Educazione di i zitelli in kindergarten

Quandu si dicisioni di dà u zitellu in un kindergarten o micca, i paisani pesa tutti i prosa è cunse.

Chì un kindergarten duverà à i zitelli? I psiculoghi chì pensanu Olga Krushelnytska è Antonina Tretyakova.


Peers


In 3-4 anni, u zitellu hà avutu bisognu di cumunicà micca solu cù membri di a famiglia adulta, ma ancu cù i zitelli. In a cumpagnia di i peeri i zitelli amparate à guadagnà è perde. Questu hè assai impurtante, perchè un adultu, ghjucatu cù un zitellu, sempre "dà". Un zitellu chì cresce cù a cunvintu chì u so destinatu sò vitali sughjetti hè cunnanna di sperienze forti in u futuru.

In u ghjocu cù altri figlioli, u zitellu aprenda à ubbità e règuli, cunghjuntendu cun l'altru d'altru. À l'adulti accunsenu à ghjucà, u zitellu deve esse tentatu d'ellu, o esse rimbionatu da i so scorcheri. Ma chì accunsenu à ghjucà cù i vostri parenti, deve esse tene à pudè esse cumplissenu cù e regule, dà à l'altri.

In a cumpagnia di altri figlioli, hè più divuru per correr, saltà è chinu. È in questu i figlioli anu una bisognu fisiulogicu.

Ma u principale hè chì l'apprendre à cumunicà cù l'altri figlioli hè megliu secondu chì quandu ùn sà micca quantu, serebbe sultantu solu. Inutili, dopu avè unitu à u gruppu di i zitelli, risicate a più di l'incompetente è, per quessa, superfluu.

Invece, in questu casu, sarà menu cumunicazione cù altri figlioli, ma puderete sceglie à u caprettu di i amici da u vostru circhiu.


L'autuditoria


Ùn ci hè naria in kindergarten. E questu hè ancu utili per i zitelli imbullati, solu è tardi in a famiglia. Puderanu prestu annunziate chì micca tutti ùn anu cumprà i so brami, ùn tutti ùn anu adavi.

Ma, à l'altra banda, sparghjera cù a mo mamma per un ghjornu sanu hè un grande stress. Una zitalla gastru in a famiglia, dà una persona un sensu di sicurità, fiducia in a traseira per u restu di a so vita. Intra mamma è i zitelli hè un sensu di intimità spirituali.

Inoltre, dà u zitellu à un kindergarten à una età curretta, sò assai probabili di determinà a destinazione di i vostri niette. Certi psiculoghi credi chì u fattu chì avemu parechje generazioni di donne da i primi misi di a vita criscenu in i vitrezzi è di kindergartens, in ghjorni di cinque ghjornu è prolongate, debilitavanu u so sensu di a maternità, è avà u cunsiderate l'educazione di u so zitelli fora di a famiglia per esse l'unica vera.


Circulo di cumunicazione


Ci sò educatori in u kindergarten. Cuminate cun elli, u zitellu averà amparà à obeyre è entende a dumanda micca solu di i genitori, ma ancu di altri adulti. Questu hè un bonu preparatu per a scola.

Ma, invece, quellu chì vulete chì piglià i vostri valori, i vostri vede nantu à a vita, copre u vostru discorsu, imite i vostri modi, è ùn ne micca pigliatu com'è muderna una zia d'altru, u maestru Marivanna, cù quale ellu in u giardinu tuttu u ghjornu, micca allibbèrtati per spinta à u zitellu fora di u nidu.


Preparazione per a scola


In u giardinu, i zitelli sò dispostu pè a scola. Cù u musicista hè intrattinutu à cantà è ballà cun elli. In u modu di u ghjornu, u tempu di sculptura è di disegnu hè specialement attribuita. Ma ogni mamma ùn pò cantà è esculpirate, trova u tempu è a brama di ballà cù u zitellu è sughjate. In parechji giaddi ci hè un logu terapista. I figlioli di u gruppu più vechju sò insignati per leghje è cuntene.

Ma, invece, a pratica pruibitu chì i figlioli di "casa" anu un discorsu più sviluppatu, un vocabulariu più riccu, sò abituati megliu riservate, cunzidutu è scritti chì i zitelli di "giardini", perchè ghjè per leghje è cuntendu chì i genitori pisanu quand'elli sò ingaghjati cù i so figlioli. È per i classi di musica è di pittura, ci sò scoli iniziali di sviluppu, studiosi creativi è circles.

