I règiche fundamentale di e casate in a chjesa

A matrimoniu in a chjesa hè una tradizione Ortodoxa chì remplaza seculi. Questu hè un sacramentu chì sfascià u fundamentu intangible, espirituali di u matrimoniu com'è una alianza di dui cori amatori. Per quessa, i giovani sò venenu à a corona solu cun consentimentu mutuale è cù a vuluntà di cunsulidà a unione davanti à Diu. Avissi sentu chì ùn deveru bisognu di un casu, è sia prestu per observà i cumandamenti cristiani. A matrimoniu in a ghjesgia hè tutta a diversità di u registru furmali. Questa hè l'attività più inesquabile è impressesiva chì ferma i cori amatori. A Cumpagnia di i sposi in i registraduri hà pocu perda a pupularità.
In a ricerca di novità, sensu deepu è sinceru, i novu novi nascenu più in i tempi tradiziunali. Eccu un avvenimentu assai più animatu, parechji novu ritenutu accettanu chì u so matrimoniu fu assai aiutatu da a festa di a matrimoniu, chì dete a so sensu a prufundità è l'espirituali, rieviscenu tali cuncetti cum'è leali è una attitudine rispettuosa à l'altri. Sè vo site à pensà à a casale, ùn deve micca prublemi rapidamente: perchè u sacramentu hà bisognu di preparazione.
Prima, avete bisognu di sceglie una data da u calendariu di u ghjornu, è in segundu, per familiariserà cù e règiche fundamentale di a casale in a chjesa è, finalment, per sceglie l'indimuniatu. I reguli basi di a matrimoniu in a chjesa sò simuli. A prucedura per u casu ùn si tenene durante u viaghju: senza un ghjornu, nè parechji ghjornu. Sicondu a tradizione ortugoxa, u sposu deve esse più di 18 anni, è a sposa - 16 anni. Ci hè ancu altri restrizioni - a chjesa ùn avitu micca appruvamentu di parechji castaghi è a festa di a nuvella per u quartu matrimoniu è ùn hè più pussibule. Ostaculi à u matrimoniu, in più, sò a relazione sangue trà u sposu è u sposu, o a presenza di unu di elli disordini mentali. A festa di a matrimoniu ùn hè tenuta per unbaptizate, per i persone di altre fede o à l'atheist cunvince chì a perceive com a tendenza di moda. A benedizzione parenti hè bonu per u casamentu di a ghjesgia, ma a so assenza ùn impedisce a cerimonia si i novu hanu à l'adultu. U Pregnant ùn hè micca micca un ostaculu.
Sì i ghjovani altri chjappà queste richieste, bisogna bisognu di sceglie una iglesia à dui à trè simani prima di u ritu è ​​i visite à acquistà cù e règule è u cursu di u sacramentu. Normalmente, a festa di a nòva hè diretta da u so sacerdote, ma in certi casi, i novi omosessinu permette di guidà un rituali cù u so paese espirituale. Se pensa à piglià e fugliale è i video, hè bisognu di negocià cù u prete di anticipu. Inoltre, pudete ancu aghjunte un sonu di campana è un coru di a chjesa, anche in certi cresii eranu digià stati cumpresu in u rituali.
In a maiò parte di e chjese, u casu hè tenutu cù appuntamentu, è per quessa, selezziunate u tempu è data in u calendariu, verificate puru da u prete di u tempiu. A festa hè tenuta solu dopu à u registru di u matrimoniu in l'aghjuntu, cun avè bisognu di piglià un certificatu di vugliu. A sposa è u sposu durante a ceremonia deve esse cun cruciali, postu chì un sulu battizianu pò esse maritata. Hè desirabili chì a sposa chjappà un toccu, cù un minimu di maquillaje è ùn hà micca usatu perfume cun arbu piccatu. Vellu vechju longu è magnificu pò agisce u focu da i candele. A sposa à a ceremonia cuntene una candela in a so manu è dà u so bouquet in prima.
