I cumaggi per i zitelli - rimbianu i nomi

Forsi, ognidunu chì sà chì tutti i nostri complexe sò venutu da a zitella. Ma pochi sapendu perchè è à quale esattazione attuale à tutte sti cumplicità sò postponate in mente di u zitellu. Intantu, hè assai impurtante di trattà stu tema per ùn avè micca creatu problemi in l'avvene per u propiu babbu.


È in fattu, in uppimitu casi per centu, tuttu questu hè fatta da i megliusivi, da u desideriu di fà tuttu ciò chì hè necessariu è di educà a persona "dritta". Unu di i manere di settleghje assai cumplicati in a psique di u zitellu hè di utilizà un sensu di culpabilita.

Suggestion inconsciente

Incunscrittumente inspiuranti di u zitellu cù u sensu di culpabili, i paisani utilizanu l'espressioni in a vita di l'annu: "Ùn bisogna micca un such noi (noi) malveglio", "Fate tuttu per voi, è voi ...", "I mo ochji ùn anu micca fighjatu", " per avè solu i prublemi "," Cumu si avete avutu l'avete "è questu.

Hè assumatu chì u zitellu, a sèntenu queste reproche, si sentenu culpè per ùn justificà l'expectativa parenti, o fate quarchi cosa sbagghiata, è hà da esse un desideriu per migliurà, diventà un "picciottu beni" o una zitella. Parevi, chì hè sbagliatu cù questu? Lu male hè chì questu modu hè una direttiva rigurosa "ùn vive micca" hè implementata.

U zitellu annunzià per avè per avè perchè à a vita di i so genitori, cum'è u so debtoru eternu, perchè l'hà datu vita, cura è cura. E cum'è debbitore hè obligatu à "pagà i bills", diventà cumu quì i so parenti li volenu esse. Hanu a diri, i deviii cum'è "rigalu di vita" ùn pò micca esse pagatu, è ghjucà nantu à questa insolublezione per a situazione di u zitellu pò esse infinitu.

Un fraice "petit"

Prima di utilizà sta tecnica, pensate:

Questu hè un tipu dicepimentu psicologicu. Cusì, traschemu a respunsabilità per i vostri prublemi à i spalle di i zitelli. Perchè cumu si dìssenu: "eccu avete nascitu, è aghju avutu tante tante difficiuli. E da quì "Sò stancu di voi, ùn aghju micca bisognu, sò fatta di voi, ùn aghju micca ciò chì site tantu malevule".

Ma doppu ogni zitellu in a decisione di una quistione nantu à u nascita ùn anu micca accettatu nisun participazione. Per piglià una posterità - era tuttu u vostru sceltu è a respunsabilità per questu passu hè tutta sana cun voi.

Ùn aghju intesu a gratitenza per u burden chì tù stessu sò stati impuniani è esse aghjenti à a destinazione di u zitellu chì tenite, è micca per l'imagine ideale chì hà presa in u vostru imaginazione.

Un altru periculu di questa attitudine hè chì u zitellu, per l'immadurità di a cuscenza, pò venerà à a cunclusione chì averebbe megliu se ùn era micca in tuttu.

Allora a mo mamma avia avutu u tempu di vede a TV, leghjite un libru, rilassate bè. L'unica solu in questa situazione hè suicida, ma hè impussibile per u zitellu.

Dunque, ellu principia a implementazione di u prugramma di l'autodestruczione da malati frequenti, traumni, è dopu avè crescente - modi di autodestruczione com'è addiccioni di droga o l'alcoholismu. Dopu tuttu, u zitellu percive u valore di a so vita in quantu chì ghjè una fonte di gioia è felicità per altri.

è, finita, una stallazione pò chjude l'ominu tutti i modi per l'autore realizazione. Truva torrantà u "debitu" à i so parenti, in ogni rispettu à i so brami è i dumande. Ma l'anziani di i genitori riguardu à e capacità è di l'uppurtunità di i zitelli ùn puderanu micca micca cunnessu incù fatti reale.

Karl Gustov Jung hà scrittu una volta: "U zitelli sò orientati per esse cumu ciò chì i so parenti ùn anu micca, sò furzati da l'ambizioni chì i genitori ùn puderanu capiscia. Tali metudi crianu muntagni pedagogichi ".

