Romy Schneider - a donna più bella di u seculu 20

Romy Schneider hè a donna più bella di u 20u seculu, una attrice talentosa. Paria chì ghjera statu cunnannatu per esse felice ...

Rosemarie Albach-Retti (futuru Romy Schneider) hè natu u 23 di settembre 1938 in a capital austriaca - Viena. U so babbu, Wolf Albach-Retti, aristucraticu di nascita, un attore famosu è micca un rake famusu più famoso, si ncuntra cù una attrenta austrìaca assai Magda Schneider nantu à unu di i gruppi. Di culpabilmente, u lampu di l'amore, cum'è solitu, ceglienziatu - cusì ùn puderanu micca valutà correctament i punti di forza è debili di l'altri. Tuttavia, quattru anni dopu, tuttu finiu à u locu: abbandunà Magde cù dui zitelli charmi - a figliola di Rosemary è u figliolu di Wolf Dieter - babbu decide di restitu à a vita "abitudineva" è hà partitu da a famiglia.

À l'età di 16 anni, Rosemary fù invitatu à ghjucà un rollu principale in un melodrama di costume multieschettiva di a princesa Bavaria Elisabeth (a so famiglia chjamò Sissi), chì hè diventata dopu a essenza di l'Imperaturi Austriacu Franz Josef. Duranti trè anni - da u 1954 à u 1957 - trè filmi eranu filmati nantu à a principessa, l'amore di l'austriiani. È Rosemary ùn ùn difenda i so aspetta: e tapas anu avutu solu un successu sensacionale! A ghjovana attrice, chì hè apparevuta in i créditii cum'è Romy Schneider, divintò l'heroina naziunale di l'Austria, fù chjamata solu "nostra Sissi". A ragazza fauta riagiràva à a gloria, di colpu, si chjinò nantu à a so scetiche besta. "Era un pezzu di torta dulce, da a quale mi sentia malatu" - hà scrittu in un diurnu.

À u principiu di u 1958, Romy in 20 anni hà avutu principiatu in 11 filmi. Ma a mamma hà cunsideratu l'obbligu di fà tuttu per aiutà à Romy per svià un passu più in a cunquista di a pantalla mundiale. Frau Schneider facia a so: Romy riceve un rolu in u filmu francese "Christina", u tirannu serà realizatu in Parigi.

Delon per sempre

U so cumpagnu di Romy in "Christine" era un omu gufu cù l'occhi azzurri è un luxu di capu pilu scuru, un certu Alain Delon. Talentatu è insolente in modu ugguali. Per un bellu pezzu, Romy ùn averebbe realizatu chì u so riautulazione interminiale nantu à a so era una forma di sfida à u mondu, una pruspera è ben nutrizita bi burguesa cum'è stu stupidu bellu astreianu. E sempre - u desideriu di fà u celu di l'ochju chì, in fattu, "stupidu" ellu piace assai. E Romy Per a prima volta in a so vita, era cuntenta! Dopu à u sparizioni, hà trasfiriu à Parighji, è l'Alain dà un anellu, chì deve esse da dì chì eranu a sposa è u sposu. Ma si u novu Romi decide chì avà sò ligati da certi obligazioni capritesi di l'altri, poi Alain adherite à questu puntu di l'opinione oppostu. Amori di l'adurati "picciutta" ùn assicurava micca interferiscenu cù i so novi romane. Allora ellu offrò una manu è cori, ma prontu dumannò un scantu - volva à l'Italia: Lukino Visconti stessu invitatu à l'appare in a pelle "Rocco è i so fratelli". U grande Italianu decide di scena in Parigi, nantu à u palcuscenicu di u Teatro di Parigi, apposta per u rolu di Romy è d'Alain John Ford, "Ùn pudite micca chjamà una scrittura" nantu à u sensu criminalu di a to sorella è fratellu.

Romy jugé grandi: ùn era micca "screened Sissi", micca una attrice novice, chì era guidata nantu à u settore per l'urdinamentu di i diretturi. U so talentu hà sviluppatu più forte è fugliate. U successu di u performance anu tutta l'expectativa. À u premiere erani Edith Piaf, Jean Mare, Ingrid Bergman, Brigitte Bardot. A Parigi cadiu in i so pedi - a versione di u so amatu ...

