I primi signali di un zitellu chì movenu

Forsi, a sensibilizazioni più seducente durante a gravidenza causanu i primi movimenti di u babbu in l'abdomen di una futura mamma. Quandu è cumu si a donna senti i movimenti di u zitellu è in quale casale hè u "cumpurtamentu" di u fetu u sinjalu d'alerti? I primi movimenti distinti di u fetuu, in regula, i femini sentenu vicinu à a secunna mità di u gravidenza, è i matings a sentenu più tempi chì ei mariani l'aspittàvanu u so primu figliolu.

Questu hè duvuta à u fattu chì e donne chì dà nascita ùn sapanu quale quelli sentimenti sò, è e donne, incinta per a prima volta, ponnu primi allistendu i movimenti fetali mentre ùn sò micca intensi, cù peristaltasi di u festu, a furmazione di gas in l'abdomen o cuntrazzioni musculari. In più, in reignite, a murta abdominal previa hè più stesa è sensibule. I cumpagnie più cumpletu sentenu u sguardu di u fetu un pocu più tardi da i magichi. Detunazione nantu à i movimenti di u fetu in u zanni di a mamma, scopre in l'articulu di "I primi signali di u muvimentu di u zitellu".

Quandu pudete sentiscia u zitelli remò

Allora, durante u primu ghjattu, e donne sentenu i primi muvimenti di u fetus, generalmente in l'intervallu entre 18 è 22 settimane (in norme in u settimane), è e polite si sentenu i movimenti di u futuru baby da 16 settimani. Quandu i mariti futuri cummincii di sentu i movimenti di i so babys, sò assai dubbii è dubbii: quantu deve spiegà u zitellu si move? Si movi assai intensivamenti? Hè ricurdatu chì ogni figliolu hè individuu è sviluppeghja à u so ritimu, è e règule riguardanti i movimenti di u fetus anu una larga varietà larga.

U caratteru di i perturbations

Prima trimesteru. In u primu trimesteru di gravidenza, u centru più intensu di u fèbu nascinu. Prima, un gruppu di cigliuli diventenu rapidamente, sviluppa è diventa un embriione chì attachesu à u muru uterinu è cumincià à crescenu, prutetta da u fluidu amniòticu, a fugliale è a muscula di l'utru. Quandu 7-8 settimane durante u scupertu ultrasound, hè pussibule cum'ellu si tratta di manera chì i finitenesses di l'embriione si move. Questu hè chì u so sistema nervu è già abbastanza bè cumu per aduprà l'impulsioni nervi à i musculi. A questu tempu, l'embriione si move caòticamente, è i so movimenti apparentement micca mancanza di significatu. E, sicuru, hè sempre troppu picculu, è i movimenti sò micca debbuli di sentenu. U sicondu trimesteru. Per 14-15 settimane di gravidanza, u fetu hè cultivatu è i so membri ùn anu diferinziatu (si sò praticati in a furmazione è forma di pensi è di pezzi), i muvimenti anu fattu d'intensu è attivu. Duranti stu pirìudu, u zitellu liberatu liberatu in u fluidu amnòticu è repele da i muri di l'utru. Di sicuru, ellu hè sempre assai piccu, perchè sti repulsioni sò debbuli è a futura mamma ùn aia micca sentenu.

