Maistru è cura di u corpu in l'antichità

L'arti di u maquillu principiò à evoluzione un anticu fori. In u Anticu Eggittu, ci sò stati libri in chì i sicreti di creazione di visage eranu revelati, è i grechi cuminciaru à apre a salone di bellezza in u 2u seculu dC. Inoltre, e persone chì stavenu in quelli tempi in u territoriu di l'Italia muderna, ancu era familiar cun l'epilation. Ma, sicuru, era l'Anticu Eggittu chì avanzò a maiò in a cura di u corpu è u maquillaje.

Ma solu i nobili nobili è riccu à quellu tempu puderanu aduprà di vede bè. L'egiziani fubbe assai piace à piglià bagni bananti, è dopu avè appruduceranu diversi prudutti di a pelle, in forma d'olii è creme nantu à una basa naturali à u corpu. L'egiziani antica ancu usanu un muvimentu corpu, chì in questu tempu era un fangu di u fiumu Nilu. Adding a little clay and ash to them, anu ricivutu un medio excelente per esfoliate a pelle.

Molti cosi di maquillaje in l'Anticu Eggitu ùn solu permessi di vede più belle, ma ancu hà guardatu da a pelle. Dighjà in quelli ghjorni assai appassiunati à e donne di stu paese era eyeliner. Per ottene un corpusicole di culori blu, u lapis lazuli in pulveru per un state di farina hè stata utilizata, è per creà un linzadoru nìvuru, l'antimoniu era struitu. Quessi punsenu sò stati mischierici cù certi olii vegetali, è cusì hè stallatu una strumentu bisogna per visage.

Inoltre, l'Egiziani spessu usatu oghji creati da arcilla è l'ogetti di cobre, induve eranu aghjunti trituati à u statu di polacca malachite è turquoise. Cei di e femine egiziani di moda dipinciutu nìvuru, labbra facianu scarelli, è nantu à i pieni èranu aplicati un culore naturali di ruboru. E anchi si l'abitanti di l'Anticu Eggitu eranu inveuglimenti, dopu à tutti, di elle, u blezzamentu di a peddi faciale era populari, perchè u culore biancu di a pelle era cunsideratu unu di i signali principali di l'aristocrazia. Ùn l'ultima parola in a moda per i cosmichi di l'egiziana di quelli tempi, sicuru, a Queen Cleopatra hà dettu.

In a Grezia antica, e donne anu dumandatu ancu avè una piuma piuma, è cusì pruvate à blancà a so pelle in ogni modu pussibuli. Ma, à u cuntrariu di l'Egiziani, i Greci crèdenu chì in contru la maquillaje brillanti di u pelle pallida seranu inutilità. Hè per quessa, e donne di a Grecia Antica si piace di fà solu pruduttore di sera. À u stessu tempu, e donne libere di i zitelli anu vistutu più chjucu, è si maritò - più ristretta. Cilia hà tintatu cù una cumulazione di u biancu è u rinfrescante.

A pocu dopu, a moda di cumpressione in l'Antica Grecia cambiatu un pocu: e donne ancu in u ghjornu cumincià à scrivutu a so facciata cù chista chjosa è altri medichi, pusonu fussure brillanti in i so ciccoli, e cecchi nera eranu stati manciati è ancu spessu si sò ingutuati à u ponte di u nasu è i pranzi applicati à i parolle. Pocu dopu, in a Grezia antica, i primi saloni di bellezza, chjamati gynaeecas, accuminciaru a prisintari. In tali stituzzii, i curati chì travagliavanu, chì pussidìanu micca solu i sicreti di l'olii di cucina, i credi è l'altri prudutti cosmichi, ma sò ancu sapi a manera di fà u makeup, chì era in moda.

E donne, chì stavanu in i primi seculi aC e in prima di l'era in u territoriu di l'Italia muderna, succumbenu ancu à e tentazione, pruvatu à fà un impegnu brillanti. In Roma antica, e famigli ricchi anu dumandatu micca solu i servitori chì aiutavenu à a limpieza di a casa è di a cucina, ma qualchì donna hà ancu trattatu cosmetologi - specialista di bellezza. Questi sò micca sgualati di a pelle à i so mistressi è l'appiccicate fussenu nantu à i so giacca, ma ancu avè aiutu à cumbattimentu di parechji imperfezzioni di a pelle. Per esempiu, i pezzi di corna hè stata cunsiderata cumminata cumuni per pimples.

In quelli distanti, e rumani rosati cù u levitu di u vinu, l'ochji eranu pinti cù sombre bleu, chì sò stati creati da antimoniu o fraschi, è à tempu u zuccaru di aziende anu utilizzatu per a so pruduzzioni. A gradualmente, u numaru di abitanti crescenu in l'Imperu Rumanu, è per evitarà cultivà e sanatorii, i Rumani è Rumani cumincianu à utilizà una varietà di tipi di savonu.

Hè assai populari era questu tipu di pruduzzione cusmetica, impurtata da a Galia. Era cunsiste di cagiunà è fraschi di frasa, è per falla u gustu più piacevuli, aghjunghjenu l'oli aromatichi. Questa hè a manera ch'elli cercanu a cura di a bellezza di u so corpu in l'antichità. Avà, per suprattuttu, per questa ci hè una grande varietà di i prudutti cosichi, ma i cumpunenti naturali in e spessu spessu saranu menu è menu.