Comu sceglie u champagne per l'annu novu?

Hè difficiuli di imagine l'annu novu senza una buttiglia di champagne. Questa bevica aghjunghjeghju cù qualcosa ghjocu è lumera, perchè per celebrà l'annu novu, a tavula deve avè u champagne. Champagne per i vacanze
Per fà u successu di a festa, a zuccaru duverà esse di bona qualità, per quessa deve esse sceltu meticulously è cun cura. In i buttreghi pò vede u champagne di i diversi prudutori è i marchi è in questa variità pudete cunfidallu. Aproximativu u 40% di u "spumante", chì hè vindutu in i lochi è i salute, hè falsificatu. E in i festivi, u numaru di falsi aumenta cù u champagne perchè falò. Ùn pudite micca cumprà immediatamente una buttiglia chì vi hà amatu à u prezzu è l'apparenza, cun studiu currettamente.

A buttrega "dirittu"
U primu chì hà bisognu à prisentallu hè una buttiglia. Questu champagne ùn hè micca versatu in una buttiglia luminosa, perchè passa pittura è hà un malu effettu nantu à u gustu di a vittura è a so qualità. Champagne, speditu in una buttiglia luminosa, vene cù a luce in a riazione, u risultatu, u gustu addiventa amara, è a champagne hè giusta annantu è u cresce. In u vitru bughjone hè sempre un bon "spumante", affinchì i pruprietà di u champagne persiste.

L'etiqueta di Champagne
L'etichettimu ùn sirve solu per attruverà l'attenzione di i clienti è per a bellezza di l'buttiglia, ma in questu hè scrittu, ancu in fine stampatu, tutte l'infurmazione principalu di u pruduttu. Se dice "naturale", significa chì u champagne hè di bona qualità. Inoltre, l'etichettimu indicate chì u tipu di racina era stata utilizata è quale hè stata prodotta da. A frasa "cù additivi" o "sapori" aviss'a avertì à u compratore, cum'è chì u champagne vera ùn manca sustituti artificiali.

Vita pratica di champagne
Un bon champagne hà una vita curretta bè, prima di a festa, ci sò disposti u flascolu chì a data di cadenza cadi. Avete bisognu à fighjà, perchè u bumbardamentu hà fattu un gustu desagertu, ancu di puderà avvilinà, ùn risicate micca a vostra salute.

Stopper
Questu hè una parte impurtante di u bon champagne. Hè megliu se u suoru hè naturali, ellu sta u pezzu di bottiglia da l'buttiglia cusì fermu. Grazie à questu, hè pussibule di evitari u cuntattu di u champagne cù l'ambienti esterni, in più chì ùn hè micca sempre salvu. Scopre champagne, chì hè cupartu cun un tappe di corcho, hè assai più strettu chì un tappe di plastica, ùn ùn riurcenu cù l'aire, è ùn hè micca un acidu caracteristicu in champagne.

Cumu puderebbe "spumante"?
Prima di serve, deverà chjudarà u champagne di + 7 à + 9 gradi Celsius. Pudete refrigera in a fria fridda o in un bucket d'acqua è di ghiacciu. Ùn hè necessariu di cool champagne in u freezer, è ùn hè micca cunsigliatu per a maghju durante un bellu pezzu in un postu luminoso è cálido. A buttiglia deve esse apertuata cun cura, senza "sparativi" innecessariu. Prima caccià u frasco, rinfrescante è caccià u filatu. Allora pigliate u corku cù una mano, è cun l'altra banda rumpia l'buttiglia, aghjunghje ellu à un angolo di 45 gradi, finu à chì u plug in situ sguassà u collu. A champagne apertu pò esse corked novate.

In cui occhi ani spurtatu?
Bufa champagne di vetri cù pareti lisici. Hè necessariu chì i vetru sò trasparenti, angicoso è altu o in forma di cunnettu, chì sviluppa gradualmentamente in altizza, è poi stinzate un pugnale. Per cumpagnie necessariu 2/3 vetru in dui admission è lentamente. A parte suprana di u vetru devenu esse vacante, ci sò sustinente sanu fragrantu è serà pussibule di sentu u bouquet di vinu.

Chì avitu per un servitore champagne?
U champagne semi secondu hè drunatu di frutti, soufflé, merengue, biscuits, senza cookies dolci.
Champagne dolce è semidesdu hè drunatu cù dolci dolci. Ci si deve esse cunsideratu chì parechji condirti è prudutti ùn combina micca cù vinu. Ùn ghjustu u pumadoru, l'agliu, l'acitu, sauvage scalding, micca cunsigliatu troppu dolce, piccante, sour. Ùn valenu a champagne per a manghjà cun cioccolata, nocera, citru o carne russa.

Esperemu chì queste cunsiglià aiutà à guddà di una edizioni maravigliosa, cum'è champagne.