Per 18-20 settimani u fetuu criscinu, è i so movimenti diventanu più tangibuli. Questi facciutu primu toccu di e donne embarassada scrissi cum'è "fluttering butterflies", "fish n piscine". Perchè u fetu si sviluppa, i sensazioni diventenu più distinti, è da 20-22 simpati, per regula, tutte e gestite chì eghjenu claramente i muvimenti di u so zitellu. In u sicondu trimesteru, e mare futuri pò senti u "tremor" di u zitellu in parechji parte di l'abdomen, perchè ùn hà micca ghjuntu una certa pusizioni in l'utru è ci hè spaziu spaziu per ellu viaghja è torna in ogni direzione. Chì sò i zitelli chì facenu quandu sò in u corpu di a mamma? Sicondu osservazioni realizati durante l'ultrasound, i tragami nunti sò assai attivitati diffirenti: anu drentu l'amniòticu fluidu (cù ultrasound si pò vede cumu si move a manduca più freca), girannusi a testa, culpisce nantu à i so maghi, e manichi pò aghjunghje i peri, ditte e capiscenu u cordone umbilical. Quandu u periodu di gestazioni aumenta, u zitellu speranza è diventa più forte. Chjassi di u lumi ci sò sustituitu da "forzi" forte, è quandu u zitellu traspurtenu in l'utru, hè noteviliatu da l'esternu, cum'è l'stomacu cambia a so cunfigurazione. À u listessu tempu, a mamma hà da pudè face u fattu chì u so "sulliccèghjami". À u listessu tempu, una donna sia u scuzzulu di u zitellu in intervalli regulare. I movimenti "Icicle" sò assuciati cù u fattu chì u fruttu accumente l'inguernu u fluidu amnòticu è u so diafragma cumincià à cuntrattu activamente. Tali movimenti di u diafragma sò un tentativu réflettente per spressione u liquidu. Questu hè tutte e sicuru è hè a norma. L'absenza di "singuli" hè ancu una variante di a norma.

Quandu i primi muvimenti durante a gravidanza sò sintevanu

Terzu trimestre

À u principiu di u terzu trimesteru, u fruttu pudete turnà è giandere è in 30-32 settimani okkupa una pusizione constantu in a cavità uterina. In a maiò parte di i casi, hè situatu u capu. Questu hè chjamatu a prisenza di u fetu. Se u zitellu hè misu cù pedi o glutes, hè chjamatu a prisenza pélvica di u fetu. Cù a manifestazione di a testa, i movimenti attivi sò notevuli in a mezza parti di l'abdomen, è in a regione pelvica, à u cuntrariu, sò sentiti in i parti più bassi. In u terzu trimesteru, una donna preguite pò ancu avessu chì u zitellu hà certu ciculi di dorme è di vigori. A futura matri ora sapi à chì postu di u corpu u zitellu hè più còmico, perchè quandu a mamma hè in una incunificata pusizioni per u zitellu, ùn deverà chì a persona hà infurmatu cù pervulenza prufonda è intensa. Quandu a donna preguita hè inviatu in u so spiche, l'utru ponu prissioni annantu à i vini di sangue, in particulari chiddi chì u sangue ossiguratu entre l'utru è u fetu. Quandu ci sò esprimuli, u flussu di sangue si pruranu, perchè u fugliu principià à sperienze una leve falta di l'ossigenu, à quale ellu reaccione cù perturbazioni violenta. Cchiu propiu à u nascita, i disturbi sò sintevanu principarmenti in l'area induve l'estremità di u zitellu sò situati, a maiò spessu in u quadrante di a rightu (quandu in a grana maggiorità di u fetu si trova a punta è a volta à u left). Quelli di pudere di puderà ancu causà u mumentu di a futura mamma. In ogni casu, si lighettini ligeramente, u zitellu ùn dete a spingiri tantissima. Questu pò esse spiegatu da u fattu chì in questa position u flussu di sangu traversa, più oxygen entra in u fetus è "calma".

Pocu pocu prima di l'iniziu di u travagliu, a testa di u zitellu (o buttiglii, se u fetu hè in a presentazione pélvis) hè presionatu da l'intrata à a petite pelvis. Da u partitu, pare chì u stomacu "hà spulatu". I pregnant women note chì prima di nascita l'attività di u mutivu di u fetu diminuite, Questu hè spiegatu da u fattu chì, à a fini di u gravidenza, u fetu hè già tantu grande chì ùn hè micca spaziu spaziu per i movimenti attivi è si pò esse "sferisce". Certi mariani futuri, per contrà, avè un aumentu di l'attività di u mutivu di u fetu, perchè nantu à a limitazione miccanica di l'attività di muturi, certi babotti, per contru, rispundenu cun un caratteru più viulente di i disturbi.

