Insalata per una perdita di pesu efficace di manzili è api: una ricetta da l'attrice Elisabetta Boyarska

Spessu chì a natura "reste" nantu à i zitelli di celebriti, ma la figghia di u "capu di u musketeer" di u paese, Mikhail Boyarsky, hà ereditatu micca solu un talentu d'un actor unicu, ma ancu grandi datu esterni è u potìbu charisma di u so famoso pare. Boyarskaya hè ghjusticmente cunzidiratu unu di l'attrici più belle è talentu di u cinema cinematograficu cuntempuraneu è hè in solcu in a dumanda in a professione. I direttori più eminenti sò di purtà à l'ingressjoni in i so prughjetti, l'attuali di u travagliu di u travagliu hè dipinciutu per un annu annantu. Naturalment, in u ritmu frenziedu, hè assai difficiuli di truvà tempu, ancu per a famiglia è u zitellu, per micca scurdà. Malò, Elizabeth hè in fine è forma fìsica, è ghjente per parechji anni cun u crescita di 172 cm pesa 58 kilogrammi. Allora chì hè u sicretu di a bellezza radiante è a figura ideale di Elizabeth Boyarska?

I predilezzii gastronomichi di Elizabeth Boyarska

L'attrice admessa modestemente chì hà statu sfurtuna cù genetica. Hà tuttu in a famiglia di slim, cusì Elizabeth ùn hè micca avutu prughjettu speciale cù l'excassi pesu. Boyarsky ùn si pò assittà micca à i dieti, ma ferma selettiva à i cuntenuti di u so platu. Ella prefisce un alimentu sanu diliziosu, perchè ellu scurdò di i fast food, patate fritto, cibo chili e salsicce affumicate. A so menu hè duminata da vegetale insalati, carne o pesce magre, cottu nantu à a grill, cereali è u pane trippu tutale.

U trattatu più preziosu per una attrice hè u fruttu. E anu manghjatu assai a quantità, a principal hè chì sò naturali è staggione. L'attrenta prova d'aghjunghje frutti à insalati, cereali, dipinti è ancu platti di carne. Una passioni especializazioni Elizabeth hè nutitu à manzili, chì sò sempre cun ella: in u caru, avione, furmà è ancu in u ghjocu. Opere i nostri lettori una ricetta per l'insalata preferita di l'attrìccia, chì ancu impiega manciei.

Ricetta per a vostra cumpara preferita Elizabeth Boyar

Per fà una insalata, ci hè bisognu à taglià cinqui zuccheri d'apicultori, duie manciari virdi, scorciati è cored, una banana è una aranciu. Pujhe in un insalata, aghjunghje un pocu di nocci è dui cullizzioni di pasi. Merci è stagione cun iogurtu naturali di pocu di grassu senza additivu.

D'apples and apricot, l'attrice piace à preparà un altru, insiccatu insulatu. In questu casu, aghjunghjenu un pappagallo senza tagliu è a cugliera è a cecciu in a mità anelli (pudete chalmari o rosso Yalta). Aggiunze oliu d'oliu è zucchero. Bon appetit!