Tim Roth: Biografia

Tim Roth hè un famusu attore inglesi chì hè statu famoso per i film cum'è "Rosenkrantz e Guildenstern sò morti", "Pulp Fiction", "Quattro Quartetti".

Hè natu in Londra u 14 di maiu di u 1961 in a famiglia di u ghjurnalista Ernie è l'artist Anne Roth. U patri di Tim Ernie, irlandese, nascìu in una famiglia di l'immigranti britannichi, hà avutu u sanu Smith, quale cambiò dopu a Prima guerra mundiali, pigliò u nome "Roth", cum'è chì non tutti i paesi duv'ellu era a travagliu sò bè ​​trattatu è u sicondu mutivu per quale cambiò u so nomu - da a sulidarità cù e vittimi di l'olucaustu.

Dopu avè a zitiddina, Tim Roth hè prublema di l'arti, è stu entusiasmu hè stata sustinutu da i genitori, u purtonu à i teatrini, musei è musica. Tim anava da esse un scultore, cusì hà intrutu in l'Ecole Camberwell d'Art in Londra, ma dopu un mudellu cambiò a so prufessione futura è decide di diventà un attore. Studiau in u circhiu teatrali è in u 1981 hà ancu ghjucatu in a dramma "Felice felice".

A carriera attiva

In 1982, avà una screenulazione Roth. In u televisu televisiu "Made in Britain" dirigit à Alan Clark, hà ghjucatu un skinhead. Tim quasi accidentalmente hà avutu à a prova à u passaghju da u so cerculu teatru. À quellu tempu a so testa era rasata, cum'è era ghjucatu Cassio à Othello à u tempu è era perfumu per u rolu di skinhead. Ancu si a film "Made in Britain" hà purtatu un pressu modestu, ma avianu un bellu successu è era un novu principiu per Roth.

In u 1984, in u filmu "Stupic" hà sappiutu u rolu principali è com'è un attore ghjovanu promettante hè stata premiata u premiu "Evening Standard". In u 1984, in u settore, u socie di Tim Roth era l'attore inglese Gary Oldman nantu à u settore di a film "Intantu". In uni pochi pelle, Tim Roth hà apparsu, chì, anche si avutu acquistatu populari, ùn anu micca successu in Hollywood.

Un avvinte maiò in a carriera di l'artista era u rolu in u dramaticu biugraficu "Vincent and Theo", induve Tim tocca à u rolu di Van Gogh, dopu chì l'attore principiò à parlà à l'altru cantu di l'oceanu. In u 1990, Tim Roth hà starratu in u play by Tom Stoppard "Rosencrantz è Guildenstern sò morti". Questa pittura in u Venice Film Festival in u 1990 vincìu u premiu principalu.

Dapoi u 1990, a carriera artistica di Tim hà cuminciatu à creazione, fù invitatu à i boni prughjetti di Hollywood. L'attore hà fattu una bona impresione in Quentin Tarantino, Tim hà steltu in i so dipinti in u 1991 "Mad Dogs", in 1994 "Pulp Fiction" è in 1995 "Quattro Quartetti". In parallel, Tim Roth hà parechje in assai film.

In u 1995, Tim hè statu sparatu in u dramaticu storicu "Rob Roy". Doppu stu travagliu, l'attore hè statu nominatu per un Oscar è u Globu d'Urgell per u Mellore per l'Attività Avanzatu.

In u 1998, Roth per a prima volta hà agitu cum'è direttore è hà datu a pelicula "In the War Zone". Oghje, l'attore hè attivamente retiitu, è ogni annu cù a so participazione sò parechje filmi.

A vita persunale di Rota

A prima donna di Tim era Laurie Baker, in 1984 a coppia hà avutu un figliolu, Jack. Ma in u 1987, a famiglia avia una disaccordu, chì coinciava cù i fallimenti in a so carriera. Eventually, Tim trasfirìu a l'US, abbandunatu a so mòglia, è dopu avè u so figliolu.

In u 1992, Roth hà scontu à u Festival di Sundance Film cù u designer Nikki Butler, cun quale hè vicinu à questu ghjornu. Eranu maritatu in 1993. Ci sò dui figlioli: in u 1995, Timothy Hunter hè natu, è u sicondu zitellu Cormack nascì in u 1996.