Se a sposa vene un vestitu novu, allura un mantellu hè necessariu di coperà i so bè, u pettu è u spalle. U rituitu si tocca à 40 minuti, ma pò ancu arrastraru, per questu hè cunsigliu per venderu un pratendu cale cù tacchi sali. Perchè avemu parlatu di a sposa, avemu firmatu in un momentu impurtante - un vestitu novianu. U vistitu di vestiti distinti da a casale cù un tren obligatoriu. Un vestitu tali hè un attributu no sulu di l'Ortodoxu, ma ancu di u ritu cattali. Quandu a ceremonia hè finita, u trenu pò esse unfastened o pinched.
Ma per salvà a so larga ùn sia micca, ùn ci hè creendu chì più longu hè, più longu i cô esse viaghjà nunda. Inoltre, u vestitutu di vestite ùn deve micca troppu frondosu è luxudu, da a tradizione chì simbulizeghja a malice è pudori di a sposa. Appena hè solu bianca. Cumu diventate quì, u vestitivu deve chjamà e mani, u pettu è di a partenza di a sposa, o hà un mantellu. Un vestitutu di vestitori ùn hè micca necessariu un vestitutu di castagneto, pò esse un vestitu modestu simplice di i lustru. In ogni casu, a più parte bride preferite per esse maritata in vestiti di cunnessione. In questu casu, avete bisognu di stili curtiti è troppu strettu è sticcati d'utilizà un velu. Avà tornanu à u prucedimentu di u matrimoniu in a chjesa. Anelli di aiani deve esse datu à u prete annunzià prima ch'ella principia, in i mani di a sposa è di u sposu deve esse icons di cunfrontu prediletti.
Duranti u rituali, pigghià un pezzu di tempu per guardà a corona nantu à i capi di a sposa è di u sposu, hè u drittu di i meglius omini. Hè desideratu chì i meglius sò grossi, perchè ùn hè micca piacevule à mantene e corone per un pezzu. Ci sò altre nuances: a presenza di e donne in u pantale ùn hè micca indispensabili, è se quelli chì sò di l'invitati, hè megliu per dà un locu in qualchì parte di u centru. Ùn ognunu in presente riguarda à a matrimoniu comu un sacramentu, per qualchidunu hè un prucessu tedious è boring.
Ogni parsoni sò megliu situatu in i filieri. A prisenza di tutti i posti in u ritu ùn hè micca necessariu, per quessa chì a cumpusizioni di i participanti pò esse agitu cù anticipu. A festa di a matrimoniu hè bisognu di rigorosa observazione di e tradizione isulana. In prima, u sacrificu di a sposa è di u sposu chì creanu candele, ponu annantu à l'anziani: prima in u dettu di u sposu, da quì nantu à u ditto di a sposa - è cambia dopu trè volte. U sposu hè sceltu u oru, è a sposa - un anellu di argentu. Comu u risultatu di cambià aneddu, u rinu d'oru resta cun a sposa, è l'argentu di lignu cù u sposu.
Dopu à u betrothale, i figlioli di novu vanu à u centru di u tèmpiu è u prete si dumande s'ellu si maritanu in bona fedi, è s'ellu ci sò parechje alcune. I risposti seguitanu da a prichera è i coralli sò colpi nantu à i capi di i novu. Allora un ghjacciu di vinu hè stata prisendu, simbulizendu l'alegria è a sciagura, chì ghjè serve à a sposa in trè riceventi. Dopu à questu, u prete participeghja u sposu è a sposa trè volte cù e mani cuniggiati per a chiesa chante à u analu. In a fine, si ritirenu à e porte di u rè di l'altare è à sente l'edificazione di u prete. Dopu à questu, u ritu hè cunsideratu cum'è complemenu è i ghjovani ricèvenu felicità di i amici è i parenti.