A pelle seca ùn hè micca una frase!

I mani pari esse addiventanu per una settanta anni, a face si sbuchja è coperta cù una reta di finissimi arruganti, è vale a vurdenu in modu currettamente - ci hè un sensu chì a pelle hè rivoluzzione. Un scamo disgrazia? Sì, sfurtunatamente, questa succede à e persone chì a pelle hè propensa à a sequenza. Ma hè pussibile abbastanza chì l'unfriendliness di natura si pò adattà à a realtà cumuna. Per principià, hè necessariu di reducisce influenzi esterni, purtendu à u siccatu di a pelle. Ci hè a rinuncia di u bronzu in u solarium, longu di bagno, natatione in piscina cù l'acqua chjucata. Sì ùn ci hè nè pussibilità o desideriu di escludiri tutte u passatempi da a so vita, da esse almenu ridutta. Per esempiu, pigliate un bagnu megliu una simana una simana, è altri tempi sò limitati à una scossa rapidu; à visità i piscatori senza acqua chjaru, ma desinfettatu cù ultraviu o ozone. Ancu in a pelle hà un effetti avversi di l'aire aridu. In u invernu, a so creazione hè stimulata da e batte, è in l'estate - acondicionatori. Ma siccomu pò esse micca escluditu di a vita di u ghjornu, hè megliu acquistà un umidificatori di l'aire. A più chjave ùn hè micca di cresce i limiti di l'umidità ottimali per l'umanu: 20-60%.

Ma questu ùn sò micca tutti l'influenze esterni chì ponu dà a pelle. Hè vale a pena attente à lavà è duce. A maiò parte di i cleansersi di a pelle scapannu micca solu a terra, polu è di altri pollutanti, ma assulutamente tutti i grasi. Per a pelle seca, hè chjaru inacceptable, perchè i glànduli sebacies ùn ponu micca in pocu tempu per restaurà e lipidi necessarii chì impediscenu a perdita di umidità. Hè necessariu d'appiecà cleansers cun pH neutru: tonii spiciali, scumatori e altri cosmichi risparmiati. I drogati chì cuntenenu alcol, intinnutu per altri tipi di pelle è per purificazione profonda, sò inaccettati. Scrubs deve esse usatu assai raramenti è moltu cunsigliu, per ùn fà per danni à u mantellu protettivu di a pelle. Ci hè un modu di drapallu a pelle di a fàccia cù l'oliu: un o parechji olivi hè appiicatu nantu à a faccia (una combinazione efficace di l'oliu è u castor), dopu à parechji minuti si trova cù una napulita o di carta. Ma tali prucessi sò più appruvati in a sera, è in a mattina hè megliu per fà pruduttu semplice cù l'acqua foglia.

Dopu a purificazione cumprendente di a pelle, deve esse bè indafita. Ùn pudete micca usar cremasi, sò solu permettenu di sentu l'idratazione è a liseria per un pocu tempu, è poi porta ancu più di siccà. A crema debe avvià à a vivera da a so cuerenza (hè dinò assai bè cù a sequenza, vale degnu à ellu). U cumpagnu di l'agente d'hidratazione hè di capace di a pelle cù una film chì prumove a retenzioni di umidità è impedisce effetti avversi. In quantu à a purificazione, l'olii vegetali sò excellii per a moisturizing: olive, avocado, uva di uva, albicocinu è altri. Puderanu uni pochi caldi di l'olii essenziali, incantevule per arricchisce è multiplicate e proprietà utile. Per a pelle seca, ideale: chamomile, patchouli, jasmine, sandalwood, myrrh è rose. L'olii essenziali pò ancu esse aghjuntu à una crema di u face normale, chì fermarà a vostra efficacia. Solo l'avete bisognu di stabilisce si ci hè allergie à l'oliu sceltu, è sceglie u dosaje, altru di pudè avete un effettu assai poviru.

Eppo, a pelle hè pulita è umita, ma u principale ùn hè micca di cura u risultatu da l'internu. A cuttuli di a pelle satuvanu di l'umidità, hè necessariu di beber bè d'acqua (finu à dui litri ghjornu). Questu avete un effettu benefizièle ùn solu nantu à a so peddi, ma ancu in u corpu tutale. È per fà sta acqua naturali, avete bisognu di limità u cunsumu di tè forte, l'alcoolate è e bevande chì cuntenenu a cafeina. I sustanzi chì sò in sti líquidi cuntribuiscenu à a deshidratazione di u corpu. Basta pagà una cura particulari à a vostra dieta, perchè prublemi cù a pelle pò esse assuciatu cù una mancanza di alcune di vitamine è elementi traccia. U dietu deve cumpiazione di più vegetale è frutti, è parechji di elli pò esse cunsumatu solu in l'internu, ma ancu in l'esterno - cum'è masks. Per esempiu, zucchini, manzili, cucumari, lettuce, tomate, fragole. Ma prima di applicàrisi à a so fàccia di fà cugliate i so frutti è di ligumi, aghjunghjenu a crema agria.

Ma se a pelle ferma secunda dopu à piglià tutte e misure listed above, u mo prubbabilità, hè necessariu di cuntattate un dermatistu. Dopu tuttu, tali vuluntà in u corpu pò causà a catastròficu mancanza di vitamini, è una malatìa possibbili. In ogni casu, un spicializadoru pò fà un prugrammu indettendu à restaurà a funzione protettiva di a pelle, chì facilitate a so vita.