Tradizionale "Shuba", insalata in un sirviziu inudelli

Receta uruguaiu di Salata di Shuba. Simplicità è gustu diliziu
Malgradu u fattu chì cù a varietà muderna è l'accessibilità di i diversi prudutti, e donne pò amirate a table festiva cù platti exotici, quiddi sò quelli chì, per parechji anni sò invariabilamenti prisenti in u menzu di u ghjornu è di festa. Hè un appetizer chì pò esse cunzidiratu cunziddiratu una insalata "Shuba", invintata torna in i tempi Sovietsi, ma anu sempre popular.

Forsi u sicretu di a pupularità di u platu ùn si trova solu in u gustu interessanti di i vinditori è di l'aringa salata, ma ancu in a dispunibilità di l'ingredienti. Invece, pocu tempu l'imaginazione culinaria hè stata quì à stu pezzu tradiziunale è hè stata preparata solu per l'aringa, ma ancu cù carne, fegate o mushrooms.

Comu preparà una insalata?

Ùn importa micca u pruduttu chì sceglite u principale, u principiu di cucina si mantene a stessa. Perchè l'insalata hè chjamata "Shuba", ci hè necessariu un cumpunente chì l'altri si ponenu u cuddaru, cumu di parlà.

Ricette Tradizionale

Avete bisognu:

Procedimentu:

  1. Emprastate cù a preparazione di prudutti. I vegetali sò bagnati, sbucciati è frotto nantu à una grossa (beet) gratera.
  2. Eridiè solu aghjustemu da l'entratura, pigliemu l'osci è diventeranu in filetti.
  3. U pezzu è a cipolla si deve tagliatu in tazza d'appruduce u stessu tamantu.
  4. Accuminciamu la salad dressing. Hè megliu si sèrvulu in un pezzu oblenuali, nantu à quellu chì serve per purtà a pesca. Prima, un densu capuciu di sprezzata, è in questu - cubi di cipudioni. Pudete vugliu cù l'oliu vegetale o l'acitu per aghjunghje l'agudezza extra.
  5. Cumu avere, avete a vinificazione di ligumi. Prima patate, seguita di zucca, è in a fine - beets. Ogni chjucu deve bisognu di mancu di mayonnaise, ma questu hè opcionu. A cosa principal hè di vintu l'ultima capanna d'arrabbata, perchè l'insalata hè stufa uniforme.
  6. Per a bellezza, asciugau l'insalata cun un ovu raffinatu è diprezzate cù uni pochi di peccadillo. Hè megliu, se prima di serve, ci sò parechje ghjorni in a fria.

Carni sutta lu pilatu di pilami

Questu hè una insalata più demucratica, postu chì u cumpunenti principalu ponu sirviziu ogni pruduttu carnice chì hè dispunibule à voi à u mumentu. È adattate ancu salsicce.

Cusì, pigghianu:

U pranzu hè preparatu cusì:

  1. Tagliate a cipolla è carne in cazzi di tazza. U furmagliu, sbuchjulò u pumu è l'ochju trè in un grande rossu.
  2. A preparazione hè finita. Avà partemu à serve l'insalata. In questu casu, ogni capu deve esse lubricatu cù u mayonnaise, perchè l'avece principia un zitellu.
  3. Prima, pusemu a carne, cipudine (pour un pocu vinegar nantu à questu, perchè l'amare hè da andà, ma l'aghizza resta), nantu à questu - ova, da u mazzu è u furmagliu. Assicuratevi di cumprà a cima cun una putra di mayonnaise, è per a decorazione utilisendu a mantra grata.
  4. Pruvate a preparazione di l'insalata per ch'ellu ùn pò esse in u frigorificu durante almenu trentese prima di serve.

L'opzione più festiva hè un capeddu di gelatina. Ma per questu avete bisognu. In fatti, hè una reta tradiziunale, solu l'aringe hè coltu nantu à u fondu, è in mezu di l'insalata, è i verdura si sò verbi cù una misura di gelatina è di caldo è fugliale in a fria. Prima di furnisce, hè megliu di mette u pane in un pratiche apertu, per quellu chì vi pò vede i stati.