U zitellu, pigliò l'scelta di i genitori, hè stata dopu in una situazione immobbilita. Tuttu a mo vita mirante à a mo mamma è u babbu, ùn hà micca ghjuntu in tuttu a vita è, dopu à tuttu, da i so genitori ellu riceve u rèmpiu per l'incapacità di risolve i so prublemi è esse respon sabre da a so vita è a vita di i so amori.

Malgradu tutti

L'urìggini di i cumplicati. Spessu, i zitelli chì sentenu sentenzi di culpabiltà per u fattu di a so esistenza versu i genitori, corse à a libertà, cadunu in l'estremu. Sicondu l'osservazioni di i psiculoghi di i zitelli, 90% di i zitelli difficili sò zitelli unmarried chì anu un sensu sensu di culpabili versu i so genitori.

È solu in quasi pocu di casi, hè pussibule di parlà di a patologia congénita di a psique. Demonstrating towards others compulsion provocative-hooligan, inconscientemente cercanu corse in "punizioni".

Hè cunnuscenza cumuni chì a punizioni reduci u sensu di a culpabiltà è di quelli zitelli pruvate di sguassà a tensione incunsciente interna, incuniscent in sceglie i mumenti chì si pò pudè sentu culpèvule per quarchi cosa concreta, entende è definite.

Culpisce a finestra - avete culpèvule - avete ripigliatu, punitu. Tuttu hè chjaru. Avete natu - i genitori sò stanchi (investitanu assai energia, soldi, etc.) - site culpite. A questa metamorfosi ùn hè micca sempre in u spalla è adulti, a psique di u zitellu cù questu quì hè micca impussìbuli cumprenda.

I tristi cunsiquenzi

Un esempu vivu di un cumplessu di a culpazione chì distrugge a vita hè a storia di l'attrice di Hollywood Jennifer Aniston. A fallimentu constantemente in a so vita persunale hà vultatu da "famosa" per "notori". Precisamente perchè ùn ùn piace di parlà di a so zitiddina, pudete attentà à a so rilazioni cù a so mamma.

I so genitori divorciaru quandu era 9 anni - u babbu maritò cù una altra donna, a so mamma era stata sola. Avè micca cunnisciutu successu in un campo di prufessiunale o in u "frontu persunale", a donna ùn hà micca permessu di a so figliola di vedà a TV perchè ... "Aghju compitu chì sia silly - perchè u mo babbu toccu à quellu tempu in a serie" Days of Our Life ". - Aniston era diceva. "Ùn avete micca cridutu, ùn eru micca permessu di vultà à u filmu finu à 12 anni."

Hè assai prubabilmente, à l'ochji di a mamma, a zitella era a causa di i retrovisazioni è una annunzita annunzia di u so ex-maritu: a mamma hà cunsiderata a ragazza terriblemente fea è sempre a rire in alta.

Ancu u successu di sminente di Jennifer in a TV series "Friends", chì l'hà fattu un idolo per parechji raggette, ùn porta micca a fiducia in l'autore. "Aghju una strana rilazioni, anche cun un mirtu di casa - amatu d'amori. Uni di ghjorni m'aghju cumu mè cum'è l'altri.

Long 12 anni chì l'attrice ùn si cumanna e ùn hà micca parlatu nantu à u telefunu cù a so mamma - in apparente di sta manera, hà prova di scurdà tuttu ciò chì era inspiratu à ella in a zitella.

A direttiva "ùn vive micca" in a mente hè realizatu di duie manere. In un casu, u zitellu ricevi a stallazione "ùn vanu micca a vostra vita, ma vive a mo vita". In l'altru, "a vostra vita hè in u mo modu". In a prima varianti, essendu un adultu, una persona si mette cunsiderà invalente, incapaci di ogni cosa. Hà a prova de custruisce dinò chì valore qualcosa, qualchissia significa chì hè degne d'amore è rispettu.

Avè micca truvatu "evidenza" suffirenzi di a so impurtanza senza ricerche u cori è u ricanuscimentu, vai in una diprissioni prufonda, cerca consolazione in l'alcool, addiction di droga, risolvi u prublema di suicidiu. U listessu scenicu ancu accumpagna i zitelli cunfidendu chì anu avutu interferendu cù i so genitori tutte e so vita, affissà cura è difficultà.

Pò esse attentu à l'espressioni, parenti parenti. È ricurdativi, u malmu principale per un ziteddu hè a mancanza di verità è cari. Amparemu à amà i nostri zitelli solu perchè sò i nostri zitelli!
passioni.ru