Prevention psicologicu di u cumpurtamentu alchicante trà i giovani

Unu di i prublemi più urigenti à a data hè a prevenzioni psicologica di u cumpurtamentu alchicante à i ghjovani. L'alcoolismu primu hè u periodu di cunsumu di e vini alcoolichi, è ancu a manifestazioni di i so effetti sekondarji à l'età di l'anni 18 anni. Questa prublema si trova trà i più impurtanti, per i ragiuni chì l'alcoolizzazione di i ghjovani cun ogni generazione è ancu un annu in u ziferanu, i zitelli tutti volenu l'alcoolichi prima è pricidenti, senza mancu esse cunnisciutu, anu struitu è ​​i so corpi da l'internu, rompi u so avvena, u paese , è ancu a salute di i so figlioli futuri. L'alcoholicismu in l'adubiscenza hè assai cumuni più cà l'adultu. U mutivu hè chì l'adulescenti ùn sò micca immaturi, più prubabili di esse affettatu da l'alcool. U so corpu hè più sensibilitatu è per quessa chì u risicu di diventà un alcoòlicu hè più altu. A maiò parte di l'adulti cù l'alcoolismu partianu da a so adolescenza. Hè dunque chì e prime mutivi per l'alcoolanu nasci, u più altu indices di influenza in a psique è u corpu. Inoltre, in adolescenza, una quantità ligeramente sfarente di e cause di l'alcoolismu.

A prevenzione psicologica di tali cumpurtamentu di i ghjovani depune da i fatturi chì facenu a maladie sviluppà. Hè pruvatu chì per trattà l'alcoholismu di l'adulescenti, per aiutà à passà stu danimu, avemu bisognu di piglià parechje fattore di l'urigine di a malatia, a so percepzioni di i ghjovani. Da e di l'alcoolismu addiventanu micca salvà a "lega secca", l'analisi medica, amministrativa, legale ùn sò micca travagliati. Per quessa, se vulete impediscenu l'ughjettu di l'alcohol è di i ghjovani, avemu bisognu, prima di tuttu, per invià un fattore psicologicu è persunale. Per fà questu, avemu bisognu di travaglià in l'espiritualiità, percepzione interna di l'alcoolate per i figlioli, chì, in fattu, hè una grandi difficiliità. Per fà quì, cunzidira i prucessi di l'alcoholismu trà i minori.

U primu mutivu chì cuntribuisci à l'alcoholizzazioni di i zitelli, hè l'impegnu nantu à elli di l'ambientu sociale, u microsociu cusì. I teens sò influinzati da i so parenti, amichi, i media, cultura, attitudine à l'alcoolfu in u paese. L'influenza di i genitori nantu à l'alcoolismu di u zitellu hè assai impurtante è hè misurata da assai aspetti. Hè cum'è una genetica (biologica), chì implica una predisposición à l'alcohol, è i fatturi psicologichi è pedagogichi. I picciriddi si sbattennu quantu i genitori trattanu l'alcohol, secondu u so usu, è ciò chì paternità pò esse furnitu per elli à riguardanti sustanziu ingumevuli. Eccu a crianza hè un rolu assai impurtante. Per impidiscia u cumpurtamentu alchicante à i ghjovani, i genitori avè bisognu di spiigà à u zitellu u so dannu à a persona, à u corpu, di cunzunzione sensu di tutti l'aspettu di l'alcoolismu, di cunvince, di "abrir a vista" à a malatia. A prufilaxis pedagoġiku huwa prezzjuż u fil-biċċa l-kbira tal-każijiet jagħti effett pożittiv.

Ma a so cumpagnia, amichi influenza ancu i adolescenti. In a maiò parte di i casi, i zitelli prefaranu cumunicà in più cumpagnie adulti, cunziddiranu in questu casu più maturu è avanzatu. Qualchese amichi è cumpagnie fenu u zitellu cum'è una persona, salvu si anu contru à i valori è e credenze di u zitellu, fughjitu per cumprenda azzioni negattivi. Eppuru, si un zitellu hà avutu succorsu è intrì in una sucità induve u cunsumu d'alcoolmentu hè cunnannatu, in quellu casu, hè più prubabile chì un adulescente, per risponda l'expectativa di i so genitori è i vechji amichi, seguitanu u so esempiu. Ma in un altru casu in cumpagnia di un adulescente i so amici sò micca impurtentimenti passendu un vetru o dui, o ancu a soffrenu di l'alcoolismu. Allora l'ambienti suciale presse nantu à u zitellu, ùn hè scantu di stallà, sia diffirenti, pare ch'ellu hè "stupidu" à pusà è micca di bevi, cum'è l'altri. "Amici" in a maiò parte di i casi urdinati à u zitellu à l'alcohol, dicenu: "cum'è esse, ùn rispundenu micca", o "vai un pocu, ùn ci hè nunda chì si preoccupa, veramente, ùn averite micca, ùn hè micca una ovella negra". Un adulescente potu prestu prestu un alcoòlicu stessu. Inoltre, issa alcoolu trà adolescenza hè popularizzatu bè, è littaralamenti ogni di quelli hà pruvatu l'alcoolate assai volte. Alcohol di publicità, suggerimentu psicologicu per anecdote, magazines è libri, tuttu questu maniche a cuntzientia no solu di l'adulescenti, ma ancu averebbe utilizatu à l'opinione chì l'alcohol è normale è ancu genovore, chì ùn ci hè nunda di male, per contru, in quantità alcista assai utile, cusì avete bisognu di usà! Ùn si scurdanu ancu chì u cuncettu di usu moderatu hè distintu per tutti. Inoltre, diffèghjanu di u standard medico. Dopu tuttu, qualchidunu, ancu l'usu insignificanti di l'alkoholu una sola ghjusta un mesi hè digià una pisu per u sistema nervu, da ellu ùn hà mancu tempu di ricuperà ...

Un altru fattore in l'alcoholizzazioni di l'adulescenti hè a peculiarità di a so età, i difficultà facenu è quelli chì sò sbagliati solu cù l'aiutu di l'alcoolidiu. Malgradu u fattu chì l'impattu psicologicu in l'individui è diffirenti suffertu d'alcolicu, quasi tutti i zitelli chì sò familiarizati cù a so azzione, fate u puderebbenu cuntene l'effettu di a rilazione, fun, etc. In a maiò parte di i casi, hè una suggestionu psicologicu à sè stessu. L'alkoħolu aiuta à rilassate, per attrugliate più u mondu - una ragione di più di l'usu. L'Adolescente aprendu a gestione, si cumunicà in un statu sobrio, gestione è regulate l'umore senza doping. Egiatti simili pare cusì tempting, chì causanu dependenza psicologica quandu u stessu alcohol è biologicu.

A preghjudizione psiculugia di u cumportamentu alchicatu à i ghjovani significheghja l'esplicazione à l'adulescenti di l'influenza di l'alcool, a refutazione di i stereotipi è u sviluppu di a so stamina morale, l'interpretazione di l'aspettu morale di questu problema. U rolu principali hè ghjucatu da i genitori, dà i ghjovani l'educazione propria è règule u so cumpurtamentu sociale, ancu chì a decisione basica dipende da a persona stessu.