Infezione di u ventu urinariu è gravidenza

Infezzjonijiet di e vaghjime urinale è u gravidenza sò cuncetti ch'elli spuntanu anu allora. Sò una di e cumpurtamenti frequenti di u gravidenza. Hè stabilitu chì infizzioni pò causate diverse situazioni patologichi: prematurità di i zitelli, ritardamentu di creazione in l'uttuterine, anomalii congenitali è un risultu aumentatu di a mortalità perinatale.

Infezioni in urinarii in pregnant women sò spartuti in trè gruppi:

• bacteriuria - a presenza di bacteria in u vetru urariu;

• infezioni di e parti più nuvola di l'urinarii (cistitis, uretritis);

• Infezzjoni di l'urinarii superiore (pyelonefritis).

I donne soffrenu per a peleonefritisa 5 volte più spessu di l'omi, è cadunu male in i so anni ripubulanti. Perchè A parte di a culpa hè a funzioni anatomichi di u corpu femminile: a presenza di una apertura di u uretra curta è larga à u ligame di a vagina (per esse l'accessibilità più grande per a infestazione). Inoltre, duranti a seconda fase di u ciclu menstruali è in tuttu u periodu di gestazioni, i cambiamenti fisiulogichi sò in u sistema di excretori urinali di a donna, chì ancu reduci a resistenza à i infizzioni.

Hè stata nutata chì u risicu di sviluppà una infezzjoni di u pulitariu urinale hè più ghjuchju in i donne:

• in prima nascita à l'età di 28-30 anni;

• multi-razzista;

• quelli chì avianu avutu sti malattii prima;

• i malati cù diapulitis mellitus;

• anu anormalità anatomica o trastorni funziunale di u vetru urariu.

Cum'è sapete, una impenite enormosa hè imposta nantu à i riini durante a gravidanza - u so funziunamentu si mette cun grande tensione. Hannu de rimèttanu di u corpu i prudutti di a decadenza è di scambià micca solu di a donna, ma ancu di u so criaturu baby. In ogni casu, senza avè l'impresa, u gravidenza fisiulogica ùn pruvucarà micca alcunu cambiamenti in i riziette è si ponenu una forza di u travagliu. In l'ultimi mesi di u gravidenza in l'urina, pò esse tracce di prutezione - questu hè u primu signalu nantu à l'eventualità di gestite.

Bacteriuria asimptomaticu

Hè detecatu cù l'aiutu di l'analisi d'urine in 2-7% di e femine in partire chì ùn anu manifestamentu manifestamentu clinicu (da induve u termu "asimptomaticu"). Diagnostu significa chì ci hè una persunitiva colonizazione bacturiana in l'urinariu. Malgradu l'assicuranza di un pianu clinicu, a bacteriuria asimptomaticu durante a gravidanza assai spessu (in u 20-30% di i casi) pruvucà u sviluppu di cistite è pielonefritisa è esige un trattamentu specificu.

Cistite aguda

Stu tipu d'infezzione di u vinu urariu durante a gravidanza ùn hè micca difficiuli di detectar in i manifestazioni tipichi di a inflammazioni aguda: urinazione rapidosa è dulce. In a literatura populari avà avè parechje parechji consiglii per trattà questu disaster. Per aprime u prucessu infjammatori, sicuru, pudete. Ma questu ùn hè micca fatta, in particulare incinta! Una cistite aute senza trattamentu passa in una forma crònica. Inoltre, cum'è cù bacteriuria asimptomaticu, cù cistite, hè pussibule subirquà infezzione à i riti è espansione peleonefritis.

Acutu pyelonefritis

In infeziunea infundia induce infruzzione distruttiva, u tessulu interstitiale di i riti è u sistema di pallicacciu hè influinzatu. Una complicazione seria di u gravidenza (in questu piriu a malatia hè chjamata peleonefritis di gestazione). Pudete prugressione à u sviluppu di uossepsi è purtanu à u partitu prematuru.

Ci hè in più di u 12% di e femine in partire (in spessu in a primu di gravidenza). In questu casu, ci hè un effetti avversu nantu à u cursu di l'imbarazzamentu stessu è direttamente in u zitellu - spessu accumpagnati da gestosi, pruvucalli l'aborti spontane, u sviluppu di l'ipotrofija fetale, l'insufficiency placentale chronic.