Cume ferma a mugla?

A natura di l'attivazione di u mutivu di u fetu hè un tipu di "sensor" di u cursu di a gravidanza. Quantu intensamente è spessu i sferenzii sò sappiuti, pudete ghjudicheghja indirecta si u gravidenza oghje è chì u zitellu si senti. Appressu finu à a 2a simana, mentri u fetu hè sempri pocu chjucu, l'expectante mamma pò signalà intervalli enormi (à un ghjornu) trà episodii di movimenti fetali. Questu ùn significa micca chì u zitellu ùn si move micca cusì tantu. Hè solu chì una donna ùn pò micca avvistà parechje perturbations, perchè u fetu ùn hè micca forti bè, è a futura matri ùn hà micca amparatu bè per ricanuscià i movimenti di u so zitellu. Ma da 26-28 settimane si crede chì u fruttu si movia 10 volte durante ogni dui à trè ore.

L'obstetrizii-ginéologi anu sviluppatu un "calendariu di i muvimenti femminili". Durante u ghjornu, a donna cunta quantu volte u so zitellu traseruvi, è arregistrà u tempu quandu ogni tenthisimu battaghju hà fattu. Se u zitellu figau hè mortu, cose bisognu à piglià una pusizione sensu, rilassate, manghja qualcosa (cresce chì dopu à manghjà l'attività di u mutivu di u fetu) u à duie ori dopu adottu quantu volte in questu tempu u babbu s'hè cambiatu. Se ci sò 5-10 turnati, ùn ci hè nunda di nunda di preoccupari: u zitellu hè bonu. Sì a mamma ùn si sentenu chì u zitellu remplighja durante 2 ore, ghjunghjite à passà o treccia è scinni e scala, è tutt'elli inghjustinu. In regula, questi attivazione aiutanu à attivà u fetu, è i perturbations riparanu. S'ellu ùn vene micca, avete vede un medico in i 2-3 oghji. U caratteru di i perturbations hè un riflessu di l'estatus funziunale di u fetus, per quessa hè necessariu esse à sente. Sì l'expectante mamma hà dettu avè chì, in l'ultimi ghjorni, u zitellu hà iniziatu à movimentu di menu, avete ancu avè cunsultatu un duttore per verificà cum'è u zitellu si senti.

À u terzu trimesteru di u gravidenza, i futuri mariani, in regula, sapendu issa natura di i muvimenti di i zitelli è ponu avè qualchì cambiamentu in u "cumpurtamentu" di i zitelli. Per a maiò parte di e donne, un signu perturbante hè un muttu violentu, massa attivu. In ogni casu, l'attività di a mutività più larga ùn hè micca una patologia è hè spessu associata cù a pusizione incunificosa di una futura matri, quandu u fetu temporale riceve menu oxigenu per una diminuzione di u flussu di sangue. Hè cunnisciutu chì quandu una donna pregnant si trova nantu à a so sporta o si ghjente, cuddà fermamente à u ritornu, u fetu cuminciò a moviri di più attivu ca l'usu. Questu hè dovutu à u fattu chì l'utru pregu squeeze i vini di sangue, chì, in particular, portanu sangue à l'utru è à a placenta. Quandu sò strinciati, a flussu sanguinale à u fetu traversu u cordone umbilicale in un vechje più chjucu, cum'è a cunsidenza di u quale, detta a mancanza di l'ossigenu è cumincià à movimentu di più attivu. Se cambiassi a pusizioni di u corpu, per esempiu, siegghianu cun a ghjente inclinado o ghjustu nantu à u so nomu, poi u sangue di u sangue sarà restauratu, è u fetu si spende cù a so attività normale.

Quandu averebbi pairi?

