Cumu ùn brusgià à u travagliu

Sicondu statistiche passanu dui terri di a nostra vita à u travagliu. Chì significarà? Solu u fattu chì a ghjente muderna pianu vivenu in l'Uffiziu. Allora, volte bisognu di un pocu di restu, per ùn fà brusgià à u travagliu.

Per un bellu pezzu, i scientisti anu assicuratu chì cù u sviluppu di a tecnulugia, una persona ùn hà micca bisognu di travaglià tantu. Invece, avemu cuminciatu à travaglià ancu più. I medichi spuntanu l'alarma: a ghjente si lamberu troppu spessu di fatica è stress.
È sia cumprumble: i chjassi di l'affari tutale in ogni locu - in casa, in un restaurant, in un trenu, sì in ogni locu. In parechji paesi, ùn ci hè micca surprised by un omu cù l'laptops nantu à i ghjinochji. Ùn avemu micca sempre u tempu per cinque minuti, in u quale, pudemu pudè aprire da u travagliu è u restu un pocu. In u risultatu, i pupulcesi di l'ufficiu si sò più prestu quandu sò dorme in i so travaglii, facenu assai errreziu o rimpiazzatori necessarii per i rotuli di corpu.

Ricorsu, espertezzi di l'Università di Pennsylvania hà rializatu un insegnamentu di l'impiegati americani nantu à ciò chì facenu per un ghjornu. Ci hè capita chì a parte di u ghjornu era passatu per u travagliu. È un pocu hè stata datu à l'alimentazione, un viaghju da casa à l'uffiziu è di ritornu è di cumunicazione. Per fà tuttu, duvete bisognu di un sonnu duru.

Ma l'omu ùn hè micca ferru: un ghjornu un organu perdi una lotta è rinunce. A fatigue è u sùbitu a so ghjustificà à u travagliu o, più peggiu, in certi cumunioni responsibili.

L'Office People ùn pò micca esse stallate a rutina rara. Cusì, u 8% di e persone cunfèssinu chì spessu dormenu direttamente in u serviziu, u 25% ùn sullivanu a matina da u lettu è u 4% un paru di volte à u mesu ùn esce à tutti, saltendu per questa raghjone un ghjornu hà.

Una disfunia sistematica pò guidà à u sviluppu di malatie cardiovascular. Per via di u risultatu, ci hè un sensu di espansione, aumentu d'irritabilità, un mal humor. Tuttu chistu hè una cunseguenza di a nostra mancanza di dorme. Ancu l'impanzaggite di ghjornu à tempu perduce significativamente mellora a presentazione: quattru ghjocu solu di drunusimu per incrementà a produtividade. Sì dorme un pocu di più, poi sarà più difficiulve d'esce, è, secondu, l'effettu pusitivu sparisce. È sughjurnà à l'impresa, l'impiigatu hè sottupostatu à ridicule è censura. Ma ùn anu a paura di i visioni di i culleghi, se devenu a voglia di dorme. Dopu tuttu, hè nantu à a vostra salute è u performance. Oghje, u teme di l'impiegati s'erani addurmintati à u travagliu s'agrende da u scantu di u scundru di sparà.

Sicondu i risultati di a ricerca prufessiunale, ogni cinque langu funziunale ghjucate i ghjoculi di computer In ogni casu, questu l'efficienza, perchè vo vulete passà u nivellu, è dopu una più è più è più - questu hè cusì additivu.

Aieri, a gestione di a cumpagnia era assai negativa nantu à i tentazione di fà di u tè cun rifarenza à i fogghi in u travagliu. È sia cumprendi! In ogni casu, in l'Inghilterra, induve esse a cerimoniu hà longu a divintà una parte impurtante di a cultura, i residenti di l'ufficiu pensanu chì a canzuna di tè in un jornu di u ghjornu portaranu bellu più beneficii chì di u travagliu. Tè fragnà l'ingerimentu è l'invigliera in a relazione, unisce u travagliu di colettu è borra tutte e furmazione di i distretti trà l'altri attenti di ufficiu. Nuddu dumanna chì u pumadoru in te a cunghjunzione hè unu di i festi più necessari è boni di a ghjurnata di travagli in parechje cumpagnie. Casi u 80% di i rispondenu dicenu chì durante a questa funzione avaranu l'ultime nutizie nantu à ciò chì passa in u travagliu. U pumadoru hè diventatu unu di i fatturi chjave in l'evoluzione di vita in u futuru.

Inoltre, e persone chì constantanu in u modu per u mutivu perpetuali, anu contra i bioritmi. E sò quì chì, duranti u ghjornu appruntà ogni dui ore, u corpu restanu, rallentiscendu a percepzioni in u so stissu, è hè un bonu tempu per una persona per reste senza fà nunda. Se ùn si ponu cunsideratu, sopra à sobrepesi è sferenzi sò inevitabbili. I cambiamenti in u regnu di travagliu sò vitali. Cusì avemu bisognu di travaglià bè, è di sustegnu propiu, senza preghjudiziu a vostra salute.