Natalia Friske era appiccicatu nantu à u prugramma di Andrey Malakhov

Quandu Zhanna Friske, in u 2008, decide di abbandunà u gruppu "Brillante" per inizià una carriera solo, u cantante purtà a so zucchini Natalya in u cullettivu.
In menu di un annu, invece di Natalia, un novu solista s'appoghju in u gruppu. Cum'è a ragiuni di a so partenza da a fraterna "Brillante", Jeanne Friske, chjamà u scopu di finisce i so studii. Sicondu a chjesa, l'attività di mostra ùn permettenu micca di finisce l'istitutu.

Jeanne hè stata postu chì a so sughjera ùn pudia micca fà a carriera di cantanti:
Di sicuru, sò assai fastidiu è pò dicu chì a mo sorella hè assai preoccupatu di questu. Appena, ùn era micca pronta per questu. Dopu tuttu, era un paiu di probatoria, è ùn pudia micca trattà a so funzioni di a so cumpagnia

L'ultima notizia, unu di l'anziani membru di u gruppu populari Julia Kovalchuk hà sparte una photo in u so blog da l'studiu di u programu di Andrei Malakhov "Tonight". In a photo, tutti i participanti di u "Brilliant" sò ammustrati, chì anu realizatu in a cumpagnia di 20 anni.

Natalie Friske hè ancu nantu à u big bigliu, chì intervene ancu in u prugramma. I ritratti nantu à u filatu fussiru in l'Instagram da Olga Orlova.

U prugramma sarà liberatu nantu à u Primu Canale nantu à unu di i santi ghjorni vinuti.