In Iraq, un manifistu di moda era tenutu. Per a prima volta in 30 anni

L'ultimu fashion show in Iraq hà fattu l'anni 80 di u seculu passatu. Dui per trenta anni in u paese ci sò rigistru lièggii musulmani chì sputanu u stessu cuncettu di "moda". A luce di stu successu, u Baghdad Fashion Show, reċentementu in Royal Tulip, unu di i più respetable in Baghdad, hà attraversu più di cinque centu espettori, veramenti sò un avvene unicu.

Malgradu i tradizioni islamici stretti è un cuntestu longu cunflittu puliticu internu, ci sò persone in u paese chì sò capaci di creà moda - sei designatori Iraqi prisentavanu i so mudelli in un manifestu di moda. È u prufetazione in i vestiti corsi di sette mudelli, chì - è questu hè unicu - sò i stati lucali. U fattu hè chì a professione di u mannequin in Iraq ùn hè micca menu riesciuta per u serviziu di u suldatu - hè mortu periculosa. Di sicuru, i zitelli chì passanu à a catapulte in u spettaculu ùn avianu apertu e so face - sicondu i rigioni islimi rigularisti, eranu stati cuncipitu da a pede.

In più di i mudelli chì risicani a so vita in u podju, i diseggiani ci meritori l'admirazione - anu creatu in u framework rigoroso - a stessa siluette, nè scossa, mini o midi, invariabilmente una manga longa ... I wonder how the Couture Europei facenu cun questa tare - Vulete esse capaci di sviluppà almenu uni parechji mudelli di l'altri?

A manifestazione di a moda era organizzata per d'assicurà soporta a sucetà, distraisce e persone di a regia sombría, per affirmà chì in a vita, in addition à a guerra, ci hè sempre bellezza. Sinan Kamel - unu di l'urganizatori di l'eventu, chì hà sappiutu di parlà à i ghjurnalisti - esprimiu a speranza chì u Baghdad Fashion Show se convertirà in un eventuali tradiziunale.