Scantu di i medichi in i zitelli

Certu, ùn ci hè nisun stress maiò per a mamma è u zitellu, quandu a cunclusione di u duttore dice: "Ci hè necessariu per andà in l'uspidale". Cumu pò escevule in stu casu? Temi per a salute di i migghiori è u scuccu scunnisciutu è si paralizzà i pinsamenti di a mo mamma. Hè perchè u panicu, chì, sicuru, hè passatu à u zitellu. Sfortunatamente, anche tutti i nostri sforzi, a cure un criaturu in casa ùn hè micca sempre pussibule. Quandu si dicisioni à vultà à l'uspitalu o micca, mantene l'autore-cuntrollu è u pensamentu sobri, perchè senza u vostru accunsenu, i medichi ùn anu micca u drittu per rinvià u zitellu, ancu s'ellu hè in una situazione assai seria. Ricurdativi chì hè da a vostra scelta pò parte di a vita di u zitellu. Pigliate un respiru fundatu, murale assemble! È per ùn esse cusì ansi, avemu apertu a porta di u sputeru di i zitelli è vede quì cun un ochju. Tuttu ùn hè micca cusì scary chì pare avè, teme à i medichi in i zitelli.

In a salottu

Prima, andarete in a salottu di l'ospitalu. U duttore nantu à u duverebbe guidà un eccamentu primariu di u zitellu, è dumande nantu à e malatie, operazioni è alergii trasferiti. In l'histoire du casu, l'indirizzu domiciliu, u travagliu è l'telefuni casa è u locu di u travagliu di i genitori seranu registratu.

In Pediatria

Ùn vi maravigliate chì u zitellu hè statu sospitatu "solu" cù una infestazione virali o bronchitis. In ghjovani infuvibile intrattenimentu forte forte si sviluppeghja rapidamente, chì aghjunghje u situ di salute. U vostru medico hà preseltu avè avutu signos d'ansietà! In i cundizioni di u dipartimentu di pediatria, u zitellu poni esse studiatu di u ghjornu, u duttore, se ne necessariu, ancu in a notte venenu à salvà. Inoltre, i prucessi, cum'è injections (injections) è dropperi preferanu esse realizatu in un uspidale. U modalità di dipartimenti somati, com'è regula, hè fidiliali: puderete visità i parenti è portanu trasferimenti. Verificate u scedariu di u ghjornu in l'uffiziu, chì indicanu l'ore di visita è l'ora di una tranquilla ora. Ancu a l'accugliente in a cliniche, sceglie chjaru sèmpere si sò ingaghjati cù u zitellu. In regula, per assicurà l'assistenza propria, a sughjura di a mamma è u zitellu hè accoltu da l'amministrazione hospitalaria. Tuttavia, hè pussibule chì ùn avete micca esse furnitu cù un lettu separatu. Ùn ci hè nunda chì si pò fà, aghju avutu per stabilisce un.

In a cirugia

Certi malatii necessitanu assistenza kiruritica. Sfortunatamente, i zitelli ùn sianu exceptione. In a maiò parte di i casi, l'ospituazione hè stata d'indicazione urigenti. A matina u ghjornu di u fruttu, è à a sera, l'ambulanza hà ghjucale, cù dolore in l'abdomen, in u dipartimentu kirurgicu. Pigliate cun voi cose di a necessità basica: pratiche per u zitellu, una cambiamentu di robba, paffi, documenti è soldi. U restu sarà dopu fattu da u papa o parenti vicinu. U paci hè statu studiatu per un cirujano. Sì a dicisioni annantu à l'operazione hè accettata, l'anestesista accurdà di famiglia cù u zitellu. Puderanu dumandà parechje questione: cumu si truvà u gravidenza andò, chì era u zitellu babbu di prima, s'ellu ci hè allergie à i medicazione è cusì. Ùn vi maravigliate! U mèdicu vede u zitellu per a prima volta è duverà in pocu tempu a valutà u statutu di a so salute per selezziunà e ticzioni curretta per l'intruduzioni di anesthesia è l'operazione. A ogni manipulation, più menu una operazione è anesthesia, hè tutta solu cù u vostru permessu scrittu! Avete u dirittu di ricusà. Solu a suspensione hè tutta "per" è "contru" prima di fà!

In curingu intensivu

Per furnisce assistenza medica immediata, a risuscitazioni è l'unità di cure intensiva sò stati stabiliti, induve e malatie serii sò trattati, chì spessu necessitanu monitorizazione constantemente. In queste dipartimenti ci hè un equipatu speciale di seguimentu chì prutege a pressure, a temperature di respirazione è a temperatura, è indetta ancu cumu u travagliu di u babbu. L'infermiera è i duttori travaglia 24 ore à ghjornu in i corti intensiva. Monaten constantemente u statu di u zitellu è sò pronti per aiutà à ogni mumentu. Dopu un regimumu specialu in a unità di cure intensiva, i zitelli sò senza genitori. Ma quì ci sò ancu visitati. In u curingu intensivu, u regnu di u ghjornu hè più strettu. I visitati à i babysi sò permessi solu per quelle parenti. Per entra in u dipartimentu, duvete purtava un vestu medico, un capucinu, una mascara è scarpa cuglie.

Mom-soothing, krohe-tale!

Ancu si manipulazioni eccessivi o psiculoterapii sò realizati sott'à l'anesthesi, si mantenenu in un hospital per un zitellu hè una situazione stressanti. Ùn importa micca quantu hè dura per voi, mantene e vostre emozioni "in u pattu"! U zitellu ùn deve micca vedà nantu à a vostra face di dubbitu è ​​di lacrime. Ùn discusste micca cù u duttore cù matessi di trattamentu in casu di migghiuri: permetti u patru o infermiera di u dipartimentu stannu cun ellu durante un minutu o dui. Sì bisognu à piglià una decisione difficili è si abbanduneghja u solu, solu in u queste, o in a unità di curingu intensivu, dile una storia o un petit conte. Assicuratevi di fà sapemu chì avete da aspittà à u ritornu di u vostru tesoru, è andarè nantu à questu! Quassoni suggerimenti di a mo mamma facenu veru miraculi: ancu u più chjucheghju, chì sèntenu una vucidda indispinenti, si cumportanu più tranquillu.