Interior trends of autumn-2016: parte dui

Trà i tendenzi curriculi-2016, quelli chì eranu giudiziu pricidenti precedenti è avà avemu un secunnu venti. Unu d'elli sò "funti" e terrazzo. A tecnulugia venezia mosaica hà cambiatu significativamente da u Rinascimentu - oghji specialisti ùn utilizanu micca solu cal è marmura, ma ancu cuncrete, fraccione di vetru è polimeri. Elegante, pratica, originale.

Una altra versione di u decoru, presa prestu da l'antichi architetti - stucco. A tecnulugia muderna permette di esse attruvuli stampati volumètrici, purtannu à i notichji interni di l'impeccabilità hellenica. Ùn si scurdate di i molde - i valdi di i soprappi sò immubiliate per alfinà archi internu, nicchie, chjusde è porte.

Stampies à l'animali è i gradienti lisici sò una tendenza tessili chì hè stata travaglia durante anni. Ma dumandate e reguli di a moda micca dichjarata. U gradientu duverà esse bonu è eseguitu in una paleta di cale di "completa" è "predatori" - restituite è, in u pussibuli, monochrome.

Accent sofa - un "trucu" brillanti l'internu lacunatu è a basa. Perchè cusì un sufettu in u salottu, a funzione di rinuvà l'internu pò esse cunsiderata cumpresa. I belli boni blanchi, mancanza di decoru è mobili minimu sò un fondo necessariu per un accentu subject.