Ian Somerhalder: beddu cù un ghjiru

Tutti sapemu a seria "Vampire Diaries" u fratellu sexy, spugghju è cruel, chì prova in ogni modu pussibuli per annunzià Stefan, Damone, anche u so carattaru negativu, hà sappiutu fendu più di u core di una nia. Ma anchi l'imaghjini di u so eroi in a serie, in a vita, Ian Somerhalder hà pocu à fà cù Damon, senza, di sicuru, cunzistendu l'apparenza bella, è sopratuttu u so vista inoblighe.


Dossier

Attore americanu è stella di a serie "Lost", "Secrets Smallville's" è "Diaries of the Vampire" Ian Joseph Somerhalder nascìu u 8 di dicembre in u 1978. Interessante expiration of the circumstances, l'actor hè natu in a cità miridiunali di Covington, Louisiana, ma campò in u mari di Mandeville. A cosa hè chì Mandeville hè un picculu cità chì ùn hà mancu una casa di maternità nant'à u so territoriu. Hè per quessa chì aghju avutu per andà in un altru cità per dà nascita à u mo figliolu di a mamma di Jena. In più di u zitellu in a famiglia di u masseuse è u cuntrattu (i paisani di Jena), ci era dui figlioli - u fratellu di Robin, u fratellu di Robin. I dui zitelli più antichi eranu chjamati dopu u babbu di u babbu. A strada, u so babbu avianu raccoti francesi è inglesi, ma a so mamma - indiana è irlandese. Forsi si hè per questa mutivu chì l'apparizione di l'attore hè tutta a scelta particulari.

I primi anni

Tuttu a so zitiddina prima u zitellu dedicatu à cavallu è a pesca. Quandu Yen era dii anni, a so mamma li deti à u modellu di l'affari, cusì tutti l'istati, era obligatu di visità New York per filmi. Ancu in l'età di l'avvena u futuru attore avianu assai cuntrattu cù l'agenze di mudeli più famusi di i zitelli: "Next", "Cliccate", "Arlene Wilson". Dopu un sulu parechji anni, hà avutu una opportunità unica per acquistà l'estatutu di un mudellu europeu. Ian hà visitatu i capi di a moda di u mondu (a Milano, Parighji, Londra), per parechji stagioni d'otoño è era a fàccia di vestiti di designatori "Guess", più di ciò chì cooperò cù a moda di moda - Kelvin Klein, Versace, Dolce Gabbana, Gucci, "Persol" è "Esprit".

Cronica prima

In più di u so travagliu mudellu, Ian hà presitu una parti activa in a vita di u circhiu dramàticu è hà travagliatu cù l'associazione di u teatru lucale. A l'età di 17 anni, u zitellu hà esse decisu à dedicà à appena à l'attuali è si n'andò in New York. À l'età di 19 anni, u futuru attore era già un pupulari di u maestru populari di a spera di William Esperom. In più, i duttori di Ian eranu Anthony Aibson è Davenia McFadden.

U debutante di l'attore hè stallatu in a scena club di a film "Black and White", ma sta scena hè stata chjappata. Dopu à a film hè u famosu Woody Allen chjamatu "Celebrity", ma dinò per u fate di u rolu d'Ian hà avutu ancu cutà.

Doppu trà i 400 postulà prestu vistu unu di i pruduttori, chì immediatamente firmau un cuntrattu. Dopu in u 1999, seguitu da u debutu di u primu attore nantu à a stampa blu, in u sci-fi drama "Issa o Mai", chì era statu indicatu da a CLS. U primu rolu primu di Somerhalder - "Young Americans", induve ghjucò u rolu di u caratteru principale. Di sicuru, stu rolu ùn ha micca avutu un successu spéciale à l'attore, ma ùn mancà micca di attuale in seri: "Lege è Ordine: Special Corps", "Crimes", "Miami Crime Scene" e "Smallville Secrets". Perchè u rolu in a film "Life as a home," Ian hè stata premiata u premiu "Young Hollywood".

A film, pruduciutu da u regnu di Breta Easton "Reguli" (2002), induve l'attore scurdata di l'omosessuali Paul Denton, hè stata a più assicuta in a carriera di Somerhalder. I riciti d'accadimentu di u film anu da circa 6,5 ​​mio dolce.

