Indian beauty secrets bellezza

A bellezza di i femine indiani fascinate micca solu l'omi, ma ancu e donne. Un bellu aspettu espressivu, capelli bellucci, una pelu di tezza rimorsu - a natura ùn l 'hà micca pittatu di bellezza.

È cum'è una cunferma, fà, e donne indiana durante parechji anni più d'una volta fù a "Miss World". Indusiani indi: i sicreti di a so bellezza, sò simplici chì paganu assai attenti à a cundizione di a pelle, perchè u clima chjuche chì, siccà u sole, prumeghja in sicuru a prublema di a pelle. Indusiani indiani, i sicreti di bellezza ùn amparanu micca. Piglionu l'ingredienti naturali in a cleansing, rejuvenating cosmetics.

Arcu di Miracle - Nyim.

Molti chì venenu à l'India detti i bianchi di nuvole di i residenti lucali, in particulari i fugliali è e donne. Ci hè una quistione per parechji: "Ci hè un rigalu naturali o una cura tali cura?" Ùn, tuttu hè assai simplice, simule utilizanu i rami di l'arbre per u Nyim in lernu di un cep dentale. Neem tree - cù u cuntenutu di una massa di nutrienti, "farmazia di paesi", da l'antichità, hè chjamatu da i lucali. Oghje questu arburu hè diventatu famusu, un altru miraculu di l'India. A medicina occidiniana hà avè revelatu i pruprietà di nimes - pussedenu accertatori protettivi è farmacèutici. Indipendenti indiani longu sò stati lavà e lavare i capelli cù l'infuzione di st'arburu. A cumpusizioni cumplessa di i composti urganici hè longa hè stata aduprata da e donne indiana per un effettu rijenevule. Per u rejuvenecimiento di a pelle, i mascarati foru fatti, è se anu sempre, è aghjunghje à u bagnu durante parechji anni, dopu à cinquanta site parechji trent'anni. Per a perdita di pisu, anche di tempi antichi, i curati (vaidyany), cunsiglianu l'usu di l'oliu è u pate amaru da a foglie di u miracle-tree nyima.

Amanduli.

Altru di i sicreti di a bellezza di e donne in India sò l'usu generale di l'amanduli. Se lubricate cigliu e cigliu, l'oliu d'amanduli naturali, sò grossi è grisdi ùn anu micca imminiscitu. Per a pelle seca di a fàccia, a più mascara hè ùtule: u raghju d'amandula sarà imbiancatu per a notte in acqua (purificata), scorciata da a pelle à a mattina, triturata à una farfaccia in un morteiro, aghjunghje un poch'elli di grassu crema, applica nantu à a faccia per 10-15 minuti, lavare l'acqua fresca. In u risultatu, a pelle fresca è liscia. Scrubbuli immubiliate per a caratterie d'amanduli: fretce l'acqua fogera nantu à i casgiuni di l'amanduli, quandu anullati, poi scorci e fugliate è seccani. Imbulighjate cun una piccula cantina di casgiu cottage à calore.

Limonu.

L'agenzia più eccellenti per a cura di a pelosa porosa è oleosa. Pò esse appiicatu in màsculi mixed with cucumber, honey or cottage cheese.

Mascara cù meli è cucumber : 3 tbsp. Leli, pepino chilled, chopped in fette fino, 10 zuppi di zucca di limonu.

Farciaghji.

Magnificante sustituzione di gels pè lavà, è ancu un muffinzu per a pelle grasosa. Rinfria i chicchi secchi, secchi è grind, sift. Pigliate 1/3 d'una cullizzioni di farina di pea è diluce cù l'acqua finu à ottene una massa di pasta crema. Apply mask to face per 10 - 15 minutes, rinfria cù l'acqua fresca.

I pruduttori indianu utilizanu l'oziu è i frutti in i prucessi cosichi. A mancanza di prudutti naturali chì ùn anu micca, in u clima caldu di l'India, i culturi è l'arbureti di frutto aghjunghjenu una corsi di l'annu, senza avè necessariu fertilizzanti supplementari - tutti naturali è amici ecologici.

A Cabbage hè una vitamina richia è a compositura minerale, u caldo di cole s'utilice per lavà.

U cogni, a zucca, i pumati sò strufinati, applica di 10 à 15 minuti.

Per a pelle cucina:

Una culloca di u meli cun ucheccio di avena è una spina rossa d'acqua rossa, 15 zucca di zucchero. A mascara hè applicata durante 15 minuti.

Per a cunfusione è a pelle grasosa:

Applica per 15 minuti a carne di a papaia (i so enzimi aiutanu à ridivà i cieli mortu, purcianu è nutriscia a pelle).

Per a pelle seca:

Limpone è stince i pori di u biancu d'ova. Aduprà per 15 minuti, piglia lavà l'acqua cale cù u ziddu di limonu.

I fiori di calèndula è di petali di rosula - un uttellu excelente per i cura di a pelle seca. Pour 100 ml of buttermilk in una taverna, pour in petali rose, marigold è cocilu à una meza ora nantu à un focu petite. Cool, lasciate uni pochi ore. Apply as masks usual.

Baths:

Prima di piglià un bagnu, a donna indiana facia u rituali, aiuta à a alleanza è duverà a pelle. Mesturinu a farina di granu, a farina di kukurma è u latte, questa pasta hè applicata à i pedi è e mani. In u bagnu agghiunciu i prudutti utili: glicerina, fècula, soda, latte in po, olii essenziali, u meli.

Hair care.

U magnificu capiddi di i femini indiani scontrani tutti, a so larga, sedosa, cù i so - un clima cusì caliente. U sicretu di a bellezza capelli di e donne indiana hè simplice - anu utilizatu l'henna per i cura di capelli. Henna hè un acondicionador naturali per i capelli, suavice, nutre, aghjunghje radiance e rinfrescenu i radichi di u pilu. In più di l'henna di culore, ci hè ancu un incorruble, chì hè ciò chì hè utilatu per i cura di capelli, è aghjunghjenu i so altri maschi di capelli. Per esempiu, in questa mascara: aghjunghje quattru ova crui, dui cullizzioni di zucchero di limonu, iogurtu o casgiu in a quattru coltoni, una massa spura sultantu. Hè applicata durante 30 à 40 minuti, è atticiu a testa cun una spugna (per u megliu effettu), dopu lavoniu cù u xampu. L'olii vegetali è l'olii essenziali sò ancu populari cun i femmi indiani, ma sò aplicati durante 3 o 4 ore, 4 o 3 cucchi d'oliu d'oliu o biscardi sò aghjuntu cù etere 3 o 4 zipuri. O simplement aghjà à u shampoo 100ml - 15 - 20 drops di l'oli essenziale. Sicondu a principessa Shahnaz Hussein (hè a capu di a cumpagnia Shahnaz Herbal), per rinvià u radientu, a dulcezza à u pilu seccu è di tufu, aiutà l'maschera: a mità di tazza di sallai o oliu d'oliva, una tazza di meli è duie cullizzioni di zucchero di limonu. Lasciate a mistura resultante durante a vigia, mette in u cuntinuu in a matina cù l'ùtru chjusu. Applica una masque, movimenti di massaggi, prima di ogni lavatu per 2 ore, allughjendu un polietileno.

I secreti di a bellezza di e donne in India sò assai semprici è appiicati à noi. Ùn deve dettiru assai sforzi è rutti.