U sviluppu propiu di u zitellu

U nascita di zitelli hè una festa. E, quand'elli sò chjuchi, i diferenziati trà i figlioli è i carusi ùn sò micca noti assai. Ancu apprinneru a mantene a testa, si puscia, si sfondate, è cammellu. Ma quandu si cumincianu à pruvà di faldidi, arcu, raffi. Waking up interest in cosmetti di a mo mamma, i scarpi, robba, diventa belluce chì a vera ciace cresce in a famiglia.
Perchè, da a so nàscita , sò i signi sessuale sottonsuscenzo distribuiti. I ghjorni play dolls è i piatti di i zitelli, i carusi, in scrizzione è in a guerra cù i pistoli. Questa accade cù l'admission di adulti. Dopu tuttu, quannu seleziamu ghjuculi pè i nostri ziteddi, anu ancu guidati da u sessu di u zitellu. Ragni à cumprà bonci, un pappu, un ghjacomu di coscia, un passageru. E carusi, cars, pistoli, disinfettori. Cusì vaghjime chì i zitelli di l'età più chjesa stabiliscenu per elli ghjuculi, cù a manu ligera. Una zitella chì pigghia una scriverezza o una pistola per u ghjocu - stu fattu pruvucassi una tempesta d'emozioni. È l'adulti sempre dicenu: "sì una picciotta, piglià una muette!". A listessa situazione cù i picciotti.

Quandu un zitellu passa à a prima classa , hà un novu cerculu d'amici, a cumunicazione cù i zitelli hè digià in un altru livellu. Quandu i figlioli sentenu più rispunsevuli, creceranu. Ci sò sicreti. Per esempiu, quandu una figliola torna da a scola è comparte u sicretu cù a so mamma, "Mamma ama Vitya in a scola, mi tirava per un pigtail".

À una età maiò , i zitelli sò sicreti. Se i genitori hanu una ralegra fiducia, ponu cumprà parechji sicreti, ma tutti i sicreti ùn sianu micca svilati. Duranti stu piriodu, hè assai impurtante di cunfidenza di u zitellu, è a fiducia in i so figlioli pò solu esse da a so educazione. Sè sicuru chì u to figliolu o figliola ùn fallenu micca in una cumpagnia negligente, ùn anu micca aduprà l'alkoħolu, a droga o u fume, perchè avete trovu l'appughjatu davanti à crià i zitelli.

Avà sò assai discuranti di l'intruduzioni di l'educazione sessuale in a scola. A maiò parte di i genitori ghjè contru stu modu. In u so parolle, questi dumandesi esse di discussioni in casa. Vogliu nutà chì a maiò parte di i genitori ùn vulete micca parlà nant'à stu tema. Ci sò parechji raggiuni, sò vargogni, ùn ci hè nimu per i prudotti, o cumprà cum'è una enciclopedia è permettenu chì u zitellu sanu compite. Ma pudete furnisce assai argumenti in favori di tali classi in a scola. Prima, tuttu u travagliu esplicativu hè realizatu da un spicializatu chì devenu esse ghjustificatu tutte l'infurmazioni, è ponu esse risposta per tutte e cose. Siconda, i zitelli puderà amparà tuttu in i "primi mani", è micca di i amichi da a strada. Chì hè assai impurtante. Dopu tuttu, quale parechji casi di gravidenza di cumpagnie, malatii di l'organi genitali, l'ignuranza simplica di contracepzioni. Tuttu ciò chì avete bisognu, i carusi vi scopre da u prufessiunale.

Se i genitori ùn vulianu micca prublemi cù u sviluppu sessuale di u so ziteddu, hè cusì nicissariu di parlà cun ellu nantu à questu tema. Parlà parente di misure preventivi, contracepzioni, e malatie trasmissione sessuale, e cunsequenze di e cû sessuale (gravidanza). E pudete evitari prublemi cù educazione sessuale.

In a Union Soviètica, ùn era micca sessu . E tali accadimentu ha survegiu finu à quì, i genitori ùn ponu esaminà temi novi, postu chì ùn anu micca parlatu di stu pianu. Scacciate e normi vecchi. A vergogna, ùn hè micca un sensu chì i genitori deve firmà. Parlendu cù i zitelli hè u megliu modu per impedisce e prublemi di u zitellu, fisicu è moralu. Sì un zitellu o una zitella, cunnoscianu tutte e cunsiquenzi, chì significanu chì hè più rispunsevule per avvicinà stu prublema.