Ian McKellen torna à uttene à Gandalf in l'adattazione di film di "L'hobbit"

L'attore Ian McKellen torna un novu partitu u mago di Gandalf in l'addattazione longu di u novu di J.R.R. Tolkien, "L'hobbit". U "Signore di i Rings" hà cunfirmatu l'infurmazioni in u so web ufficiale, scrigghia u Guardian.


L'annu l'annu, Sir Ian hà dettu chì era "felice" per ghjucà à Gandalf, ma ùn era micca cunnisciutu se u "Hobbit" seranu sparati à tutti. U fattu hè chì u direttore Peter Jackson, chì hà criatu tutti i seri di u trilogia "U Signore di i Rings", prughjettu u studiu New Line Cinema perchè u grandu di a tarifa per a prima parte, chì impedì l'iniziu di filmi "L'hobbit".

In dicembre di u 2007, seconduce chì u direttore di Nova Zelanda à sempri participà à u travagliu nantu à a film in cullaburazione cù u cinema New Line Cinema. Peter Jackson parlerà in u prughjettu com'è produtore executive. U direttore hè l'autore di u "Ridge di u Divilu" è di u "Labirintu di u Faun" Guillermo del Toro. "L'hobbit" componi di duie parte, chì sò stati cumparsciuti per esse tandu simultaneamente. Hè urganizatu chì u spargimentu cumenzarà in 2009, a prima parte hè stata liberata in u 2010, a seconda - in 2011.


Formalmente, McKellen, 68 anni di età, ùn hà micca firmatu un cuntrattu per filmi in u filmu, ma hà dichjaratu chì Jackson hà dettu ch'ellu ùn pudia sparà u "Hobbit" senza l'attore originale di u rolu di Gandalf. A prima parte di u "Hobbit" serà sparata d'acordu cù a trama di u libru, chì narrà annantu à l'hobbit Bilbo Baggins, chì si sò caminatu per i tesori di l'anu captu da u dragon Smog. A secunna film palesa u periodu di 80 anni entre u ritornu triunfanti di Baggins è u principiu di u "Signore di i Rings". U budgetu di u prugettu serà di circa 150 milioni.

McKellen hà realizatu u rolu di Gandalf in tutti i trè parte di u triluggia "U Signore di i Rings" - "Fratellanza di u Ring", "Dui Torrini" è "U Regiu di u Rè". Tutti i trè filmi eranu un successu di u bigliettu di scala. Filmatu - per 270 ghjorni - hè stata cunduta in New Zealand, cù solu trè seria, chì costanu $ 300 milioni. "Signore di i Anings: Return of the King" hè statu nominatu per un Oscar in 11 categurìi è hè stata premiatu in tuttu.

Questa film da u numaru di l'Oscars ricivutu uguali i lettori pulitici - i film "Titanic" è "Ben-Hur". A film hè statu ancu premiatu u "Golden Globe" è hè stata chjamata a mellor filetta di l'annu da l'Associazione di Critici di Film di New York. U gruppu di l'actor hè stata premiata u Guild of Screen Actors. L'Istitutu di Filme Americana includissi a cinta comu unu di i migliori di u filmu di u 2003.