I mètodi tradiziunali di trattamentu di u vitiligo


Probabilmente, nunda ùn pò più parechje preoccupati è preoccupiesi, cum'è a nostra aspettu. È hè naturali - vivemu vicinu di e persone, per a maiò parte di quale no semu straneri è micca amici. E l'attitudine in ellu ancu in a situazione più belluali - in a tenda, per esempiu, hè furmatu da solu cumu si cumportanu è quantu educatu, ma dinò di manera cusì cusì.

Hè per quà qualsiasi malati di a pelle chì violate u nostru aspettu abitudine, pruvucanu a depressione di l'umore è una onda di emozioni negativi. È ùn hè micca maravigghiusu: sì nosse incùmodi, è a ghjente chì circa à noi pruvate per ùn avè toccu toccu. E ancu se a malatia ùn hè micca trasmessa, cum'è per esempiu, vitiligo - hè impussibile infettà da un tuccu. In ogni modu, l'apparizione di a pelle hè diventata, è si guede micca di sta maladie hè difficettule difficultà: anche a ricerca guidata da specializatori, i ragiuni di a so presentazione ùn sò micca chjudi. Quandu a malatia di u vitiligo in una persona hè a depigmentazione di a pelle - in u corpu, a faccia, e mani o pedi, ci sò manichi discolorati di tanti grandori è forme. I capelli chì sò nantu à i spazii affettati ancu esse trasfigurati.

Cumu tistimunziatu di l'statistichi medichi, in decades recenti, u numuru di casi di vitiligo hè sempri criscente. E a parte principale di i malattii cadavanu à i ghjovani. Forsi, per quessa, e principal cause di a malatia sò oghji cunsigliata per esse tressi, l'usu di e bevii è d'alimentari cù assai cunservatori, embriko, malatie di fegghjinu, cuntatti cù i sustanzi chimichi. Di sicuru, per parechji anni di ricerca di fonti di a malatia è di metudi di cumbattimentu, i medichi ghjiniralisti anu truvatu una sorta sanu di prudutti medicinali chì aiutanu o riducate i manifestazioni di a malatia à diversi gradi. Dopu à u principiu di u XXIu seculu, un laser si juncìu. In ogni modu, in l'effettu di a so applicazioni cun elli, hè abbastanza pussibule di sustegnu cun i mètrici tradiziunali di trattà u vitiligo, chì offre e ricette in quale a colture de l'experienti d'erbeisteri è curani.

I mètodi tradiziunali di trattamentu, com'è solitu, sò basati nantu à i preparazioni naturali in a combinazione cumposta. Tinturi, pompi, loci è altri prudutti creati da eterna medicinali, vitiligo hè statu trattatu ancu da i sanatorii antichi. Tuttu ciò chì aiutò à restaurà a furmazione di pigmentu in i spazii influenti di a pelle hè stata utilizata. Priscita à parechji ricetti à questu ghjornu. In ogni casu, quandu anu da appiecà, deve esse ricordatu chì in u nostru tempu l'ecologia ùn hè micca listessa prima ch'è era prima, è per quessa a pezza cose da a materia prima cia esse stati scatti da e cità, i fabbrichi è e zoni industriali.

Unu di e più effikau hè u metu di trattenimentu di vitiligo cù lentechju ordinariu. Perchè chì un vetru di stufi secchi poveru un litru di vodka è insista à a lumera per trè ghjorni. Dopu u terzu ghjornu, a tintura hè eliminata à un locu fridesu induve cuntene per infuse durante parechji simane. Allora u filtru di u pruduttu resultanti, a medicina finita hè presa da ogni ghjornu da una cullizzioni, agghiuncennu un vetru di vodka. Di sicuru, stu metudu ùn hè micca sviluppatu solu pè u trattamentu di i zitelli. I figlioli pò esse dati una mistura di lattice e lattice seccu, cù a parti equitazione. Ma, in generale, deve esse ricordatu chì in l'appiecazione di rimedii tradiziunali per u trattamentu di i ziteddi ci sò parechji sutilzii.

Un bonu, ma ùn hè micca rapidu, u risultatu mostra l'utilizzu di zuccheri di zuccheri è di zucchini, chì deve esse stridati in i sposti bianchi. Per esempiu, mischjà in parechje parte u zucchero di fragole, pepite è San Giovanni.

Un effettu assai bellu rende un bronzu ordinariu. In ogni casu, à causa di u fattu chì sunbigliate hè oghji cuntraindicatu à parechji, hè megliu cose u trattamentu cù rimedii tradiziunali cù i rializazioni di a scienza - per esempiu, l'irradiazione di i spazi anch'ellu cù l'aiutu di quartz o d'utensili ultraviolet permessi per l'usi casa.

O bouquet, chì ancu prublemi à u trattamentu di u vitiligo, pò esse fatta in casa da u grassu di cinghi è parsnip, è dinò da una misura di meli, sulphureu di cobre, sulfuriu, cera, essenza acetica è biddezza tar.

Una denteelionia ordinale, cunnisciutu da ognunu è di tutti, aiuta ancu assai bè cù a malatia di u vitiligo. È, si deve esse appiicatu in una manera cumplicata - di fora è di l'internu. L'infusione ardenti hè drunusitata trè volte à u ghjornu, è l'ungheddu di e razzi radichi muzzilli, cù u melicchia fate biancu mancu nantu à a pelle. A vera strada, altri pusteri amari mediali sò adattati cum'è loci - celidina, sole.

Comu aghjuntu, in u trattamentu di u vitiligo, pudete piglià è bagni cuniferi, chì sò assuciatu perfettamenti cù e manere di trattamenti più effittiva di u trattamentu.

Nutrition durante a lotta contru Vitiligo occupanu un locu impurtante. Siccome in u corpu di i pazienti, per regula, ùn sò micca botti vitamini, in particulare C, hè cunsigliu per manghjà pienzia, nocca, scherzu è barelli, cibo, remolace, col, zucca, figue, albercocelli, ciliegie,

Naturalment, i rimedii tradiziunali è i metudi di trattamentu di u vitiligo sò grandi. È micca, sò micca tutti i sicuriani, è parechji sò solu dubbitivi - per esempiu, u bile di pollo. Cusì, sceglite u metudu apprupredu deve esse curaziu è cun cura, per ùn avè micca incontru cù cumplicazioni o reazzioni allergii. Or, Ddiu, pervece, altri malatii, più seria. Dopu tuttu, u vitiligo hà una piccula plus - nunda, almenu, ùn hè micca minatu è ùn anu micca picurà.