Dopu issu travagliu, l'attori anu vistu bellu diversu à l'attore, cumpresa i creaturi di a seria "Staying Alive", chì anu vistu in u guasgiu qualcosa particulari. Per quessa, Somerhalder era u primu chì era cunfidenzita cunfirmatu per u rolu in a serie. U so carattaru era un omu ghjovanu è ricche Bun Carlisle. L'attore Nasamoyu, stu rolu era assai disgrazziatu: crede chì u so caratteru di film si distenu da ellu stessu.

Dopu à a serie "Lost", Iain hà ghjucatu in un paru di films indipendenti: "Feeling of a Vision" (2006), "Hunters for Treasure" (2008), "Tournament for Survival" (2009), "Make Love with a Girl" (2010). Spécialement populari stu film ùn portanu micca l'attore.

I raghji più ricchi di Ian Somerhalder, chì tutti si parlavanu di parlà, è e zitelli di tutta u mondu hà amatu cù un vetptimo handsome sexy, diventò unu di i rolli cintrali in a serie "The Vampire Diaries", induve ghjucò u vampire seducteur traidoru è Damon Salvatore (2009-2012).

A strada, era u caratteru negativu di u fratellu di u dimòniu chì spalleció tutti i stiereotipi è vede in relazione à l'attore. Forsi hè per questu rolu o per un sonu chjucu chì Iain hà u succorsu "u sessu di u caminu" è in u 2002 accodavanu à l'omini di i quattori cinquante più mutivi cum'è a rivista "Persone".

L'affari di l'attore in un frontmanu persunale

A l'ora di filmi "Young Americans" (2000), Ian hà scuntatu u ghjovanu designer Sarah Malaytestoy. A paria spalle finisce a so rilazioni à a fine di u 2003, è in gennau 2004 l'attore si cumminciò cum'è soccu di u famosu Paris Hilton, Nicky Hilton. Si sei mesi dopu, split up. In u 2006, in a primavera di a rivista "US Magazine" apparìu l'informazioni chì l'attuali principia una relazioni forti cù Maggie Grace, chì hà ghjucatu in a serie "Staying alive" Shannon. Hè solu l'attori stessi ùn anu micca onoratu à cunfirmà queste rumore.

In u mumentu, Yen Somerhalder si scontra u so cumpagnu di a serie "Vampire Diaries" di Nina Dobrev (Elena). In prima, l'atturi pruvò cu cura di tutti per ammuccià a so rilazioni, ma dopu l'apparenza di a so spalla nantu à a spalla à unu di i festivals musica, a stellare couple hà cunfirmatu a so novella.

Sicondu Jena, Nina hè a zitella chì combina tuttu da ellu stessu hè una capita. Ellu cunzidira à Nina Dobrev, una ragazze incridibile chì vera apprezzà è diventisce a vita è quale hè sempre apartu à novi impressioni. Ellu simpaticamente admira a so alegria è l'attitudine pusitiva.

Fatti curiosità di Jen Somerhalder

U so nome hè stata data à u Yen in onore di l'scrittore, cunnisciutu da tutti i nostri, chì dicenu à u mondu à James Bond, Ian (Ian) Fleming.

U yen hè u ferenu.

L'attore si pruvò per u rolu di Jason Stoekhaus in a serie "True Blood".

Ian hè statu filmatu nantu à a canzone "Blind Love" di Dima Bilan.

U yen creava u so fundamentu caritateu, chì ghjova à educà i ghjovani, cù l'obiettivu di creà cambiamenti in a ghjovena generazioni.

Ci sò parechji premii è nominazione per l'attore: una vittoria in a nomina "Una nova persona hè un omu" (2002); nomina per l'avantaghju di l'annu è masculine in a serie "Staying Alive" (2005); Prudutti di u Guild Screen Actors per u più scelta in a dramma serie "Lost"; è dinò una vittoria innegable in a categuria "Villain in the series" ("L'Avvisu di Vampire") 2010.

Nina è Ian ghjucanu à pocu in a versione di scrittura di a trilogia eròtica di l'scrittore britannicu, da l'alias EL Jays, "Cinquanta Grassii di Grey".