Cosa da fà u so maritu ùn vole micca un zitellu

Parechje parechje prefettenu di pattulighjà a nàscita di un zitellu, discurendu cusì in anticipu. Da u puntu di vista di a psicoluggìa, u gravidenza accumincia pricisamente cù a decisione di aghjuntu à a famiglia. Ma spessu spessu chì l'opinioni di i cagiuni nantu à questu mumentu ùn anu micca coincide ... spessu spessu chì u maritu - u capu di a famiglia, ùn vole micca di zitelli, scopre in l'articulu di "Cosa da fà u so maritu ùn vole micca un zitellu".

Succece chì una donna sinceramente voli fà a mamma è ùn ùn veddi micca alcune seria per quessa, è u so maritu ùn ùn sprimifica un entusiasmu evidenti per a paternità chì venenu. Allora a donna hè fatta cun quistione: "chì deve fà? Fà chì a decisione stessu è u mette prima di u fattu? "In ogni casu, u nascita di un ziteddu hè un prucessu induve no solu a futura matri, ma ancu l'omu è u zitellu sò stati implicati, per quessa, hè cusì impurtante per vene à un accordu è di una decisione mutuale. Inutili, e consiguenzi pò esse assai negativu per a a donna è u futuru figliolu, per micca di ricurdà e relazioni in a famiglia. Dopu tuttu, puderete capisce chì, per ùn esse prestu per a paternità, ma hà stabilitu davanti à u fattu, l'omu si sentenu traditu è ​​affittuamente affittu chì affettanu u statu psicologicu di a donna è a relazione trà i cagiuni (finu à a pussibilità di restu una sola mamma). Cusì, una cumpagnia impurtante per una donna chì hà decisu di divintà una mamma hè di preparà u so maritu per l'idea di a gravidenza, discute questu quistione è fate una decisione cumuni di u nascita di un zitellu. Ci ponu esse di clarificà a pregunta più impurtante: cumu fà questu?

Pregnant per l'omi

Prima di tuttu, una donna hà da pensà à u fattu chì l'omi, per a maiò parte, sò stati unipochi diffirenti: sò più raziunale, pragmatique, calculate chì femine. E, forsi, particularmente brillanti, sti qualità anu manifestatu in una quistione decisiva quant'è a pianificazione di u gravidenza. U spessu, a pregnancy sarà a prossime stadione in u sviluppu di relazioni, dopu à a furmazione di a famiglia (è ùn hè micca cusì impurtante si estes relazioni sò formalizati ufficialmenti), un novu piccatu chì ammetta a satisfazione mutuale è a felicità à i ciumi ... In ogni casu, à l'idea di a gravidenza a donna spessu intuitumente, un momentu bonu, capisione chì ella necessita un zitellu. Un omu deverà u tempu di penserà i so sentimenti è i desirsi, avvene inzertatu è muduli inevitabbili, hè impurtante per ellu à ponderà i vantaghje è cunnessione, per evaluà è di una decisione razzjonali.