Cause è patogeni

U rolu determinanti in u sviluppu di l'infezzione di uctione urinarii in i femini in preghiera hè ghjucatu da dui gruppi di fatturi - anatomii è hormonal. Accuminciannu à a 7 simana, un urinariu fisiulogicu hè furmatu - una espansione di u calyx è u sistema pélvica è u ureter. Cusì, u corpu intenta adattà à l'aumentu in u fluidu circulante. U voluminu di u ureter pò cumprà 200 ml, chì cuntribuisce à a violazione di u flussu di urina, a so retenzioni in u ureter, i.е. e cundizioni favurevuli per l'emergenza di bacteriuria.

U utru gradualmente aumenta in volumu, cambiendu a pusizione di a vuccata à causa di a so disturbazione è di sprimminta. A situazione anatomiaicu di u ureteru è a vaġina, è ancu di a gluco-zuria relative (azucarera in l'urina) disponibile in pregnant women, facilita a infezzione più faciule d'urine è a diffusion di infezzjoni da a ruta ascendanti. E nivuni elevati di estrogenu pruvucarà una diminuzione in a peristaltisea di u ureteru, chì pò cuntribuiscenu à una violazione di u flussu urinariu.

Tutti questi cambiamenti durante u gravidenza pò principià per un periudu di 8 simane è righjunghji à u climax in 18-20 settimani, mantendu i so sinistri per altre 2-3 simani dopu à partitu. Di u principiu di a secunna mità di u gravidenza, una viulenza di u passaghju di l'urina pò esse per causa di compressione di i uratori cù un utru utillitu è ​​dispunibule. Squeezing the ureter can also produce a varicose dilated, thicker and shortest right ovarian right. Sti fatti spiecanu a prisenza predominante di pioneonefritis di l'autora.

L'agentu causativu principali di l'infezzione di u ventu urintuali in e femine in imbarazona è nustriali hè E. coli (80-90% di i casi), ma puderianu altri bacteriasi Gram-Negattivi, cum'è Proteus e Klebsiella. I batteddi Gram positivi sò assai menu cumuni. In e donne durante a gravidanza, u prucessu infjammatori in i riziquidi pò causati da i fungi di u genulu Candida. Un rolu impurtante in l'occurrence di peleonefritis hè ancu interpretatu da mycoplasma, ureaplasma, trichomone, è in u 20% di l'associazioni microbali di i patologichi sò detecati.

L'endotossini di Escherichia coli pruvucò l'esclerosis di a pelvis renal, una càmpule di u ribellu è u tessulu pericardial hè influinzatu. A infekzione causata da a prutata hè carattarizata da un cursu recurrente, a furmazione di furmazione è un cummerciu inferjuri di i sangue di u sangue à l'urina per a so distruzzioni da l'enzimi di i microorganisimi. U cursu di a peleonefritis gestativi di a flora gram-negativa hè a più siveru, cù scossa bacteriana è septicaemia.

Cumu hè manifestatu a petiteulphritis?

A via clinica di a malatia hè influinzatu diretta da a via di l'infezzione. S'ellu hè una via hematogene (cù un flussu di sangue), i sintomi più cumuni di a malatia. Se chistu hè un modu urogenital (per l'urina), allura i sintomi lucali prevalenu. A manifestazione di pielonefritisu aguda generalmente sò parechji ghjorni dopu l'exacerbazioni di tonsillitis chronii o l'identificazione di l'altri infizzioni focali (furunculosis, mastite, etc.). Hè per quessa chì a malatia ùn pò micca esse diagnosed right away. Ci hè un crescita subitu à a temperatura, chills, seguita da un ghjuriddu prufone, di malatia, u severu dulore in u spinu inferiu, più spessu à u dirittu. Casi tipici sò carattarizati da una trita di sintomi: chills, fenomeni diururicu, u dulore in a regione lumbar. I dolci tendenu à crescita, cù ogni risurtu novu di a temperatura, pudemu parranu di l'apparizione di novi formulazioni purulenti in i rizzi. Disturbatu da a nausea, vomiting, aches all over the body. Expressi tachycardia, dispensaria. Cù una diminuzione di a pressione sanguina, u scoccu bactericu pò ancu esaminà.

