Chì l'auto-tanning hè megliu in casa

Pudete dà a pelle una tene d'oru in dui maneri - cù l'aiutu di i mezi di u bronzuele o in un salone di salute. Autosound, o bronzant, sò dispunibuli in forma di lotioni, gels, cremes, latte (fluidu). U principale sustanza attiva, chì, in fattu, dà un ombra à a pelle, hè dihydroxyacetone. Ma ùn anu micca scantatu di stu nomu "chimicu".

In fattu, hè un compostu organu (monosaccharide), in fattu - una forma simplice di zuccaru. Hè per quessa, per via, assai agenti di curtigliu sò dolci à u gustu. Avemu cunnucìu un sperimentu chì autosunificà hè megliu in casa.

Per a nostra pelle hè una sustanzita innuccata. Puderia solu in u stratum corneum, è per una interaczione cù l'aminidià forma di pigmenti marroni (melanoide). Una reazzione simili si trova, per esempiu, cù a manzela impastata left in l'aria: u zuccaru è l'aminoccidenti riagiriscenu cu l'ossigenu è a superficia di u fruttu foglie. U bronzu assicuratu in questa manera dura da 3 o 5 ghjorni, cù u tempu i pezzi di u pelle di pigmentazione morsi, è cum'è l'exfoliate u nostru corpu abbastanza.

Certi fabbricanti abbinate ancu altri prudutti di autosunburnu, u principiu di quale hè stata di stimulà a sintesi di melanina. Accettanu l'acetiltyrosine (un aminu naturale naturale). U vantagiu di questu bronzu hè un coratu più naturali, chì dura più longu. Un'altra plus - qualchì prutezzione da a radiazione UF (per via di u sviluppu di a so propria melanina). U meanu cun dihydroxyacetone cuntribuiscenu solu à una poca prutezzione solu da rai di u tipu A, ma da a radiazione dura di u tipu B, a pelle ùn hè tutte micca tutela. Dunque, ùn site micca i capite di l'altru stessu: u fattu chì u vostru corpu dopu l'autosunburn hà acquistatu un sfumato di chocolatine, ùn salvà micca nantu à a spiaggia di crematorii.

Quante hè necessariu per esse sulitanti? Oghji sò spessu produciati cun un cuntenutu di dihydroxyacetone da 2,5 a 5% è sò disignati per parechji tipi di pelle, per esse, lumi, mediu è scuru. Cumu esse, pudete selezziunate un somente. Ma questu ùn significa micca chì una bionda rossa con un autosunburn sarà un mulaturi. Puderia, u so corpu hà da acquistà un color istericu. Dunque, a regula principali: sceglite un pruduttu in accordu di u vostru tipu di pelle. È ùn esce micca. A più crescita o lotione chì tù pene nantu à u corpu, u più putente hè diventatu.

In modu, u culore ùn hè micca appaghjà immediatamente, ma doppu un pocu, in solitu da 3 à 12 ore, è l'effettu massimu hè assicuratu in 24 ore. U bronzu in stu modu hè mantene da 3 o 7 ghjorni. Ma torna, dependa da a cundizione di a pelle è u so tipu. Face è corpu prima di appiccicà bronzant devenu esse trattatu cun un mistiche o pezzu di luci. U fattu hè chì l'stratum corneum hè irregu in diverse parti di u corpu. Nantu à e palme, i codi, i ghjorni è i tacchi - hè più. Per quessa, ponu esse scuri. Un'altra manera di evitarà "spotting" innecessariu - per trattà queste postu cù crema, bè, è i mezzu per l'ubligatoriu, rispettivamente, causanu menu. O, solu per appruverà u bronzant, scacciate e "zoni sposti" cù sponges per sguassà u so make-up, dopu avè l'alevonu in l'acqua è sguassate.

Quarchi annantu à a faccia, ci hè una linea trasparente gialla vicinu à u capeddu è e cigliu. Per evitari u so aspettu, prima appricà a crema à a crescita di crescenu di u pilu. Se ùn avete micca aiutu, pruvate eliminà a so putenza senza necessità cù un muvimentu faciale, u ziddu di limonu o - literalment un puntu - chimica chjamata scumparsa da un cosmetologu. E l'cunsiglii più impurtanti - cun autosumanza per a fàccia tuttu u listessu ùn averebbe micca. Sì avè spessu usate, poi pò esse apparentimenti i pori di l'internu - vi vene tali pseudocomedoni o punti neri.

Dopu trattatu u corpu cù cumpagnie, a cume principal hè di firmà in a "imaghjini di l'stella" per 15-20 minuti, per chì tuttu sera squadra. Oghje in salone offerta un prucedimentu prufessiunale di cremà artificiale. Hè fattu o cù un pallonu, da quale un agenti di pigmentazione hè spulatu sottu a pressione, o in cabine spéciale, induve un spray hè spray da i foglie è u culore hè uniforme.

L'altru viaghju di ottene una sfarenzia di chocolat, passendu in a spiaghja, hè un solarium. Ma eccu, cum'è in u sole, pudete dannà a vostra pelle. Per quessa, i sesioni in u solarium sò cuminciati cù un minimu di tempu in cunfurmazioni cù u vostru tipu di pelle. Abbastanza di abbandunà u solarium à e persone chì anu parechje marcelli di nascenu nantu à i so corpi, elli o i so parenti ani malignità, quelli chì sò di mastite, malatie ginekoloogichi. Avete da esse cura di quelli chì anu antibiotici, antiallergici è altri medicazioni. Certi anticontiettivi orali, per esempiu, aumentanu a susceptibilité à a luz di u sole è ponu causà pigmentazioni irregulati.

Spécialement per solariums s'intensifichemanu i medcuzzi. In attu, sò vindutu cù una nota "per tanning". Ma in u mare, per via, hè megliu micca di utilizà - ùn anu micca un factor di prutezzione.

Dopu una sessione in u solarium, hè bonu per aplicar una crema chì ripareghja u focu nantu à u corpu. A cumpusizioni di questu agenze, com'è regula, includenu colaggiu marinu, mantra di shea, elastin, è ancu sustanzi freschezza, per esempiu mentol. Avà hà amparatu chì i autosunificate hè megliu in casa.