I violetti di violettes, cura, cultivamentu

Trà i fiori di fiori sò più viole piccati. Ci sò parechji tipi di viole, ma vi parlarà di una cosa - i viole, Umbria o Senpolia. Questa pianta bella ùn ùn abbandunà nuddu indiferente. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Umburskie violettes, care, cultivation".

Senpolii tenenu culori diffirenti - zuccherinu bianca, rosa, blu, rica vigliaccu, tricolore, in piozzi brillanti è strisci. Questa varietà di e variità sò una grande floritura, cun un diametru di 7-8 cm. I forma di furore anu diversa - simile, fringed e doppiu.

Per urdinamentu di i vostri veddi viuletti per cresce è fiore bè, avete bisognu à almenu un minimu di sapè infurmazione. Quì avemu dettu chì ciò chì facenu quandu creta di sti fabulosi fiori.

Cusì, avete acquistatu una foglia di u viole Uzambara. Prima, fate puru lavenna cù acqua calidez è scurciete u zizianu à circa 4-5 cm. Dopu à 5-10 minuti, sece u cut. Allora putate questa freccia in una buttiglia (serà adattatu ancu da sottu a medicina), pienu d'acqua fogghi e calde. Avete bisognu à pusà per chì u pecciulinu hè sottumessu in l'acqua, micca più di 1 cm. Dopu copre a foglia cun una borsa plastica per l'alimentazione è a puscia in un locu cale è luminoso. Per scurzà u periodu di a furmazione di u furmellu, pudete aduprà a retroiluminazione (per esempiu, una luminaria attraente).

Per trasplantà a foglia in u mischju di u mischju hè pussibile, quandu e radiche sò 0,5 cm longu. Quandu si trasplantavanu, deve esse cunsideratu chì si deve esse cultivatu à un angolo di 45 °, pocu (1-2 cm), in un territoriu pocu umdu. Ùn bisogna à avè sempre. Dopu à u traspurtatu di staghjunzione, copre cù un pacchettu è marcatu, se possu. Ùn ponite sottu u sole è u fracinariu di a finestra. Se si mette nantu à a finestra, hè chjaru chì a violezza ùn tocchi u panni di a finestra.

A temperatura ottima per u violet di ghjunghje hè 20-24 ° C. I cambiamenti di temperature cambiani sò assai dannuci à elli. À una temperatura più chjucu, a senpolia freni i crescita, è cusì rinsegna esse ridutta. À tempurità elevata di finu à 35 ° C, si firmanu in fioritura. In questu pezziu, hè cunsigliatu di firmà l'attizzi di fioritura, l'acqua di a pianta à a sera. Avete bisognu di crescenu l'umidità vicinu à elli: messe un pote d'acqua vicinu à a pignatta o un pote in fiori in una rita china di dui terzos di l'acqua. Per un crescita nurmale di i vigneti di i viole, una diferenza di 2-3 ° C da u ghjornu è a temperatura di noite hè permissibile. L'acqua chì a pianta deve esse cum'è a terra si secca in u pote. Utilice l'acqua calda. Quandu s'aghjera, pruvate micca di cascà nantu à e foglie è u puntu di creazione.

Eliminate i prucessi laterali quand'elli pareanu, ancu cù i fiori sfatugheghjenu è folli danucchi. U prugu avissi duvutu un solu outlet. Quandu senpolias fiuranu, ùn lascià micca, perchè ùn impediscenu più di splendore. A pianta foglie di marzu à nuvembre. Ma se usa l'illuminazione artificiale, pudere dinò in ogni mumentu. In primavera è estate, alimentate a pianta cù un fertilizzante minerale (1g per 1 litru di acqua).

I violettes di violettes ripiglianu in a primavera. Trimate u troncu in a seconda linea da u fondu per ch'ellu ùn hè micca troppu ghjovanu, ma micca troppu vechju. A durata di a pecciaria hè di 2.5-4 cm.

Se necessariu, trasplantanu a pianta preferibile in a primavera. Perchè a senpolia hè un sistema radicali sottu, ci vole à pone à pruprietà largate. U mischju in a quale a pianta hè trasfurmata cunsistenti di a terra di e frontiera, u rinu di u fiumu, a turba (a so razione hè stata 3: 1, 5: 1). Aggiuncenu mushi sphagnumu è pezzi di carbuni in a mistura.

Eccu i principichi per u cura è u cultivamentu di e violettes di i viole. Inoltre, cunsigliemu à leghje infurmazione di e difficultazioni chì pò sviluppà quandu si cresce i belli fiori:

- Se avvista spazii gialli scurdati nantu à e foglie, significheghja assai di u sole; Sò caschi marroni, da quì hè pussibule di valdi acqua fredda;

- Foglie orginante - un signu o secunna di l'aria, o sundenti abbastanza è u regnu improperu;

- Foglie foglie foglie bianchi o i spianci di e foglie dalle - a pianta hè fridda, si deve esse messi in un locu più cálite;

- E lugubenate, u mità di a rosassa, cumincià à rot - ancoghju in acqua, o radichi tempurti à a temperatura;

- Senpia ùn ciuri - pò esse da l'illuminazione insufficenti, l'aire fiatu è friddu, u trasplante massa frequenti è a sperimentazione impunenti di tufonce vicinu, per via di un riarranaghju à un novu locu;

- Si si in u moldu di foglie è di fiori, hè pussibile, hè un putru grisu o muffa pulveria;

Fighjate postu a vostra pianta, e i violettes di i viole, l'assistenza, u cultiu vi dà giòviu.