Invece, quandu a pianificazione di u gravidenza, u cumpensu emocionale hè attivamente inclusu in u sessu più forti. Un omu pò esse teme di i cambiamenti chì sucvenu cù u so amatu, cambiassi in u modu di vita di a famiglia di u famiglia, in relazione cù ellu è in a vita intima ... A volte l'omi anu teme per a libertà è a indipendenza, sò teme di perde a so influenza è u cuntrollu. E tentativu di piglià una decisione mutuale nantu à a nascita di un zitellu, una donna hà da piglià cunseta funzioni di a psicolugia maestra, cumprendi è accettendu. Inutili, critica, pressione e pressione siverziali, i vituperate è persuasione di ghjornu avarà u effettu in oppostu, sguassà i cònjuni trà l'altri è a destruzzione di a so rilazioni. Anna è Sergey anu maritata un annu dopu è erani cuntenti assai in u matrimoniu. I dui è già abbastanza abbastanza è auturechuli persone chì anu sappiutu di preparà a so modu di vita è a carriera. Anna hà cuminciatu à pensà à seriu à i zitelli, crede chì in a so famiglia ci sò tutti i cundizioni per u nascita di un zitellu, ma "in u cunsigliu di a famiglia" sta pregunta ùn hè statu risuscitatu. "Ùn pudere micca parlà cun ellu nantu à questu tema per a prima volta - Aghju aghju per dilli chì ellu piace un zitellu. Ma ellu hè mutu ... Avete pruvatu, fendu cura nantu à i ziteddi nantu à a strada, ma solu ùn smile back è ùn manca à risponda à tuttu. Vogliu vulemu un zitellu, ma tenu paura di u so rifiutu ". Anna si face più irritable, cunligidate, i disposti fìna freti in a famiglia, è i cômegini fughjenu à fughje l'una di l'altri. In parechje famiglia, ci hè spessu una situazione chì i cagiuni, per u raggiuni di u mutivu, ùn pudemu micca parlà apertamentu cù l'altri, è in a maiò parte di questi, questu prublemi cun più impurtante, cum'è l'gravidanza. A cunversioni cù suggetti, ambiguous phrases, "spirimulgazione" di pinsamenti è desiderà per u so cumpagnu, a crede chì una altra persona hà adivettendu è capisce ciò chì vulete dì à ellu, cumportanu a interpretazione incorrecta di l'azzioni di l'altri. In a relazione hè "esplicendu", di distrustu è di friddu. I Cònjunos sintissinu chì ùn ceuta di capiscenu unu di l'altri. Ci hè un ciri vicu. Questa hè a pruspettiva di u sviluppu di l'eventi in a situazione di Anna, se a so pratica versu u so maritu stalla in ligna. Dopu tuttu, hè impussibile di vultà una decisione mutuale, se a quistione ma si trattava micca chjaramente è chjaramente annunziata. Sembra a soe chì i so brami ghjustu nantu à a superficia è deve sapienza cunnisciutu da l'omu amatu, è s'ellu ùn hà prestitu per cumprendi micca, ùn ùn vole micca, ùn ignora. Dà quì, u resinimentu, è l'irritazione, è i disposti inutile. In ogni casu, sò tutti i diverse persone, cù penseri differenti. U primu chì Anna hà pensatu hè chì u so maritu ùn pò micca capiscu i so pinseri, perchè ùn pensa micca à i zitelli à u mumentu è ùn sape micca di u so desideriu di avè un ziteddu, ma chistu ùn significa micca ch'ellu ùn vole micca figlioli.

Comu accuminzaru, una donna hà da discuzione dettu di sta quistione cù u so maritu, dicendu i so sentimenti è l'emozioni, mantendu ancu u tonu più calmatu è sincere. A cosa principal hè di custruisce una conversazione cun u modu chì u maritu apprezzatu a so impurtanza in u tema di a pianificazione di famiglia. Prima, puderete indicà u vostru desideriu è l'emozioni, per esempiu: "Pensu pinsatu per u fattu chì ci dedemu nascita un criaturu, ma ùn cunnosci micca quantu sensu. Ùn avete micca parlatu d'avè, è mi scantu chì non vulete. Per quessa, averia cusì nervu è irritable. Hè assai impurtante per fà ricerete chì l'impurtanza di a pusizione di u maritu hè, u so avete: "Avemu bisognu à piglià sta decisione, volse chì u nostru figliolu sia una giòia per noi." E più importantemente - per dì chì Anna hè aspittendu à u so maritu, ciò chì veramente vulete acquistà da a cunversazione (l'amori l'amichi): "Vogliu sapè cumu si senti per noi chì avemu un zitellu, è vulete discutiri issa. "Dopu avè guidatu una cunvirsu in stu scopu. Anna hà da pudè ritene un clima fiducia in relazioni cù Sergei, portanu i so brame, è esclare a so pusizioni nantu à u nascita di u zitellu.

"Ùn sò micca contru u zitellu, ma ..."

