Cumu insignà à u zitellu per amparà a puisia

Tutti i zitelli sò micca diverse. U stu fattore ùn hà micca versatu versi. Qualchissia li piacia à insignà, ma per quarcunu hè una veru tortura. Cosa da fà chì u zitellu ùn vole micca à amparà u poemu? À u primu preghjudiziu, a risposta sussegwente pò esse di più ch'è strana, ma u primu ciò chì avete bisognu - tutti i modi imaginati è inconcebuli deve esse fattu per insignà u zitellu per ampara poesia in modu chì u zitellu li ci vole. Inutili, nunda pò esse rializatu.

Cumu insignà à u zitellu per amparà poechi: mètudi

Teatru

Se ci hè un desideriu di invichjà in un criaturu amoru per i poesi, ci hè un modu pruvatu per dramatizà, è à u stessu tempu u cumportanu certu movimenti describendu. Pudete ancu offerà u zitellu à stà in u rolu di un famusu attore. Perchè u zitellu sienti a seriette di l'eventu, hè cunsigliu chì ellu una ghjudizie intima è colpo antoine per determinà u territoriu di u palcuscenicu. Cusì, u zitellu hè fatta cun entusiasmu per l'amori di travagliu per i so interessi è i bisogni.

Amparate un pocu

Ancu s'ellu ci hè sempre bellu, ùn hè micca degnu di memorizà tutte e versi allora una volta, per evitarà a furmazione di pisci in a testa. Quì hè necessariu di attu di u metudu di accumulazione. Un scopu hà da fà. Per esempiu, prima appreite una linea, aghjunghje un secondatu è aghjunghje i dui, senza aghjunghje nunda. Allora pudete andà à a terza, è cusì u poemu sanu. Stu metudu ùn hè micca solu simplici, ma ancu assai efficace. Sì d'insignà u poemu in questu modu, serà micca difficiule di u scurdate più tardi.

Result

Sè da una primicida età per praticà cù u zitellu à l'insignamentu di i poema nantu à u core, hè dunqua benefactuali per riflette nantu à u sviluppu di a so memoria, a parolla è a percepzioni di tutte e bella in questa vita.

Ci sò assai metudi è sò tutti sfarenti. U selezziunale deve esse basatu solu nantu à i caratteristiche individualità di ogni zitellu. I parenti necessanu solu pacienza è attentiveness, per ùn avè micca missu spessu suttimi minuti di preferenzi o viceversa in disaccordu di u zitellu.