Intantu, annantu à l'onda di novu successu, Romi cumincianu à invitaru à apparevenu in Italia, in Francia, in Germania è in l'America. A carta à aspittà per u matrimoniu prumessu, desesperatu per i tragichi persunanti, chì Alain ùn hà ammutu, ella decide di andà da travaglià cù a so testa. E abbandunà per Hollywood. Duranti trè anni, tiniscenu quì (1962 - 1965), Romy hà stella e film. Dopu à travaglià in u dramma di Orson Welles U prucessu, a premsa americana hà parlatu di ella com'è "a megghiu attrice straniera di l'annu". In u frivaru 1963 informa à Alain chì hà prumessa di vola in Paris per qualchi ghjornu, perchè hè assai bored. L'Alain ùn la metia micca. Quand'edda ghjunta in casa, vide à l'opara una nota: "Danu mi liberta è sia u me core". Ma a libertà t'hà bisognu?

In cerca di felicità

Salvat una reune cù u direttore urdinatore è l'attore Harry Meyen. Questa retazioni cambiò assai in a so vita, è in ellu ancu. Hè 41 anni di età, hà 27 anni. Hè à u piccu di a so carriera, si maritò da parechje tempu, è hà dui figlioli. Ma l'amore per Romy hè cusì forte chì ellu scurdassi tuttu u mondu è abbandunà a famiglia. In a primavera di 66 in Berlinu, a festa hè stata postu, è in u stessu annu avianu un figliolu, David.

Una ghjovana mamma facià cunsigliu cù u zitellu, arranca a casa, cum'è un veru Frau, riceve i visitori. Ricurdendu a so passioni per a pintura, elabure assai, capisce di piglià ritmi. A cosa principal hè di pruvà à sè stessu è à l'altri chì ella hè veramente felice, chì ghjera amata assai di Harry, a vita hà intrutu in u track right. Ma esce chì ghjucà in a vita hè più forte di quellu à u palcuscenu ... Per quessa, quandu Delon hà chjamatu è prupusissi d'agisce cun ellu in a "Piscina" di Jacques Dere, ella accunsentì senza un cundizione. Ancu anu sappiutu cunvinciri à Harry quandu era solu ghjucatu, chì trà elli è Alain ùn ci hè nunda di nunda, chì l'amore hè longu, è ùn hè micca stata resuscitatu. Ma ... after filming Alain sfacilà immediatamente, avè realizatu chì era impussibile di u ritornu u passatu. È Romy hè cunvintu ancu di più chì nimu puderà rimpiazzà à Delon per ella.

In u 1973, Harry hà scrittu per u divorziu. Dui anni dopu sò creati. In u 1979 si cummette suicidio à u stessu nantu à u cigliu di una donna amata assai ... Romi, sicuru, culpò à ella, hè stata scuncevule, depressu, ma vicinu a ella erani già un novu maritu, Daniel Byazini è a figliola Sara, aiutò à sopra stu impact. Ma ùn era micca l'ultimu.

In u 1980, ghjustu nantu à u settore, si stalla malatu, hè stata immediata da l'internu è hè sottupondu una operazione complicada, eliminendu un riney. Dopu à l'operazione - un attaccu di depressione. Allora - u divorziu di Biasini. E, a fine, u più terribili: u 5 di Luglio, 1981 in l'accidente assurdu, quand'elli decidenu acquistà vicinu à una attrazione metálica, David priparivaetsja in stazii affissuati è in tortu di turture! A morte di u so figliolu finisci à Romy in fine. Pigliò chì ella hè distrutta. Per un miraculu ch'ellu cuntinueghja aduprà: ghjucà in i so ultimi dui filmi - u detitivu "Sottolinu l'investigazione prelimiunale" è u drammaticu psicologicu sottili "U Passageru da Sanssouci". In ogni casu, a dipressione ùn crosce micca ogni ghjornu. Dipressione maiò di l'alcohol. Un mortu da ellu chì ùn mancunu.

A matina di u 30 di dicembre di u 1982 ùn la truvà micca vivu. Era troppu chinu di speria, crede, stà ... Ùn una sola soulima vicinu! ... A cannila iscì. A versione ufficiale: un corazzu core. In ogni casu, ci era un rumore di suicidiu. Sì chì cumu pò esse, a virità annantu à a morte di Romy Schneider, a donna più bella di u XXu seculu, era cunnisciuta solu à u tardiu tramp ...