Lisa è Andrew sempre si sò sempre ghjovani, è da tandu si sò cunsiderate cum'è una famiglia. Inseme anu passatu tutti i difficultazioni, ricivutu a furmazione, custruìanu una carrera ... Uni anni dopu si sò mariti, paghe un appartamentu, Andrei hà cuminciatu à fà u so travagliu prediluguu. U zitellu rijianu dui, ma salvonu quandu puderanu "sviluppà" è furnisce micca solu l'elli. Intantu, Lisa hà principiatu à capiscenu più è chjaramente chì ùn hà micca bè di una criatura chì pò piglià cura, ma Andrei anu crede chì ùn anu micca pussutu tirà un zitellu. Prima di tuttu, deve esse nutati chì ci sò qualchì aspettu pusitivu in a situazione di Lysina, da a quale si puderà principià dopu. Prima, u desideriu capaci di diventà i genitori hè in i dui còmpie, ie, per u maritu, l'idea di paternità ùn hè micca sapienmente negativa. Siconda, pudemu dì chì a cumunicazione in a famiglia ùn hè micca violata. A coppia discute l'idea di u gravidenza, u sposu hè prontu à spressione a so pusizioni è, ciò chì hè impurtante, detta nurmalmenti i ragiuni chì, da u puntu di vista, ùn li micca permettenu à avè un zitellu. Hè per quessa u cumpurtamentu di Lisa hà da esse di questi ragioni. In u casu scrittu, u maritu chjamà una disturbazione à a paternità chì hè un ughjettu objettante per una famiglia dida - difficultà materiale. Sti circoncisione sò veri è in realtà ponu complicà l'epica di a gravidanza, è a prima volta di a vita cù u zitellu, cusì Andrew visa un postu adulti è responsibile, posponà u nàscita d'un zitellu. Cum'è un veru omu, crede strategicamente in u futuru di a famiglia, cusì i so argumenti sò deve esse dichjaratu. In ogni casu, una situazione hè piriculosa perchè in u mondu mudernu per a famiglia media, i prublemi di materiali ùn sò micca eliminati in un modu o un altru. I disegnu di u so maritu per ottene un crescita di carriera bona, per piglià a vita di a famiglia prima di inizià i zitelli, hè tutta sana è cumprinneru, ma Lisa crede chì i so parighjate necessaria sviluppu, postu chì si sò sò longu u tempu. Perchè, in questu casu, i cô esi ponnu cunsiglià prima di discussione di ciò chì significa "ùn scrive micca un zitellu", sese esse veramente o quante assai e benedizzioni chì Andrei hà sviluppatu ùn sò micca cusì impurtante per u zitellu è sò secundari. Per esempiu, avissi da esse bè per avè un travagliu stabile è un appartamentu adattatu, anche si pò esse distavulati, per u calculà e custu reale cose cù l'apparenza di un altru membru di a famiglia prima di u nàscita di u zitellu ... Ma di riturnà u nàscita di un ziteddu prima di l'acquistamentu di un vittura ùn hè pocu logicu. A so cumpagnia di Lisa in questa situazione hè di vede cumu esse duverebbe bisognu à u zitellu, è accunsente à stà chì questi chjappu sò assicurati, è ancu per cunvince à u so maritu chì tuttu ciò chì anu pussutu serà ancu, ma cù u zitellu.

"Hà sempre trova assai scusi"

Ricertamenti, in a famiglia di Yana, picculi briganti principiati per sviluppà nantu à basa di futuru gravidanza: "Kostya constantement torna u tempu. Sembra chì tuttu hè digià dicisu, alla l'analisi necessarii anu rializatu, è ancu un stiltu di vita sana hè guidatu, ma quandu si tratta di u passu decisivu, ellu sempre hà qualchì raghjolu d'aspittà. Ùn puderebbenu purtate questa incertezza più more ". Hè assai prubabilmente, in questa situazione, l'omu ùn hè micca prontu à esse un babbu, per quessa chì rende d'avè avutu un zitellu, è ancu presa i passi rigulati in questu quì (per esempiu, a ricerca medica à a pianificazione d'una gravidanza), circundava constantemente tanti excusas, allusing pregnant " tandu. " A ragiunà di a ricerca di preghjudizie plausible hè l'impostabbilità per espresu a so verità vera à a paternità per a cunnanna di u sensibule di a disprezza di avè i zitelli è à pocu cunfidenza in a relazione di i cagiuni. Perchè, prima di tuttu, pudete avivà à Yana ùn ùn sia a pressione à u so maritu, ma prumesse in una dialogula confidenciale, quandu puderia spontraziu psicologicu è mostra a so attitudina verità à l'idea di u zitellu, è micca l'accetta in u settore società. Allora putissiru diventà cumu quellu pianu chì vi paternità, quale mumentu cunzidira negativu in u futuru pregà è a vita cù u zitellu è ciò chì ellu perderà, in u so parolle. Ùn hè impurtante per mè di ricanuscià pè u mo maritu, u drittu per esse sti sentenzi negattivi è u fattu chì ùn pò esse prontu à esse un babbu avà, avemu bisognu di darà tempu per fà sta vuluntà. Ma u fattu chì a preparazione per parenting furmà rapidamente, Yana pò pò esse cuntribuisce.

