A magia di l'est: appruvisazioni di Ghjerusalemme Bazar cù gemelli urali

U bazar di Ghjerusalemme hè u tesoru di a capitale israeliana, chì assorbia u spiritu piccu è culuritu di a cità antica. Ancu s'ellu ùn anu mai passatu per e strade strade di un grandi mercatu isulianu - ùn importa: Ghjustu Bazar decorazione cuntarà assai nantu à a terra prummisa è i so sicreti.

Promo ritratti di novità di primavera in u situ web di a marca

U fundatori di a marca, Tanya Lieberman, ùn hè micca teme d'avè cun ghjustu grandiose è l'implementà. A zitella decisa d'unisce a mentalità Slave è orientale in una tipa di "filusufìa" - un cuncertu di biddizza è spiritualiità incubata in l'eleganti creazioni di a marca. U calore attraente di i nostri gioielli urali, cunzuddinati in argentu, bronzu è cobre, diventa più cà un accessori - ma, un talismanu chì dà calidez è dà forza spirituale.

Broche di gemiche - accentu exquisite di l'imaghjina Kazehal

U gruppu creativu di a marca creanu unichi unichi: u preistorismu orientali di multi-culore di i pietre è i cristalli cunnessinu cuniscivanza cù formule metalliche laconic di arreciti, braccialetti è coltivi. A ligatura apertura di u gravure è u casting fendu successu l'asimetrizione deliberata di i bias flickering. In u centru di l'attinzioni - un turchese nobili, licurusu birillu, amethysts brillanti cù zirconi, è, sicuru, quartz rosa di moda. Fate chì l'adornamenti li captivanu - u bazar di a Gerusalemme ùn lasciarà micca nimu senza un prisente.

Eghjezze di prata cù cristalli arcu di ghiaccio - per natura straordinaria

Eghjezza rifinita cù a ligatura prezzosa - per sapienti di u minimalismu