un ganci di crochet di tannicchia per a puntata. Da quì sopra in l'annu passà u ditto (ganciu), aghjunghje a parte libera di u sciarru è u pull it through the ringlet. Cusì, avemu "attaccà" una chjucheta, 3-5 vitture. À a fine, per mezu di u ciclu, avemu allargatu u panchiu tutale finu à a fine. Pudemu un sciarlu à u collu, è piglià a fini libbirtatu liberu da u primu circuitu di l'aria, cuntattendu u cisuttu à l'annu.

Metu nummiru 4.

A larghezza di a bufanda sò da almenu 150 cm. Appuite per u cutouts di ogni forma.

Shawl si culloca è piacere in a meza. U metudu hè simile à vitture un filu di corpu. Emu ponu una sciarpa à u collu per chì un finale cadinu hè più curtu ca l'altru. U ramu longu hè attraversatu sottu una curta è circhiata à u collu. Cù l'altra banda, mantene u cortu fini. Allora u longu passatu hè passatu per u ciclu da u fondu sopra. Ùn fermamente micca strette.

I manere di attaccà un tippet.

Pareo o stole hè un fossu, solu più grande. Per quessa, pò esse ligata no solu à u collu o di a testa, ma ancu per falla d'eddu vistimentu ligu di l'estiu.

U numeru di mètuu 1.

Piglia un pappu u tene di no menu di 90 à 180 cm. Torna una distanza da u distrughju da i vigneti di 2 zoni poni. Oghje u fugliale per questa baga è u lamparaghju nantu à a spalle, sottu e braccia è di fronte, "cuda" si stendi à a spada di a testa. Eccu avemu attaccati cù un nudamentu cumpletu. I truppi liberi di u pizzu chì sguillà nantu à u pettu. Se tu attaccanu via stu parò supra un vistitu o cima, allura serà assai efficace.

Metu nummiru 2.

Questu modu hè facilissimu fà una fabulosa spiaghitta di l'aire. Shawl hè di 90 di 180 cm impannucciate in u mari. U largu sguardu hannu a girari attornu a la cintura in tale manera chì u palellu di ghjustu annunziate sia nantu à a coscia ghjustu. A punta larga di u pareo hè torciata in una cuglia, stu metudu vi permettenu di adjust the length of the shaw depending on the circumference cintura. Cunta issa u ghjocu è a cuda. Quellu chì hè restitu hè impannugatu à e cosce à a manca, è ci vàchimu in u cintura di a falda.

Metu nummiru 3.

Stu metudu esige un pezzu grande chì mannanzanu 120 per 120 cm. L'altitudine minimu devi currisponde à a vostra pruporzioni. Se si trova troppu longu, pudete scopre u cima di u pianu più. Scopre u fugliale nantu à u pettu, l'estremità sò davanti. À u fronte hà ligà cù un filu. Voila, u vestitu di a spiaggia hè prestu!

Metu nummiru 4.

Quarchi cosa pò esce da esse una spiaggia, ma ùn hè micca vistitu. Pareo è in questu casu pò vena à u vostru salvata. Pigliemu un pareu è l'arragnu in u lugnu cù un latu estrettu, aghjustemu l'estremità cù un duppettu duppu sopra à u pettu. L'estremità di a parte sottu sò cullati è stinnilicciata entre i peri. A durata hè ancu aghjustamente chjappà u cima. Pudemu i fini duranti i nostri volta è l'attaccà. Avanzate, in l'aglai refrescante!

Comu sapia chì, sò parechje manere, tuttu ghjè devenu solu à a vostra imaginazione. Delicate tessuti chì sò fluidi, sviluppati liberamente in u ventu, cum'è crede à sinsibilizà a bellezza di i vostri fili, a gràzia di i movimenti è oculta e difetti.