Ùn hè bisognu di prisentà l'ultimatori è di culpisce u maritu ogni ghjornu: perchè i so sentimenti negattivi sò solu furtificate. Ùn bisogna micca chì dimustrà chì u so amori per Kostya ùn hà micca sparatu: "Avete realizatu chì duvete teme è chì ùn sò micca pronate per u nascita di u to figliolu, è cuntentu ch'è avemu trovu. Ma ti vògliu è vogliu un zitellu de voi, è spergu chì avete da cambià a vostra mente. Ùn avete bisognu di cuntinuà à sviluppà u tema di zitelli, introducennu gradualmente a fiducia in u me maritu è ​​creendu una stampa positiva di un futuru cù u mo criatura. Ùn hè micca superflittu per attentu à quelli Bones qualità chì avaristi cusì cun elettu di un bon babbu. Mumentu incondappuli è inquadanti per u maritu anu da esse discuttu, ma micca cunfundemente cunvince chì "tuttu hè stallatu", ma dà l'esempi di cunnutteti, opinioni d'esperti, dati scientifichi è calculazioni precisa.

"Ùn vole micca un zitellu"

Per Igor, u matrimoniu cù Natalia hè u sicuru tentativu di crià una famiglia. Anu aghjustatu da circa cinque anni, ma finu à chì Igor hè statu categurtu assai disprezza à avè i figlioli. Per Natalia, stu tema hà fattu assai dulurusu dopu una visita à u duttore, chì hà dettu chì e pussibuli di avè un ziteddu sanu hè di più o menu pocu. "Sapemu chì Igor era urigginariu contru i zitelli, è davanti chì era cuntentu. Ma avà capitu chì vogliu veramente un criaturu. Amassi u me maritu, ma ùn cunnosci micca a falla cunvince ... "A ghjuridica di dà nascita à un zitellu hè un vulintu naturali di a coppula in una certa tappa di u sviluppu di relazione, quandu l'" assimilation "di l'altri hè un pochî extinguished. Allora l'incuscenza sentenu a bisognu di più di sviluppu, a continuazione di u so amori in u zitellu. Se, dopu un pocu tempu dopu à a furmazione di a famiglia, unu di i cònjiri hè prestu per u nàscita di u zitellu, è u sicondu ùn vole micca, hè necessariu di scopre i ragiuni è pruvate truvà un cumprummentu per più di relazioni.

In casu inizialmente e cose cù i figlioli cuncipitu, ma a postu di un di elli (più spessu) hà cambiatu è in forma categorica ("Ùn vogliu micca fà un ziteddu"), questu pudite indicà una discordia in a relazione. Spessu chì una donna, inconsciente, sente a criscenza in a famiglia, cerca di dà nascita à un zitellu per rinfurzà u matrimoniu, ma un omu chì rigiunce ancu à i cambiamenti in i relazioni ùn ponu decide un passu. In questu casu, a donna hà bisognu di capiscenu chì u zitellu ùn hè micca un modu di suluzione u prublema, è in a situazione di cunflittu crescente, a so apughjordu solu aggradarà a tensione. Prima hè bisognu di stabilisce e relazioni in a famiglia, in modu indipendenti o cù l'aiutu di specializatori per rinforzà un ambienti còmode, è poi susciteghja u prublemu di i zitelli.

