In più di i cimi di a cuscenza: cumu si sviluppà abilità extrasensoriale in un sè stessu

I propulsi prupizii, predizioni, aura di lettura, telekinesis - tutti questi fenomeni sò cunsiderate paranormal. Ma hè a percepzione extrasensoria, veramente qualcosa stessa, allora a nostra intelligenza? Molti culturi antichi, rituali riliggiusi, prutizi meditazioni è ancu i più ricenti investigazioni scentifichi in a parapsicugia capisce chì a percepzione extrasensoria hè datu da a natura per tutti. True, ùn tutti ùn anu micca sapè cumu aduprà. Prucessione da questu, a cunclusione suggerisce - capacità extrasensoriale pò è deve esse sviluppati. Cumu per fà questu, è andaraghju più.

Per Vanga: u sviluppu indipendenti di capacità extrasensoriale

U fattu chì parechji cunniscenzi famosi è curati finu à un certu puntu eranu persone di manera assicurante persone sò cunnisciutu da parechji. Pigliate, per esempiu, u famusu Vlamari Clairvoyant búlgaro, chì guadagnau u donu dopu stà cegatu. In psicofisistia, stu fenominu si spiegà cun sustituzzioni. Ogni persone hà cincu sistemi sensoriali attivi (vista, l'oliu, sintimu, toccu, gustu) è un passive "sensu ottu" (intuizione). A u tempu chì un di i sistemi attivi torna inoperanti, u so postu pò piglià un altru, cumprendi un sistema passiu. Cumu hè successu cù Vanga, chì, invece di vista urdinariu, hà acquistatu un spaziu internu o cum'è ùn hè chjamatu chjamatu viridite.

Tali esempii ùn anu nuddu in tuttu u fattu chì a percepzione extrasensoria hè inaccessibile per una persona assulutamente sana. Hè accessibile, ma esse bisognu di putenza tremosa è di pratica regulare. Per esempiu, unu di l'eserzii più faciuli per a sviluppà i capacità extrasensorial hè a furmazione di palme per stabilisce u biòpolis. Pigliate una pusizione cómoda nantu à una sedia cù una alta freccia è dissiminate e to bracciale distanti 30 cm. Certeciate i vostri ochji, rilassate è cuminciate lentamente per riduzate i to palme à u centru. A vostra tarea avarà da piglià u mumentu chì e mani ùn sò micca in cuntattu, ma ùn ci hè aghjà un sensu di presse fisica in u palma di a manu. Eccu u biòpuli - una energia invisibule chì pudete più tard.

Un altru simplici sèculu hè dirigutu à u furmatu di i so prufessi. Hè aiuta à intruduce in certe oghji di energia è littiralmenti à guardà u futur vicinu. Pruvate di rilassate prima di andà à dorme (massaggio, bagnu, musica di luz). Rindite è liberate a vostra mente di penseri stranii. Focus nantu à a stallazione principali: "Avà à un sognu, aghju vede un episodiu da dumane". Dime repite à questa affirmazione una volta è nanzu finu à chì dorme. I sperti chì l'argumenti chì l'installazione di noite sò capaci di insignà à vede u futur vicinu in pocu mesi.

Medici di battaglia: una prova simplica per a capacità extrasensoriale

Per capiscenu quantu avanzati sò a so capacità psiquica sò, sugnu sugettu chì risponde sincerely 5 simple questions. I più risposti positivi chì avete, u più sviluppatu u seitu sensu.

  1. Senza mai sentite da vu? Quante freti?
  2. Hè succorsu chì i vostri sòveri sò veri in u so propiu, anche si ùn avete micca un esercitu speciale per implementà?
  3. Sentete un sensu di ansietà irraasonable per i vostri parenti, chì hè cunfermata da un avvene spettaculu impurtanti?
  4. Avete prupone un amatori?
  5. Avete praticatu cù a situazione d'azzioni incunenti? Per esempiu, piglionu u telefunu in manu per un secundore prima di chjamà. O pinsonu nantu à un omu è una ore dopu si ncuntrau nta la strata pi casu.

Se a maiò parte di e risposte sò "Sì", pudete esse felicità - u livellu di e vostre capacità psiculica hè alta.

Libri, cumu sviluppà i capacità extrasensorial

Ma u so sviluppu serà superfluitu. I libri spiciali vinaranu in l'aiutu. Per esempiu, a pussibulità setta di William Hewitt di a vostra Menti, in quale ci sò parechji sughjetti pràctichi. Un altru manual - "U sviluppu di capacità extrasensoriale, a basa di mediumship è spiritualismu" di a famosa Calatari esoteric. In questu libru truvate una descrizzione accessibile di i rituali spettate diretti à sviluppà u "sensu seculu".