Trattamentu di pielonefritisu aguda

È sempre cumplessu, longu (4-8 settimani), individuali. Quandu a prescrizione di droga è a cundizzioni di a malatia, l'analizia di l'estatus funziunali di i rizi è u fianu, a tolerabilità indipindentali di e droghe è a pussibilità di a so transizione in u latti. In l'agdu stadiu di a malatia, u restu di sito hè di almenu 4-6 ghjorni. Quandu a frevi hè stata passata, l'usu di un reginu attivu hè cunsigliatu per migliurà u prucessu di l'urina.

L'usu di a terapia postituzione: 2-3 volte à ghjornu, a pusizione di colpi di colpi per 4-5 minuti; dorme solu nantu à u partitu, in u latu oppostu di u riignu malettu. Una dieta especial cun restrizzioni di salitu ùn hè micca necessariu. Sì ùn ci hè edema, bè bellu, finu à 2 litri per ghjornu. U zucchero di cranberry recomandante, tela di rinite, infuzzioni di tagliola, corti, zucchero - diuretici vegetali è antisepichi. Ci sò preparati medicini farinali (particularmente kanefron), chì in a prublema obstettiva sò di grandi valuru in u trattamentu di a peleonefritis è à l'altri infezioni di u vetru urariu.

Ricertamenti, a preparazione farinata Kanefron di a cumpagnia di lingua tedesca "Bionorica AG" hè statu attivamente utilizata, pussessu di un cumplessu di l'attività. Frà quelli - antisépti, antiinflamatori, spasmolytic, antibacterial, diuretic. Kanefron hè usatu per trattà a peleonefritis di gestazione in prima di gravidanza. Cù u so aiutu, l'exacerbamentu di a peleonefritis crunale, u trattamentu di urolitisiis, a prevenzione di e cumplicabile di a gravidanza, chì implica una violazione di l'estatus funziunali di i riti. Kanefron hè adattatu durante u piriu di annullamentu antibioticu durante u trattamentu di infezioni resistenti di u vetru urariu è per un usu prolongatu dopu u trattamentu iniziale cù antibiotici. Ùn ci era micca effetti effetti di a droga.

E cunsicenzi di e infizzioni trasferiti

Durante a gravidanza è u prucessu di cunsigliu stessu, e donne chì soffrenu per a peleonefritis anu qualchì qualità. 6% di e donne cù a peleonefritis crògica sottuponiscenu alcune l'abortionità, u 25% t'hà u riscu di nascita prematuru, u 44-80% anu tossicu tardiu di e femine in partire. U gravidenza è u sviluppu fetali dipende in una grande parte di a gravità di a disfunzioni renali, a gravità di u prucessu d'infezzione.

U figliolu nascenu spessu tenenu una quantità di signali d'infezzione in uperu. Cusì a patologia di i riti in a mamma hè in inherente à influenzà u sviluppu di rinuveraghju in u zitellu (tissutu renal insuficamente matura, disembriogenesi d'urinarii). L 'ipotica fetale fetale, l'ipotrofia, hè spessu scontru, è cura u seguimentu curretta di u fetu hè necessariu.

In u piriu postpartu, u 22-33% di e donne chì sò praticati a pelaonefritis gestativi evangelizanu i purulent-septic diseases. U 4, 12 è 14 ghjorni dopu à u nàscita, a peleonefritisa pò esse agghicassi. In u 20% di i casi dopu à u cunsigliu, a funzione renali pò esse diminuite.

A prevene è l' infezioni di urinarii in u gravidenza

1. Preparing for pregnancy. Attenti, scrupulous, in particulare se in u passatu una donna hà avutu episodi d'infezioni di u urinale. U duttore vi diciarà chì esame sò bisognu à passà à i dui cumuni prima di cuncepimentu un zitellu.

2. Curazione iniziale di tutti i focu di infizzioni in u corpu.

3. A donna pregnant debe ins registra cù a clinica di donna in quantu pussibuli è in tuttu u tempu di gravidenza seguite tutti i raccordji di u so duttore, fà prucessi in tempu è pigliate altre provi. Per esse protezzione di i friddi!