***

Qualessu modellu di furmazione pre-educazione hè vicinu à voi - decide per sè stessu. A principal hè chì i genitori avè avè una scelta: u zitellu pò esse dati à u giardinu in trè anni, o pò esse in cinque, u kindergarten pò esse distrittu, è forsi privati, è per i fugliali di i zitelli, ci sò assai gruppi di ghjuchi, induve pudete avè u sviluppu, è truvà l'amichi.


Hè megliu aspittà


Cù kindergarten duverà aspittà, se:

>> U zitellu hà riflissioni allergii à i prudutti alimentarii cchiù cumuni: u latti, u granu ... nantu à l'alimentariu seccu per i pesci d'aquarium, piene di l'acellu ... Ùn solu perchè in assai kindergartens, ci sò scorni viventi è un menu separatu per ellu nimu ùn coceranu micca. L'allergy sufferer sò una risposta immune especial à infezzioni virali. U so corpu produces less "antibodies" di "boni" durante i friddi, chì dà l'immunità permanente à u virus transferitu. Inoltre, duranti u tempu di a malatia in i zitelli propensi di allergii, l'anticiccelli sò pruduciuti chì ammaistenu i reaczioni allergii.

>> Avete spessu un ziteddu male. Allora ci vole prima di capisce i razzii di i so friddi constanti.

>> U zitellu ùn hè micca ansiosa, ùn mancanu a so mamma un passu un passu, teme di i straneri, a bughjura, ùn vole micca solu in a stanza. Un tali zitellu avè prima cunsultà cù i psiculoghi.

>> U zitellu hà digià avutu una sperimentazione negativa di a splutazioni di a so mamma: menticutu in l'uspitalu, sopravvive u divorziu di i genitori, a morte di quarcunu quì vicinu.


E da u puntu di vista di a salute?


Ciò chì hè megliu - un kindergarten o una zitalla chì passanu in casa? U pediatricu, dutturore di scienzi medichi, u prufissuri Vladimir Tatochenko, crede chì ùn sò micca stati argumenti seri contra u kindergarten. Ma pò esse listessi avanti induvule di a "zitiddina organizzata".

>> In kindergarten, i zitelli viranu d'ellu di u regnu. À u listessu tempu avianu manghjatu, mette l'ore chì camminanu, dorme duru u ghjornu. À a casa, una mamma rara o avana sustene u regnu necessariu per u zitellu.

>> In a kindergarten, a nutrimenta hè equilibratu d'età. Eccu, i zitelli ricevenu a quantità necessaria di prutezione, di grassu è di carbuidrati. E senza diliziosi chì causanu obesità o gastritis. E mancianu bè, mirani i so cumpagni. E in casa, i zitelli spessu di manghjà cun persuasione, manghjendu monotunariu (l'avana preparesi solu ciò chì li piace) o iddiatu per i membri di a famiglia adulta.

>> "U figliolu" Sadovskie "ricèvenu tutti i vaccinanti prescritti d'usu à u calendariu di vaccina. E pà i genitori di pediatrici "di casa", i pediatri chì anu da esse aduprate per persuvinta à l'inculcazioni di un zitellu.

>> E ancu u fattu chì i zitelli in a kindergarten spessu si spiegà malatu, hè bè. U zitellu in u gruppu si scuntra cù un gran numaru di novi virusi chì l'altri figlioli purtonu à u giardinu da a so famiglia. Ma l'immunità dopu l'SARS trasfiruta duranu parechji anni, per quessa, avendu acquisto cun u virus più sparghje prima, "садовец" hà da esse malati à l'escola.


Opere di persona


- Credu chì u zitellu deve esse datu à u kindergarten. Aghju fattu criu in u giardinu, è aghju assai. I mo figlioli anu andatu à kindergarten, è cun piacè. Ma i posti di kindergartens, in quale l'aghju avete, eranu assai boni. Aghju aghju piace ch'ellu anu impegnatu cù e zitelli, anu insegnatu inseme à i poema, è era noteu chì l'aiutò à sviluppà ... a figliola di Dasha anu ancu per un periudu di cinque ghjornu - Aghju travagliatu, ancu in notte. Ma, sicuru, avemu pruvatu, quandu era una oppurtunità, per piglià solu micca i findi, ma ancu in a fine di a settimana. Sò sicuru chì quandu un zitellu criscinu in un gruppu, hè megliu per ellu.

Tatetie Sudets