Storia di a pruduzzioni di tè

Sò cusì utilizati per potaglì u tè chì ùn avemu micca pinsatu cumu cumu all began. Cusì hà habitual sò tè in sacchetti. Parechji ancu credi chì un saccu di tè hè un inventi mudernu. In u 2004 hà vultatu 100 anni. A storia di a pruduzzioni di tè, in particulari un saccu di té, hè assai fascinante.

Comu parechji semplice cuminciare brillanti, un bugettu di tè era inventatu propiu per accidenti. U babbu di u predecessore di u bordu di carta hè Thomas Sullivan. U novu Yorku pruprietariu di una tenda chì vende u tè è u caffè, per risaltà e vende, mandatu campà di novi prudutti à i clienti. I sardi di tè anu imballati in sacchetti di zuccheri. A maiò parte di quelli chì anu ricivutu u tè ùn hà micca captule a manera di sparà u farfacciu in modu tradiziunale. Avianu simplificatu - si cumpienu a sacchettu cù acqua fogera. Preparatu cusì, a bumma hè stata tastata micca peghju di u tè corrente. E a via di cullezioni hè assai simplice. Da quellu ghjornu, a storia di a pruduzzioni di tè in sacchetti principià.

L'adopru mudernu di una borsa da té hè acquistata da Adolf Rambo. Questu inventore hà criatu micca solu u propiu saccu, ma dinò maculeghjanu macari speziale necessarii per l'embiu di tè. E a Dresden firm R. Seelig & Hille hà principiatu à distribuisce questi machini. A produzione massima di sacchetti di tisoru hè in 1929. In u 1949, Rambold hà sviluppatu a fattura di imballaura "Constanta Teepackmaschine". Moltu rápidamente u fabricatore di sacchetti di té anu rifiutu di utilizà com'è materiale di sita troppu caru. U principale materiale per a pruduzzioni di sacchetti era una gasa. Doppu un pocu tempu era sustituitu da un paparu speciale di maneri di fibbra di cannuni.

Per fà e sacchetti di tè di più di carta filtrata più avanzati sò solu in l'anni 1930. À quellu tempu, i scentifichi puderanu pruduceranu carta chì hè stata prima per permette l'acqua per passà. È à u listessu tempu stu pezzu ùn ùn mancunu l'acqua di ferita. Una tecnulugia di cullezioni di a tecnulugia di culleghju avete prestu à prestu un stasgiu assicuratu in America. Dopu tuttu, i americani purificavanu micca di acqua fughja, ma cù acqua calenta.

À a fine di u 1950, Teekanne patentò una nova forma di saccu di tè. Una saccu cumpostu di duie càmpanu, chjusu cù un corpu di metallo. Grazie à sta forma, più acqua hè stata in l'internu di u saccu. U so tisoru era assai rapùtu.

In u Vecchiu Munnu, una nova tradizione di bevande di tè ùn viaghja immediatamente in vita. L'Inglesi prudutichi dìssenu chì a borsa di carta cù l'etichetta nantu à u filu dà più gustu è l'oliu di l'uzzu di l'internu. È era solu in i 1960ini chì l'Europa accettò u tè in sachets.

Ma ancu oghje ùn ci hè una parolla chì u tè da i sacchetti hè u basgiu, per via di a pruduzione principali. Compare this type of tea with coffee instant. Dicenu chì per a rapidità avete da pagà cù u gustu. I perchè i sapienti chì u tè, imballata in sachets, hè simplice più chjucu. Hè per quessa chì dopu avè rinfrisciutu u biò avanti un gustu amara.

Ma si avete acquistatu u tè di u prezzu di costu, l'elaboravanu è bevironu frescu, ùn hè micca in modu nè inferior à u tè regula.

In Auropa, i sachets più distributivi sò rettangulari. Ma ancu e bossi di una forma piramidale sò ancu pruduciuti. In l'Inghilterra, i pouches redondos senza cordone sò stati distribuiti. Questu saccu hè coltu nantu à u fondu di a tazza. Puderete cumprà un sacchitemi di cerveza in una tazza, è per cutturara in una cafè o macchina.

Ancu i cose più ordinariu sò stati inventati, è a storia di u so invenzione è l'evoluzione sò qualchì volta assai fascinante.
Enjoy your tea!

Olga Stolyarova , speciali per u situ