I fonti di l'educazione sessuale di i zitelli

L'educazione sessuale aghja un locu impurtante in l'arsenalu pedagogicu di i genitori. U so zitellu ùn principia a capiscitura di u so sessu da i primi ghjorni di a so vita. Hè a famiglia chì hà u rolu principali in l'educazione di u zitellu cum'è l'omu, è a zitella cum'è a donna futura.

Hè impurtante per sapè chì, sùbitu dopu a nascita, avete bisognu à fighjà à a manera chì i genitali esterni di u zitellu sò furmati. Qualchidine viulazione di l'anatomii di caratteri sessuale esterni sò più facilmente rispunsevuli à currezzione in a zitiddina. Aggiungà assai cumu si scoprini l'òrgani sessuale di u zitellu. Ogni anormalità: u sviluppu eccessivu o inadegwate, inflamazioni, disposizione asimmetrica, urinati ind'un particularità in i picciotti, necessanu intervenzione medica immediata.
U zitellu interessa assai in u so corpu. Emprende a scoprela in seguitu, cum'è ellu stessu a coordina u muvimentu di e so mani. Capisci chì un autore strumentu esse una scena normale di l'educazione sessuale di u zitellu di i primi trè anni di vita. Ùn aviri scantatu o scangere u zitellu per ùn fà nunda di teme è culpabili. U vostru còmpiu wronge pò guidà à u fattu chì u zitellu possa complexità è u desideriu di fà qualcosa à secremente.
À l'età di 3 à 6 anni, u zitellu annunzià interessatu in i so differenzi sessu da i so cumpagni, i so fratelli è e soe, è ancu da i so genitori. Questu interessu hè una manifestazioni di a curiosità di i zitelli è ùn hè micca di una natura sessuale. Per quessa, qualsiasi esperimenti à sta età ùn devenu micca puniztable, ma solu a vostra direzzione sensu in u "quadru di decencia".
Gratu à a vostra attenzione, u zitellu prestitu compite u so propiu sessu. Spiegà cusì cumu a donna diferenze di un omu, un zitellu di una zitella. Utile per un zitellu di tri anni pò esse u ghjocu "Ninu o Girl": offerta duie persone nude, una di quale avissi a essiri vistutu in vestiti di e donne, è l'altru, in u vestitu di l'omi. Per questu jocu duvete avè pussutu seti di "femine", "maschile", vestitu neutrali, ghjoculi per i zitelli, e zitelli è neutrali. Hè necessariu d'insignà u zitellu per trattà u so corpu senza teme è preghjudiziu, per esclarecer tutti e cunsezioni cun tranquillamente, usando l'esempi necessarii di i libri è a vita.
A maturazione sessuale di un zitellu ùn hè micca pussibule senza a vita sexuale normale di i so genitori. Sì naturali, u zitellu ùn deve sapè chì a mamma è u papà amanu l'altri. A vita famigliali di i genitori hè un esempiu per un zitellu in a relazione trà un omu è una donna.
Ùn hè necessariu quandu un zitellu cammina naked. Hè ricerca inacceptabili per un zitillone pè vede intimi scritti nantu à a TV è i genitori stessi!
Da a zitiddina, u zitellu pigghia un esempiu da u so babbu, assicurendu u so rolu sessu in u futuru. Per a zitella, a mamma hè un esempiu. Avete bisognu di diventà un bon esempiu di u zitellu à seguità.
In informant à u zitellu, a cume principalu ùn esse di soprappiti. Parlate per elli nantu à a so di giogulanza di una pusizione di fiducia è di rispettu, una lingua accessibile per a so età, ma micca simplificà tuttu ciò (prima di cugini è di col).
Sì vi vede chì u to babbu hè masturbarsi, ùn amminiscenu o micca punisce. Hè megliu ùn teme micca questu. Pruvà cumprende per quessa ch'eddu. Masturbazioni pò esse un modu per esaltà l'estresse, è, à volte, sfurtunatamenti, l'unicu modu di calmassi è diventanu. In questu casu, dà u zitellu più attente, circundà u caldi è l'amore. Questi u vinu hè assicuratu da una ropa sottocussa strazzata chì si frutte, o purità pocu prufessiunale di i genitali, chì priteghja l'itching. Vigilate vigilamenti a limpezza di a ropa di vestimenta è l'higiene.
Vulendu a bona furtuna in u campu di a educazione sessuale curretta di u to babbu!