In a situazione di Igor è Natalia, l'omu pre stipulà u momentu di a pianoforte è avete cunvenutu à a so pusizioni, perchè ùn pò micca esse accusatu di "diviziarse expectation" o "destroying hopes". E prima di tuttu, Natalia spiegà à u so maritu ciò chì hà cambiatu in a so attitudina per questa mena, in più di senteri, cumprendi fatti l'ughjettivi, cum'è un cunclusu di mèdulu. Hè impurtante d'infurmà à l'omu chì puderanu perdè a so oppurtunità di avè un zitellu, è quantu serà difficiule per Natalia. Se questu casu, Igor ferma perseverante, probabbilmente hà pussedi motti serii per a tali decisione. Forsi sapi di quarchi pocu di a so erudità inevitabbilità, chì pò esse passatu à u zitellu, o hà avutu una sperienza di paternità è teme à a ripetizioni. In ogni casu, Natalia pò cunsultà per assicurà e so ragioni di sta pusizione, no solu per l'Igor stessu, ma ancu per i so parenti, per pruvà à scupraru a storia di u so sposu precu. Hè impurtante di reorientà u maritu da a pusizione "Ùn avè micca avè i zitelli" in a pusizione "Ùn sò ragiunati per ùn volenu un zitellu", in questu questi ci sò prontu à copse. Natalia hà da parlà cun u so maritu non solu di u so desideriu di avè un ziteddu, ma ancu di i so sentimenti, per cunvince chì l'hà capitu è ​​hè prestu per circà un cumprumciu, ma ella aspetta per a so intelligenza di e so precisa. Forsi a coppiu avissi bisognu di parlà di i zitelli per un certu tempu, per ùn aggravate a situazione di cunflittu in a famiglia, è à questu tempu per visità specialisti chì puderanu aiutu à capiscenu a mutivazione di a vuluntà d'avè un zitellu (psicologista, geneticista, specialista di pianificazione di famiglia). Incluso Natalia pò esse cunsigliatu per rinfurzà a prissioni annantu à l'Igor, ma li dumandà à seguità cun ella à u so duttore, perch'ellu possa l'infurmazioni "di prima". L'opinione di un espertu pruduttivu puderia per a prima volta fà un omu dude a cecità di u so puntu di vista. A cosa principal hè di principià a risuluzione successiva di a materia di i zitelli.

Basic Errors

Spessu da i femine pudete sente sta frasa: "U mo maritu ùn vole micca un zitellu, cumu pudè persuade à ellu?" Quì ci sò uni pochi principesi chì e donne anu da rializà in u so cumpurtamentu:

• Hè impurtante di pruvà d'intende ciò chì mutassi u vostru maritu, accettà cum'è ellu è fighjitu a vostra intrepretazione.

• Ùn amminiscenu ciò chì succede se u maritu ùn ùn accunscenu cun voi, hè megliu una bonita figura di u futuru chì vi aspetta, s'ellu hà cunnisciutu.

• Ùn aghju micca primurosu da risultati immedi. Ci hè una persona à tempu chì a vostra pusizione, inghjenustamenti allevanti à ellu, diventa u so desiu.

• A rigidità è categurìa sò malu aiutanti. Flexibile è cercate cumplicati. Hè mpurtanti truvà quelli punti chì i vostri interessi partenu da u maritu, almenu parziale. Per esempiu, se u vostru maritu ùn sò micca solu per un zitellu, ma di un novu carru, cunfirmate questu com'è esse preparatu per a nascita di un zitellu è fà piglià a compra d'un vaglio di famiglia. E ancu se u vostru puntu di vista cù u vostru maritu annantu à u zitellu hè radicali diferenti, per sicuru chì site l'intaressi à a priservazione è à migliurà a vostra rilazione. Dunque, accunsenu un limite di tempu per quale site chì pronta per posponà i piani per a gravidenza. U nascita di un zitellu hè una felicità enorme è una grande responsabbilità, per quessa, per u gravidenza per dà piacè à i dui parenti, è u zitellu nascì in amore è l'armunia, vale degne per fà un considerable esforzzione! Avà sapemu ciò chì fate se u sposu ùn vole micca un zitellu.