U sviluppu di u pensamentu di u zitellu in i primi anni d'uratorii è primichi

Dighjà in i primi misi di a vita di u babbu, una cultura elementale di pensà si deve furmatu. Cum'è sapete, un adultu hà un discorsu è un pensamentu conceptuale. In u termu «cuncettu» hè cunclusu l'esperienza di l'attività umana in a parolla. A richerazione di sta sperienza, u più significativu di u cuncettu è u pensamentu internu. Hè un sbagliu per crede chì no pensemu à pensà à a nostra attività o l'esperanza.

U pensamentu più indipendenti hè sempri cunnessu cù a nostra pratica per un cuncettu, una parolla chì cuntene una certa esperta. U prucessu di a furmazione di cuncettazione cumincià cù l'età in furmagliu è una piattaforma per questu hè preparatu da a zitella prima. A generalizazione di l'esperienza è a so expressione in a parolla trova in u zitellu annunzie.

Sicondu i specialisti moderni, u sviluppu di u pensamentu di u zitellu in i primi anni prighjone è passa in trè isulane: una dimensione visuale, caratteristica di i zitelli di u primu, segondu è terzu anni di vita; pensamentu visualu figurativu, è, più tardi, u pensamentu conceptuale.

U pensamentu in forma di visuale - quandu un zitellu pò vedà ogni penseru in l'accionamentu. Per esempiu, un zitillù de dui anni vede un ghjucatu, per esempiu, si tense sia nantu à un bastone. Per rinforà u ghjocu, u zitellu pigghia un catedra è sguassate. U pensamentu visuale effittiva implica solu suluzioni prublemi pratichi. Questa hè a attivita immediata di u zitellu. In l'esempiu di supra, u zitellu more anzianu farà u listessu, ma più intelligente. Questu suggerisce chì a decisione visuale efficace adopten other forme cù età, ma micca sparisce in tuttu. Un zitellu di età in furmagliu pò digià solu di prublemi di vita nantu à i so cunnuscenza, è realizendu a cunsiquenzi di e so azzioni. Cusì u zitellu persenta à avanà in u so sviluppu.

Ancu u fattu chì identificamu certi staddi in u sviluppu di u pensamentu di u zitellu, hè sempri un prucessu cuntinuu. E cunfurmendu u pensamentu visualmente efficace di u zitellu, averigenu à u sviluppu di u parolle è di u pensamentu conceptuale.

A cundizione per u sviluppu di u pensamentu visuale effittiva hè a so cummunicazione emotiva cù l'adulti chì circundanu.

U sviluppu di u pensamentu di u zitellu in una età età ghjè in i ghjoculi, a cumunicazione è l'attività didattica. Pensate à un ziteddu ghjovanu hè sempri cunnessu per truvà a pussibilità di scopra à una mira. Per esempiu, un zitellu di 5-6 mesi incontestamente sorte u diaper, finu à pocu pocu, u ghjocu ùn hè micca vicinu à u zitellu. In pocu mesi, u zitellu hà da impatrunirà di u fugliale, per piglià ciò ch'ellu voli.

Quandu u zitellu hè 6-7 mesi di vechja, à u trappu, à quale u zitellu ùn pudere micca alcune, puderete attache la tape. U zitellu stessu cumincià à piglià i ghjucassi dopu à a cinta dopu parechji tentative. Pudete ripetiri questu anu esercitu, cambià u ghjocu per chì u zitellu hè più interessante. À una età quandu u zitellu hè digià livatu è cammendu, un altru ghjocu serà interessante. Ogni annu à u zitellu in questa età addiventanu à ghjucate à i ghjoculi nantu à u pianoforte è vede e cose, è ciò chì passa per elli Pudete vincerà un ghjucu à l'ultimu untu di a cinta o gomma, chì u zitellu ama, è aghjunghje l'altru finale à a to board of the arena o cuna. Cusì, u zitellu hà da pudè ritruvà à u ghjocu abbandunatu in u peseghjale è ripetì l'accionu cù un tiratu. A ribbon in stu casu hè di u zitellu per mezu di ottene u gol.