Un indicatore terribili è alarmanti hè a riduzione di l'attività di u mutore o a scumparsa di i movimenti di u zitellu. Questu suggerisce chì u fetus hè digià in spessu di l'ipoxia, questu, mancanza d'ossigenu. Se avete chì u zitellu hà diventatu menu prubabile di muvimentu, o ùn avete micca sèntinu i so movimenti di più di 6 ore, po avete da cuntattà immediatamente u vostru ostetricista. Se ùn ci hè micca a pussibulità di visità u duttore nantu à una accadera di pacienza, hè pussibule di causà "primi primi". Prima di tuttu, u duttore audiu u latru di u fetu cù l'aiutu di un estetoscopiu obstettricu, normalment deve esse 120-160 beati per minuè (di mediu - 136-140 beati per minuti). Anchi si durante auscultation normal (listening) u ritmu di u rititulu fetali hè stabilitu ind'i limiti di a norma, hè necessariu di fà un more procedimentu - cardiotocography (CTG). KTG - un metudu chì vi permette avè valutà u latru di u fetu è u so estatu funziunale, per verificà chì u zitellu hà a soffrenu di l'ipoxica (mancanza d'ossigenu). Duranti l'studiu, un sensu speciale strapuzzi attaccati à u muvimentu abdominativu di l'imbastitura di u zitellu in a prughjittazioni apprussimata di u so core. Stu sensore determina a curva di a freccia di u fetu. Simultanamente, a donna pregnant possa un buttone especialu in a so manu, chì deve esse pressatu quandu sente u mo fetu si move. In u cartulare, questu hè signalatu da speziale stampate. In a norma in risposta à a disturbanzia, u ritmu di u ritutu fetali cresce a crescita: questu hè chjamatu réflux motor-cardiac. Questu rifuggiu apartu dopu à 30-32 settimane, perchè u pigliendu CTG prima di sta volta ùn hè micca bè informativamenti.

CTG hè realizatu da 30 minuti. Sì stu tempu ùn ci hè micca una sola crescita di a freccia di u core in risposta per perturbations, u duttore chjina à a donna preguita per caminari pi un pocu tempu o parechji volte per cullà a scala, è accadarà un altra gravazione. Se i cumplicati miocardi ùn anu mancu appena, questu quì indiretta indieghji l'ipoxica di u fetus (mancanza d'ossigenu). In questu casu, è ancu, se u zitellu hà iniziatu à trasfurmà malamenti à un periudu di 30-32 settimane, u duttore prutege un studiu Doppler. Duranti stu studiu, u duttore mette a rapidità di u flussu di sangue in i navi di u cordone umbilicale è in certi vapuri di u fetu. Basatu annantu à sti dati, hè ancu possibbili per esse si u fetuu suffrecia di l'ipoxia.

Se ci sò signali di l'ipoxia fetale, e tatticità obstettrice sò determinate da u gradu di gravity of hypoxia. Se i signali di l'ipoxje sò chjuchi è micca espresi, a donna a donna insignonata si prisenta osservazione, CTG è Doppler, esaminazione è a valutazione di i so risultati in dinamica, cum'è l'appuntamentu di medicazione chì migliurà a circulazione di sangue è a ingestera d'oxigenu è nutrienti à u fetu. Cù l'aumentu di i signali di l'ipoxia, è in a presenza di signi pronunzianu di l'ipoxia, l'entruppiu immediata si deve esse realizatu, perchè ùn ci hè micca una terapulazione di drogi è efficaa diretta à eliminà l'ipoxia fetale. Ci hè una operazione di cesareana o di rimborsu in i canali naturali di nascita, depende di assai fatturi. Tra l'elli: u statu di a mamma, a vuluntà di u canali di nascita, a durazione di a gravidanza è parechji altri fatturi. Questa decisione hè fatta da u ghjinutrugu individually in ogni casu specifico. Cusì, ogni donna hà bisognu à sente i perturbazioni di u so zitellu. Se ci hè un dubbitu annantu à u benessivu di u fetu, ùn viaghjanu micca a visita à u duttore, cum'è un appillamentu puntuale à un ghjoveculugia obstettra pò prevene l'outcome negativu negativu. Avà sapete quale sò i primi signali di un zitellu trascendu in u corpu.