Cumu si truvassi u babbu cun u zitellu


Ci hè un styotipu ben stabilitu chì per u sviluppu di u zitellu u più impurtante hè a relazione maternelle è zitellu. Ma, devi esce, a cumunicazione di u zitellu cù u papa hè indispitterevule per a formazione sħiħa di a parsunalità. Allora per quessa hè u rolu di u babbu se generalmente cunservatu secundariu? I Soziologi facenu studii curiosità. Sette setti di deci pensanu chì a mamma è u babbu sò ancu rispunsabili di crià u zitellu. Ma in fattu, i babbi passanu, cù i so figlioli, di mediu, menu di un mesi annu. Ma hè statu longu cunnisciutu chì i zitelli chì creceranu senza un babbu sò più peggiunanti. Inoltre, i zitelli sò più prubabili di cummessu. Ma spera chì tutti ùn sanu micca chì u babbu se cumunione cum'è u zitellu.

Perchè hè a relazione trà u babbu è u figliolu cusì impurtante?

Studi tistimonianu chì i zitelli chì sò educati da u so babbu è a mamma, anu parechji vantaghji:

  1. E menu prublemi di cumpurtamentu.
  2. I megliu risultati in studi.
  3. U megliu di salute, fisicu è mentale.
  4. Hè facilitatu per truvà lingua cumuni cù i pari.
  5. Se a relazione trà u babbu è a mamma hè bona, da elli stessi sò creati famiglii forti.
  6. Scopre u megliu successu in i so attività prufessiunale.

Cumu pudemu vede, una grande impurtanza hè anche micca solu per a crianza paternalina. Ma ancu una relazione harmonie cù u babbu è a mamma. Parechji crede chì quandu più tempu u pani passa cù una criatura, u megliu. Ma questu ùn hè micca solu. A quantità di u tempu ùn hè micca un indicatore d'amori è cura. Hè assai più impurtante hè a qualità di e relazioni. U babbu deve esse studiatu quarchi cosa utile. Per esse un esempiu digne per imitazioni, per cumunicà cù u zitellu ùn hè micca "da sottu à u bastone", ma da u disiu mutuale.

Subconsciously, u zitellu, diventendu un adultu, largamente copià u cumpurtamentu di i so genitori. Per quessa, parechji parenti da e famiglie prublemi ùn sò micca riuniscendu per u sake di crià i zitelli. Infatti, i zitelli chì anu prestu à una età tempura avè una falsità in a relazione, se i parenti fugnunu di esse felice felice. Ma, malgratia, a maiò parte di vuleva di vede cù a so mamma è u babbu. Duranti u divorziu, u zitellu riceve u traumu psicologicu maiò. E nisuna scumette si pò cunvince chì serà megliu per tutti.

Sì un divorziu hè inevitabbile, avete bisognu di a forza per fà in modu civilizatu. Per i zitelli, hè assai impurtante chì i paisani cuntenenu interaccettenu cù l'altri. E in ogni casu, ùn pudete micca impedisce a cumunicazione di u zitellu cù unu di i genitori. In Russia, anziani esse spustamenti venenu di i mariti "rittuti", impediscendu di trà di scontri cù i zitelli. Ma à a fine ùn dannu à l'ex-maritu, ma i so figlioli amate.

Perchè hè difficiule per i babbi per cumunicà cù e zitelli?

Questu ùn hè micca sempre avvenimentu. Ma solu quandu u babbu passe a pocu tempu cù i so fugliale. Ci hè una scusa chì hè più difficiule per l'omi per trattà e so emozioni in discussione di e sensitivi. Hè assai più faciuli per elli à vedi u football with teenagers. Toccate cun elli in i ghjurnati di computer, o passeghjanu in u park. Dunque, questione impurtante, anche per a parte maschile, i zitelli anu da discussioni cù a mamma. U papa hà da parlà è sente i zitelli. È ùn hè micca solu. Hè assai impurtante per sapè cumu u babbu avissi bisognu di cumunicazione cù u zitellu.

L'omu hè u sustegnu principalu in a famiglia. Hà a dedicà più tempu à travaglià. È i zitelli sò crisciutu. È hè spessu diffusulmente per un babbu per truvà una lingua cumuni cun elli. Papa raramenti cumpritamenti rispunsevuli di un babbu novu. Ci hè ancu una credenza stuposa chì in i primi anni di a vita di u zitellu, u papa ùn hè micca necessariu in tuttu. Ma hè in infizzimentu chì u cuntattu murali hè stabilitu trà u zitellu è quelli chì u circondu. Pudete succede chì a nanna, chì hè sempre vicinu, serà più impurtante à u zitellu cum'è u patri. Dunque, un omu debe, da i primi ghjorni di a vita di u zitellu, piglià una parti activa in u so destinu. Ralizzatendu questu, in particulare in l'Occidenti, parechji mariti sò ghjè vicinu à e so mòglie à a parti.

Chì pò esse u babbu per migliurà i so rilazioni incù i zitelli?

  1. Sviluppà relazioni cù mamma. Sì a mamma si sente l'amore è a cura di u babbu, a ghjente hè transmititu à a zitella. È per u sviluppu sanu di u zitellu hè impurtante.
  2. Strain your father with "dirty" work. Nunda chì face u babbu è u zitellu scegli cum'è un diaper mozzu. U babbu ùn hè micca capaci di amparà. Ma hà bisogna à sente a so rispunsibilità è a participazione.
  3. Dàtene ellu. Forsi a rilazioni ùn si pò pudè arrimbà. I zitelli chì aspittàvanu a prova di l'amore. È ùn sarà micca un rigalu, ma l'assistenza sinceria è i pratiche.
  4. Chì significatu ùn hè micca ciò chì dite. E ciò chì fà. U figliolu ùn perdi micca più parolle, ma l'atti. Ricurdativi chì i paisani sò mudelli di rollu. I figlioli anu dettaminate per una persona per i so parenti. È i figlioli volenu esse cum'è i so babbi. Allora cuntentu: ponu esse cose cum'è qualcuni chì avete in òspite.
  5. Parlà à u vostru cumpagnu. Prima di tuttu, avete bisognu di capisce a vostra rilazione. Per esempiu, per un omu, u sensu di i celosi hè un fenomenu naturali. Puderia causà cunflitti pruduttivi. Ci hè necessariu di discussione di prublemi chì sò di priaccupazione. Per vincere u malinterprete cù i zitelli, u babbu è a mamma devia esse unu squadra.
  6. Listen to your children. Quandu u fede cresce, anu bisognu di esse l'oportunità di esse intesu. Questu hà aiutu à l'adulescenti per sente a so impurtanza. E aumentanu a so autoestima.
  7. È finarmenti - cura di sè è i vostri figlioli.