Da l'età di 10 mesi, i classi privati ​​ponu esse realizatu cù u zitellu. Pòsite u zitellu in un postu di u zitellu è posanu u ghjocu davanti à ellu, perch'ellu ùn pò mancu avà. U zitellu, u prubabile, venerà a so cumpagnia, ùn hà micca pussutu andà e sguardi nantu à quistione. Allora vincenu una cinta di colore à u ghjucatu è a volta di u zitellu. U zitellu retirarà a filetta è piglià u ghjocu per ellu. Repetite stu buferta parechje volte, cambià i ghjoculi è culori ribbon. Quandu un zitellu solu per quelli prublemi, pudete complicate u ghjocu. Punduva un ghjocu in a mugna, è posa una cinta di culore in l'annu di a mugla è ponte e so ribbelli di a cinta in fronte di u zitellu. Per piglià una tazza cù un ghjucatu, u zitellu deve spedite in i persone di a cinta sliding. Un zitellu di 11-12 mesi po travaglia dinò solu questu problema. In ogni casu, se u zitellu sarà difficiule, affirmate micca ciò chì farà, è u zitellu ripetiri tuttu cuntentu per voi.

A cosa principale in questa miseria hè chì u zitellu usa una cinta (diaper, corda, elastic) com un mezzu di scopra i so scopi. Perchè u zitellu sia a cultura elementari di pensà. L'esperienza chì u zitellu s'accu accunsente da u primu annu di a vita, solu per esercizii e so miseria simplici, cuntributes à u so sviluppu mentale.

U zitellu chì pò andà à passà sempre solu di prublemi pratichi. À u listessu tempu, ùn hè micca sempri bisognu di risolve i prublemi simili cù l'aiutu di quarchi òpiri (ribbelli, pali, etc.). Quandu u ghjocu ghjaci à l'altru regnu di u tavulu, u zitellu ponnu subitu e piglià u ghjocu. Complicate, in stu casu, per ellu a so cumpagnia - custruisce un labirintu di sulari, fate truvà u percorsu à l'ugnunu dumandatu.

In u prucessu di cumunicazione tra u zitellu è un adultu, i cumpurtamenti speciale sviluppanu. Per esempiu, un zitellu vede induve l'ughjettu desitvule mentri, ma per qualchì motore ùn pò micca piglià. In questu casu, a maiò spessu, u zitellu hàete guardà à l'adultu, attruvà à l'ugnunu dumandatu u fardu cù l'intonazione pleura. I figlioli maiò dicenu "dà".

Un zitellu cù quale u genitori anu pocu contactu ùn pò micca esse direttamente a dumanda à l'adulti è organizanu u so cumpurtamentu. A capacità di risolve i prublemi in i zitelli hè furmatu micca solu in i attiali, ma ancu in a cumunicazione. Se se per a suluzione di prublemi di u cuntenutu di u sughjettu, hè necessariu d'utilizà l'oggettu cum'è l'accadimentu di i so scopi, in a cumunicazione cum'è una mira, un certu modu di cumpurtamentu si usa.

Solu in e cundizioni di una cumunicazione constante cù l'adulti, u zitellu imparava modi di attrule cù l'uggetti è e normi di cumpurtamentu. I parechji i zoni modi d'interazzione cù l'uggetti, creanu cundizioni per apprentemu l'esperienza di u zitellu, sviluppatu u so pensamentu. Un rollu impurtante in u sviluppu di u pensamentu di u zitellu hè ghjucatu da l'orientazione cognu di a so attività, l'accumulazione di cunuscenza pratica chì acquistenu in u ghjocu cù l'uggetti è i ghjucati. L'accumulazione di l'esperienza è a so generalizazione in varii azzioni cù l'uggetti, modi di cumunicà cù e persone, è cuntribuiscenu à a trasfurmazioni di pensà à l'usu visuale efficaisu, inherente à u zitellu à una età curretta, in un modu visualu figurativu è cuncettuale in u pre-schoolu è di scola.