Sling with anings - modi di purtarli

À a cunvenzione di a sling, parechji maestri sintinu, ma quandu u zitellu ùn vulianu sianu postu in questu. Perchè Certi mariani sò affruntati da u fattu chì i so figlioli ùn volenu sughjireghju in un pudore. Sfortunatamente, certi voti si succòrnenu chì a mamma mette u sling à l'armadiu o dà. Forsi averete ancu un amicu o novu. Ma per verificà chì u vostru figliolu piacia à una sula ùn hè micca cusì difficiliata. Tutti i figlioli volenu esse in i braccia di a mo mamma. E in u sling, u zitellu hè in a listessa pusizzioni cum'è nantu à i pinni, pò assicurà u pene, cuddle up à a mamma, sintì l'olfattu è u ritmu di i so movimenti.

Allura chì ùn pò micca un caprettu fà amici cù un maggetti? Ùn avemu a prurimu, perchè avemu dinò apprinneru à caminari è di parlà micca per una ora ... Per quessa, uni pochi cunsiglii micca dalli. Comu sceglite u sling beni cù aneddu, a manera di usà è si hè necessariu à tuttu.

R recumunti pratichi

U mutivu principalu per l'ansietà di u zitellu hè l'ansietà di mamma. Ci hè più preziosu è cun fiducia, a mamma mantene u zitellu in i so braccia, più u babbu hè preoccupatu. Comu regula, una mamma chì hà rigintu è bè corre fatta una braccia nantu à e so mani, utilisate bè è bracciale. Se ùn avete micca l'esperienza di cura di i zitelli, trasfurmà in ghjillani durante u gravidenza. Quandu u babbu nascì, aghjunghje ellu quantu pussibule in i vostri brazzi. Verificate chì i vostri sensazioni sò simile à e sensazioni durante un difficult exam? Ùn avete prumessu respira? Se a risposta à qualcuna di sti questi hè positiva, ùn anu micca peghju. Avete avete avutu a tensione? Pensa à per relaxà, è si spende da ellu stessu. Certe volte ci hè cambiatu u vostru attu. Pigliate à u spechju si u zitellu hè pusatu ghjustu. A so pusizioni in u sling ripetiri a so postura in i vostri brazzi. A voti l'mussone soffre discomfortu fisicu. Qualchissia piace à intarrà a so fàccia in a so mamma, un pocu ùn sianu micca. Qualchissia mi piace à pusà per un attacuele, intricatu à a mo mamma, è qualcunu a bisognu di l'occasione di turnà. O quellu chì l'ore ùn hè un spessu incresposo? Cù u criadore di u zitellu, i so bisogni cambiani ancu. Hè u tempu di usà un frittu verticalmente? Lièggiri l'urdichi: vi farà tuttu ciò chì hè ghjustu, hè u zitellu còdettu? Hè u fogghiu bastatu per voi? 3 Hè impurtante chì u primu cunognu cù a sling hè successu. Sì u zitellu hè chinu, calma, mette u zitellu in una sesta è attaccanu immediatamenti à u pettu. Un picciottu impiccante pò esse attache à u pettu à l'aghjustà l'ardi. Tuttu chistu facemu à ricurdà à u zitellu di un tempu felice chì era in u zanicu di a so mamma.

Se u zitellu ùn avete assai l'aghju, fessi una settimana, è da principià nanzu. Avete bisognu di sta? Sì a mamma ùn pensa micca chì ella hè bisognu di un maggettu, ùn hà imprudente di maestru. Per esempiu, in casa sò parechje assistenti chì sò ingaghjati per a gestione di a famiglia, u zitellu pesa un pocu è hè faciule fà piglià a manu - quale perchè in questa situazioni per voi un sling? Ma cambiassi i tempi, è a nicissità pare u primu o dopu. Una mamma ùn pudia micca a maestru di l'argilla. Finu finu à a strada senza i chjavi. Aspittau 3 ore per u so maritu per vene è apre a porta, è dopu ch'ella ùn pudia micca solu fà cuddà u so picciriddu, ma dà cunsiglii belli cunsiglii cù migliure in palla. Ancu sè raru, ma ci sò i zitelli chì anu in l'armatura di a mo mamma, ma ùn si sò ricusate di esse in u sling. Tali migghiuzzi sò prontu accustà à i slings. È eccu, a cosa principal hè di sentu u zitellu. O quellu chì hè a cume, ciò chì a maestru a maestru? Prima cunsigliu u zitellu in le mani, è in cima di u sling. Pò esse quì per un ghjornu. Ogni ghjornu, alluntanatu l'arba un pocu più stretta. Dopu à una settimana, tira un bracciu da l'assi, è lasciate l'altru internu. Aos gradualmente, con suavemente e suave, di ghjornu dopu ghjornu, trasfirià un pocu di u pisu di u zitellu à a sling. Un ghjornu stessu vi senterà chì vi pò fà piglià a vostra seconda manu. Hug the baby fora di u sling. Graduatu à l'aghjustà l'abbracciu, allughjà una banda, dopu u sicondu. Pigliate à trè simani à avvicinà da ellu, ma vale digià u sforzu. Kroha passa un pezzu di tempu nantu à e so mani, è alluntanemu hè una necessità vitali per a mamma. Cusì, a fiducia, a sensibilità, a sulitudine di i muvimenti - è tutte sviluppà sempre!