March in versus Trump: Madonna pronta per colpi a Casa bianca

L'inaugurazione di Donald Trump hè accumpagnatu da e prutestazioni massi in tuttu u paese. In Washington, era una prutesta contru u presidente novu elettu di i Stati Uniti, Donald Trump. Approximately a mità di migliori di ghjente participà à a Marcha di Donna.

L'urganizatori di questu avvene vulianu chjudarà l'attinzioni di a cumunità mundiale à i prublemi di e donne chì i dritti eranu supratuttu ameciati in cunnessione cù a venuta à u putere di Trump. I dimustrati anu stati vistutu di capelli rosa (micca cunfidatu cù i scarpi rosa), chì sò stati distribuziate à tutti quelli chì sò. L'attività hè stata attendu da assai famose chì sustinianu Hillary Clinton durante a campagna.

Fù quelli sò parechji famiglie cum'è Madonna, Charlize Theron, Natalie Portman, Emma Watson, Katy Perry, Julianne Moore, chì fici disgrazziatu discorsi contru u presidente novu.

Madonna hà novu sobri, scuzzulate u presidente mat

Madonna, specialmente distinta, Madonna, chì in u so discursu emulatoriu parechji volte scriveed Trump mat.

A frasa più inocenza chì a stella populari stata in questa ghjurnata era:
Sì, sò indettatu. Iè, mi pensavvi, ùn hè micca per colpi a Casa bianca
A CNN, chì trasmettenu un rapportu annantu à questa attività per u mondu sanu, era ancu obligatu d'interrompe l'espetazione è esse scuscia per l'utilizazione di l'idiomu obscenu in l'aria. Intantu, u cantanti inquietatu, scaccanusu fattu a so canzone Express Yourself ("Express yourself"), in quale cambiò ancu e so parolle à a strada, ghjuranu à l'indirizzu di Trump. À a fine di u so discorsu, Madonna hà urdinatu à a revuluzione di l'idee cum'è cusì: "ùn deveremu micca in caccia, ùn deve micca retrocede".

Hè nutate chì durante l'arrivu di Ronald Reagan à u putere, u cantante era fermu oppostu à a so candidatura, ma ùn hà micca permessu di ripressu a so prutesta in a manera chì hè ora. Pensemu chì u 19 di uttrovi scandalu da l'scena in New York uffrìu di participà à u sessu orali cù tutti chì vanu a votu per Hillary Clinton, chjarificà chì hà grande capacità in questa materia è di sustinienzii di Clinton.