I nostriati scontri è pesce di i zitelli

I terribbili sònnii è i pesadri in i zitelli sò un fenomenu cumuni, chì ùn deve micca bisognu d'assistenza prufessiunale, ma si deve ricurdà a natura di u sonniu di zitiddina. Sicondu i sperti, i praticabeddi in i zitelli passanu circa una ora o duie dopu dopu adurdu adurata, chistu, in a fase più profunda di u sonnu. Un sonnu terribili sunnera in a seconda mità di a notte, è ancu in a mattina. In regula, a matina dopu, u zitellu ùn averu ricurdatu quantu ellu hà sunnutu di notte, cum'è s'ellu si era in un statu di scambià a cuscenza.

Per assicurà un santu normalu è sanu à u zitellu, parechji reguli devanu seguitate:

1. Stay calm. A scazzetta è u cunchju ùn sò micca listessi, ùn ci hè nunda terrible in a nightmare. In regula, i terribbili sònii sò sunnati per quasi tutti i zitelli à 3-5 anni.

2. Succece chì un zitellu in un statu di so cumpagnu scorri da a stanza è aghjunghjendu i so brazze. In questa situazione, avete da esse sicurità chì ùn ùn micca ferite. Aspettu finu à chì u pesadilla hè stata, è verificate chì u zitellu hè salvu.

3. Ùn ùn dì micca à u zitellu annantu à un pesadore in a mattina. Se a famiglia hà più figlioli, ùn deve micca parlatu di ciò chì successe. U zitellu sdegnu, s'ellu si capisce chì hà persu u cuntrollu di sè stessu.

4. Pudete seguitu u cursu di u sonnu à u zitellu è identifiche l'ora di i terribbili sònii. In questa situazione, hè megliu per svegliu u zitellu media ora dopu à un pussibuli un sonnu terribili, cusì viulentanu u ciclu di u sonnu è interruppendu u cursu stavatu di pescadirezzi.

Inoltre, ci sò raccolta generale:

1. Pudete aumentà a durata di u sonnu. Un zitillù pudete dorme duru u ghjornu. A maiò parte di spessu, i pescaddi in i zitelli u succorsu quandu u zitellu finisci di reste à u ghjornu. U zitellu, chì ùn hà micca campatu di più di 12 ore in una fila, diventa in un sonnu profughu è più frequente vi pòmpiu in un sònniu. U figliolu maiò pò esse stati pusatu à u lettu prima di a sera, o dà un bonu sonnu in a mattina. Ci hè più difficiule per i zitelli fatta per cambià da un sonnu deep in un faciliu.

2. Si u zitellu ùn preoccupa, nunda ùn disturbe, u so sonnu hè normale. Preguite à u zitellu prima di vultà à u lettu, ùn vi scuntate di qualcosa. A timida è timida di i zitelli di prima di valla sò spessu preoccupati è ùn dormenu beni. Prima di dorme, u zitellu spiegà emozioni pusitivi, ricurdendu i momenti piacevuli è tutti i boni chì passanu duranti u ghjornu. A cumpagnia di i genitori hè di dà à u zitellu un sensu di sicurità è di sicurità.

3. Ùn esce micca u cura di u zitellu duranti i pesce. Si u zitellu s'insegna à questu mumentu ch'ellu ci hè moltu di prublema è hà datu una attenzioni particulari, pò esse diventà dopu inconsciente, perchè i so parenti vènenu à calmallu. Cusì, u prublema solu sarà più forte è forte. Ùn svegliate u zitellu, dà l'alimentariu è u bè.

4. Si un zitellu viaghja à ghjornu à voi di a notte è dice un terribili sunnettu, sente cun vigore. Pruvate per stà cun ellu durante un certu tempu, vai in a so stanza, accumincia a luz. Assicuratevi dinò chì avà nunda terrible.

5. À volte chì pudete lascià un zitellu sughjornu in a vostra stanza à a sira, ma hè questu esse una salute per a regula. A notte dopu, u zitellu deve esse a lettu in u so lettu.

6. U zitellu deve avè qualcosa chì face a funzione di "protettore" da i terribbili amuri è di i nostri pesce - una lanterna, un ghjucatu bellu. Questu articulu serà un rimediu calmatu per u zitellu, aiutarà u babbu per cuntrullà i sò soni ghjusti è menu di teme.

7. Parlendu cù u zitellu prima di andà in casa beddè aiutà à sparà di assai sordi, cumpresa quiddi causati da i filmi o programmi di televisiatiche in quale a situazione viulenta. Pudete ancu parlà cun u so figliolu nantu à ciò chì hè successe durante u ghjornu.

8. Aghjate u vostru figliolu un bonu libru per a notte, canta una canzone, dà un ghjocu. A più impurtante hè per un zitellu per andà à paura in paesu, cusì u prucedimentu per andà in casa si deve esse piacevule è calmante.